Cluny schreef:Een vuistregel op internetfora.
Iemand die in een discussie gaat zeuren over niveau heeft er zelf niet veel van.
Daar zet je jezelf mooi te kijk. PVV-logica, veronderstel ik.Cluny schreef:Je denkt toch niet dat ik in een serieuze discussie ga met iemand van jouw niveau?
Lijkt me wel, anders zou het abrogatieprincipe niet nodig zijn. Latere verzen gaan boven eerdere, dus eigenljk moet je de Koran van achter naar voren lezen (in het Arabisch van voor naar achter).Vilaine schreef:En of Mohammed zelf nu wel of niet in strijd handelde met de verboden van Allah.
Bovendien was Mohammed volgens alle moslims een mens dus feilbaar.
Of in het geval van de hielenlikkers van de Grote Blonde Leider uit Venlo.Marinus schreef:In het geval van neo-nazi's bijvoorbeeld. Ik zie niet in waarom dat perse fout is.
Zoals altijd is weer volstrekt onduidelijk wat "echt" en wat "onecht" is, dus je presenteert een redenering die het niveau van "de kruisvaarders waren geen echte christenen" niet ontstijgt.Marinus schreef:moslims die crimineel zijn geen echte moslims zijn.
Criminele Marokkanen alsook het straattuig bezoekt opvallend weinig de moskee. Daar is wel degelijk onderzoek naar gedaan.
Geef het goede voorbeeld.Rembrandt schreef:Misschien moet je stoppen met er een Jerry Springer show
Beperk je tot het presenteren ervan.Rembrandt schreef:van te maken zodat je er werkelijk achter kan komen of mijn ideeën relevantie bevatten ipv er van uit te gaan dat dit niet zo is omdat ik met veel 'kabaal' binnen kom..
Tot nu toe bevat deze draad voornamelijk bevestigingen van mijn hypothese dat fanatieke moslims het in feite prima kunnen vinden met PVV-ers. Dezelfde mentaliteit en hetzelfde gescheld. Ze bevestigen elkaars bestaansrecht.