Nu op National geographic!

Voor discussies over muziek, film en TV.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
a.r.

Nu op National geographic!

Bericht door a.r. »

" Duivelsuitdrijvers" :evil:
a.r.

Re: Nu op National geographic!

Bericht door a.r. »

Ik was laat met mijn berichtje. Blijkbaar heeft er niemand gekeken...ik wel, het was weer eens reden om mij te verwonderen en ook om mij boos te maken. De "duiveluitdrijver" (lees minister/charlatan) beweerde dat satan/demonen in veel mensen huisden en dat hij die uit kon drijven, mits de "slachtoffers" god/jezus maar aanvaarden in hun leven. Mensen die psychische problemen hebben, in dit voorbeeld werd bijv Gilles de la Tourette genoemd, kunnen niet genezen worden door charlatans....er zijn echter nog vele andere psychische aandoeningen, die door mininster/charlatans aangeduidt worden met "door demonen bezeten". En mijn boosheid betreft het feit dat mensen waar noodzakelijke (en de wellicht óók ontoereikende psychologische/psychiatrische) hulp ontzegd wordt door minister/charlatans die in naam van god/jezus beweren die mensen te kunnen genezen en ze daarmee de werkelijk diep noodzakelijke psychische hulp ontzeggen. Twee mensen die werken met en onderzoek doen naar psychische aandoeningen en die waarschuwden voor de praktijken van zulke figuren en die aandrongen dat de "slachtoffers" andere hulp nodig hadden dan de "hulp" van "ministers/charlatans/duiveluitdrijvers". Al met al een indrukwekkend beeld van mensen die verstoken blijven de nodige werkelijke hulp. De minister/charlatan vond dat deze mensen nu wel een goed leven leiden, ze verwaarloosden, mishandelden hun nageslacht nu immers niet meer doordat ze brave burgers waren geworden, omdat ze god/jezus volgden en satan hadden verworpen! :evil:
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Niet gezien, maar wordt zeer waarschijnlijk nog wel een keer herhaalt.
a.r.

Bericht door a.r. »

Hope (voor de verandering ) so.....kijken dan maar! 8*)
Jinny

Bericht door Jinny »

Ik lag op de bank te kijken/slapen naar de andere zender.
Zie het wel eens in de herhaling.
Plaats reactie