Ja heerlijk.The Prophet schreef:Wat heerlijk he, zo'n simpele levensvisie.Jabba de Hut schreef:Alle slechte dingen zijn het werk van satan.
Duizend-en-één redenen om geen moslim te willen worden.
Moderator: Moderators
- Jabba de Hut
- Forum fan
Re: Duizend-en-één redenen om geen moslim te willen worden.
-
Jinny
Was het nu nodig om die hele lap te quoten voor een (1) regeltje?Jabba de Hut schreef: Alle slechte dingen zijn het werk van satan.
en in een ander topic maakt de heer Jabba de Hut alle ongelovigen uit voor ziende blind en horende doof. Voor wie zou dat nou opgaan, noem 100 weloverwogen en overduidelijke redeneringen, en hij zegt simpelweg dat je eigen hersens, ratio, overpeinzingen, intuitie en alles wat daarbij hoort werk zijn van de shaitaan.
- Mahalingam
- Ervaren pen
Ik vroeg me al tijden geleden af wat er toch mis was met de Islam en hoe dat kwam.Jabba de Hut schreef:
Alle slechte dingen zijn het werk van satan.
Nu weet ik het: is het werk van satan.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt zal zijn hoofd moeten missen.
Zoiets noemen we hier een 'dooddoener'.Jabba de Hut schreef:Alle slechte dingen zijn het werk van satan.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Bekeerlingenverhaaltjes.
Het zou je toch gebeuren.
Net voor je veertigste verjaardag word je een domme moslimbabbelaar.
Lees vooral haar reactie van di sep 21, 2010 7:43 am
Spijkenisse.
Het zou je toch gebeuren.
Net voor je veertigste verjaardag word je een domme moslimbabbelaar.
Lees vooral haar reactie van di sep 21, 2010 7:43 am
Spijkenisse.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Ben even kijken op Ontdek Islam. Kreeg er meteen een reden om geen moslim te willen worden. Het leest als dit:
-Hyvät ystävät
Toen ik daar even rondreed zag ik dus boven mij zo'n revontulet. Hyvänen aika was dat even leuk! Of beter gezegd het was vaikuttava. Natuurlijk bij zo'n pakkanen viel het niet mee om er lang op te staren, maar de onsterfelijke woorden van Kivi schoten me te binnen. Ik zag nu eindelijk kelmeitten revontulten välkkynätä pohjoisessa. Vanaf nu ben ik in mijn hart een ander mens!
-Onneksi Olkoon! Siellä säihkyen ja äänetönnä soitto syttyi ja sammui ja syttyi taasen!
-Ik heb het ook gezien. We zijn nu lotgenoten for life! Tervetuloa joukkoon!
-Zo, nu breekt er dus een heel nieuw leven voor je aan. Je ziet eindelijk!
Tässä voidaan myös nähdä Kiven omaa sielunmaisemaa!

-Hyvät ystävät
Toen ik daar even rondreed zag ik dus boven mij zo'n revontulet. Hyvänen aika was dat even leuk! Of beter gezegd het was vaikuttava. Natuurlijk bij zo'n pakkanen viel het niet mee om er lang op te staren, maar de onsterfelijke woorden van Kivi schoten me te binnen. Ik zag nu eindelijk kelmeitten revontulten välkkynätä pohjoisessa. Vanaf nu ben ik in mijn hart een ander mens!
-Onneksi Olkoon! Siellä säihkyen ja äänetönnä soitto syttyi ja sammui ja syttyi taasen!
-Ik heb het ook gezien. We zijn nu lotgenoten for life! Tervetuloa joukkoon!
-Zo, nu breekt er dus een heel nieuw leven voor je aan. Je ziet eindelijk!
Tässä voidaan myös nähdä Kiven omaa sielunmaisemaa!
Born OK the first time
-
Jinny
Ja, erg he.
Ze zijn van mening dat de almachtige baarddrager alleen Arabisch spreekt en begrijpt schijnbaar.
Dan is hij toch niet zo almachtig als verondersteld blijkbaar.
Ze zijn van mening dat de almachtige baarddrager alleen Arabisch spreekt en begrijpt schijnbaar.
Dan is hij toch niet zo almachtig als verondersteld blijkbaar.
Christenen.
Salman Taseer
Als een heel land afglijdt naar moslimbarbarisme dan glij jij niet automatisch mee naar het worden van een moslimmoordenaar.
Het wordt een steeds ergere moslimschoftenstaat dat moslimland Pakistan.
Er zijn weinig moslimlanden te vinden waar het in de loop der jaren beter gaat.
Ik weet er zelf geen enkele op te noemen.
Salman Taseer
Als een heel land afglijdt naar moslimbarbarisme dan glij jij niet automatisch mee naar het worden van een moslimmoordenaar.
Het wordt een steeds ergere moslimschoftenstaat dat moslimland Pakistan.
Er zijn weinig moslimlanden te vinden waar het in de loop der jaren beter gaat.
Ik weet er zelf geen enkele op te noemen.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
- Blackadder
- Ervaren pen
Niet voor niets het meest sekuliere moslim land ter wereld.F001 schreef:Turkije.
May the Lord hate you and all your kind, may you be turned orange in hue, and may your head fall off at an awkward moment.'
Maar economisch doen ze het goed. Met een moslimpartij aan de macht.
Blackadder schreef:Niet voor niets het meest sekuliere moslim land ter wereld.F001 schreef:Turkije.
Nog wel.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
- Surrendered
- Ervaren pen
Wanneer de seculiere partij aan de macht was, was de economie van Turkije heel erg gedaald. Er was geen olie. Elektriciteit werd nauwelijks gebruikt. Turkije was gewoon dood. Toen de seculiere partij aan de macht was. Erdogan is nu ong. 5 jaar president. En het gaat perfect met Turkije...Blackadder schreef:Niet voor niets het meest sekuliere moslim land ter wereld.F001 schreef:Turkije.
Groeten, Sur
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
Elke nafs zal de dood proeven.
- vegan-revolution
- Superposter
Onder Adolf Hitler ging het in Duitsland economisch ook ineens veel beter ..........Surrendered schreef:Erdogan is nu ong. 5 jaar president. En het gaat perfect met Turkije...
Democratischer? Erdogan slaat oppositie knock-out
Dafur & Armenian Genocide: PM Erdogan "A Muslim can never commit genocide."
Citaten:
Prime Minister Recep Tayyip Erdogan: No dhimmi can judge a Muslim.
The statement came hours after Prime Minister Recep Tayyip Erdogan defended al-Bashir’s visit by saying, "A Muslim can never commit genocide."
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest