'Als Nederland zich niet bekeert, wacht het oordeel'

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

ASP
Forum fan
Contacteer:

Re: 'Als Nederland zich niet bekeert, wacht het oordeel'

Bericht door ASP »

dat zijn alleen maar propagandistiese activiteiten die door collectes veel geld opleveren en waarvan meer dan de helft achterover gedrukt wordt voor bijvoorbeeld bouwen van meer vertegenwoordigingen van hun faschistiese organisatie...zoals kerken, tv tijd, etc etc
ASP
Forum fan
Contacteer:

Bericht door ASP »

ld,

ja, het is altijd leuk om een gifslang als huisdier te houden........
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

ASP
ld,

ja, het is altijd leuk om een gifslang als huisdier te houden........
wat bedoel je? dat ik gifslangen in huis houd omdat ik gelovige vrienden heb?

even een voorbeeld, ik ben valkenier, als wij met een groepje gaan jagen zijn daar mannen en vrouwen bij, daar zitten ook gelovigen tussen, denk je dat die tijdens de jacht de hele tijd aan mijn mouw lopen te trekken van LD, je moet je bekeren voor het te laat is? Hoe zie jij die problematiek dat je ze direct dan maar allemaal over dezelfde kam scheert en ze allemaal fascisten noemt? Zou je dat even kort kunnen uiteenzetten aub?

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
ASP
Forum fan
Contacteer:

Bericht door ASP »

zij zijn jouw ergste vijanden als zij een aansturing van boven uit hun organisatie krijgen...tot dat moment zullen zij hartstikke leuk zijn en je vriend zijn...in CIA termen gesproken...een ``slaper``.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

ASP schreef:dat zijn alleen maar propagandistiese activiteiten die door collectes veel geld opleveren en waarvan meer dan de helft achterover gedrukt wordt voor bijvoorbeeld bouwen van meer vertegenwoordigingen van hun faschistiese organisatie...zoals kerken, tv tijd, etc etc
Helaas voor jou. Het leger des Heils komt geld te kort. Ze moeten bezuinigen en een aantal plaatsen waar daklozen ondergebracht worden gaan sluiten. Dus deze mensen slapen weer op straat. En ASP wil je niet constant het fascisme erbij betrekken. Het is erg vermoeiend om dit steeds maar weer als argument tegen te komen.
Religieuze stromingen doen over het algemeen niet aan volkerenmoord. Richten geen strafkampen in voor tegenstanders en hebben ook geen geheime dienst die mensen controleert en beoordeelt of ze geen tegenstanders zijn van het bewind. Er zijn landen waar bepaalde elementen misschien toepasbaar zijn. Bijvoorbeeld Iran, Soedan. Maar over het algemeen houden ze zich keurig aan de wet.

En even nog een opgestoken vinger als beheerder. Mocht je constant ongenuanceerd door gaan met dit soort verwijten dan grijp ik in.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
ASP
Forum fan
Contacteer:

Bericht door ASP »

piet...lees zelf een wat je daar voor onzin hebt neergeschreven...
ik ga hier niet op reageren.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

ASP schreef:piet...lees zelf een wat je daar voor onzin hebt neergeschreven...
Het lijkt me beter dat je een tijdje op vakantie gaat. Je geeft dit forum een slechte naam. Discussiëren is tot daar aan toe. Maar het moet wel binnen bepaalde grenzen blijven. Je had tenslotte al twee waarschuwingen gekregen. Het lijkt me fair genoeg om regels ook voor jou te laten gelden.

Mvg,

Piet
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

ASP
zij zijn jouw ergste vijanden als zij een aansturing van boven uit hun organisatie krijgen...tot dat moment zullen zij hartstikke leuk zijn en je vriend zijn...in CIA termen gesproken...een ``slaper``.
ik weet niet hoe het daar in jouw buurt aan toe gaat, maar hier lig ik er niet wakker van dat gelovigen mij zullen lynchen hoor. Je doet alsof het allemaal betaalde huurmoordenaars zijn. Ik bespeur toch enige nuance, er zijn verschillende soorten gelovigen en met de die harders heb ik geen contacten, ik zou zelf niet weten waar die hier in mijn buurt zitten.

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Nog nooit heeft iemand een ander gedood, direct uit naam van het atheïsme.
Maar ASP begint hier een positie te bekleden die me verdacht voorkomt.

Ik wens een dergelijke schandvlek niet op mijn blazoen.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
MNb
Diehard

Bericht door MNb »

ASP schreef:religieuzen zijn faschisten.
Ik zal er aan denken als ik vanavond naast mijn vriendin slaap: bestuurslid in een plaatselijke moskee.
Nee, nu word ik van mijn levensdagen geen lid van je club, ASP. Ik houd meer van mijn vriendin dan van jouw extremistische atheïsme. Persoonlijke gevoelskwestie, zeg maar.
Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.

Johan Cruijff
Nietweten en Geweten
Ervaren pen

Bericht door Nietweten en Geweten »

De allerlaatste keer dan mijn typering, omdat zijn forumactiviteit in dit topic strandde

ASP = Atheïstische Stereotypen Partij
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art.1 vd Universele Verklaring vd Rechten vd Mens
Jorden

Bericht door Jorden »

PietV. schreef:
ASP schreef:piet...lees zelf een wat je daar voor onzin hebt neergeschreven...
Het lijkt me beter dat je een tijdje op vakantie gaat. Je geeft dit forum een slechte naam. Discussiëren is tot daar aan toe. Maar het moet wel binnen bepaalde grenzen blijven. Je had tenslotte al twee waarschuwingen gekregen. Het lijkt me fair genoeg om regels ook voor jou te laten gelden.

Mvg,

Piet
ASP spreekt (of sprak :lol: ) niet voor of namens onze partij, ik hoop dat even helder is.
Plaats reactie