Verbannen van Ontdek Islam?

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

maartje
Forum fan

Re: Verbannen van Ontdek Islam?

Bericht door maartje »

Samsa schreef:Ik weet in ieder geval dat sommige PB's door het beheer gelezen zijn destijds, omdat daar een discussie over was toen (meen dat dat hier ook speelde, toen Marinus ooit een ban kreeg op OI werden zijn priveberichten geplaatst of geciteerd zonder dat hij naar de betreffende persoon had gestuurd. Iemand van het beheer legde dat toen uit als dat bij een ban het eigendom werd van het beheer ofzo). In ieder geval, om de proef op de som te nemen heb ik toen met een account wat ze toch al niet al te aardig vonden (ik meen Yevgeny) een PB gestuurd naar een van mijn ongebruikte accounts met daarin een url en een tekst over hoe ik OI gekraakt had en alle PB's openbaar had gemaakt... dat had ik natuurlijk niet, maar de site waar de url naar verwees was wel van mij en merkwaardig genoeg had ik daar opeens 2 bezoekers binnen 24 uur.. terwijl het gewoon een lokaal draaiend servertje was op mijn gewone IP. Kortom iemand heeft die PB gelezen en op die url geklikt...). Één van die twee IP's kwam uit Kampen (god weet wat daar is?) en de ander kon ik niks van vinden.

God is te vinden in Kampen, Samsa. Daar staat een theologische hoge school.

Nu begrijp ik waarom je daar 500!!!! posts moet hebben (waarvan de moderators eerst nog uit maken welke onder de categorie spam vallen) voordat je PM functie aangezet wordt.
Gelieve offtopicberichten zoals op mij persoonlijk gericht commentaar alleen via PB's te spuien.
vadigran

Bericht door vadigran »

Jim schreef:Je gaat toch niet denken dat ze dat aan een willekeurige gebruiker meedelen?
Als ze weten dat iemand kan meelezen dan zouden ze niet zelf over persoonlijke dingen praten in pb.
Jinny

Bericht door Jinny »

Waarschijnlijk weten ook niet alle moderatoren het.
Ik verwacht overigens alles op zo een forum.
Slachtofferrol is eerst en laatst.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Jim schreef:Waarschijnlijk weten ook niet alle moderatoren het.
Ik verwacht overigens alles op zo een forum.
Slachtofferrol is eerst en laatst.
Het blijft goed dat het hier genoemd wordt. Freethinker begint bekend te worden onder moslims. Als er moslims zijn die dit lezen en persoonlijk hebben meegemaakt. Dan nodig ik hen uit om dat te melden.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

vadigran schreef:
Jim schreef:Je gaat toch niet denken dat ze dat aan een willekeurige gebruiker meedelen?
Als ze weten dat iemand kan meelezen dan zouden ze niet zelf over persoonlijke dingen praten in pb.
Vadigran,

Je bent vrij om al die topics hier uit te pluizen waarin Marinus en iemand van het OI beheer hierover babbelen. Ik had er geen zin in zelf...
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Ik had wat software geschreven laatst en om proef te draaien eens uitgetest op het OI forum. Hoe gaat het nu met het aantal bijdragen op het wetenschapsdeel sinds de laatste bangolven? Zie hier het overzicht (kan ik overigens ook met dit forum doen.. voor de belangstellenden :P)..

Klikken voor volledige versie (wordt afgeknipt op dit forum)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Luck
Ervaren pen

Bericht door Luck »

Hieronder wordt uitgelegd waarom de evolutietheorie niet klopt. Ik ben het er niet helemaal mee eens.
Evolutie-theorie is een theorie met een fout erin.

De theorie verwaarloost de intentie van Allaah bij mutaties.

Een bepaalde zaad- en eicel komen enkel bij elkaar door de Wil van Allaah, de mutaties die hierdoor ontstaan komen enkel door de Wil van Allaah.

Dat evolutie-theorie daarbij niet stelt dat dingen uit het niets kunnen ontstaan door de Wil van Allaah, daardoor moeten zij gaan grijpen naar het ongrijpbare en blijft de theorie een theorie, WANT.

Want niemand weet hoe de eerste zichzelf reproducerende molecuul heeft kunnen ontstaan. Niemand! Maar het is wel de basis van evolutie-theorie zoals het nu zichzelf heeft gepresenteerd.

Nee, Darwinisme begon niet met dit, echter moet dit wel bewezen worden wil de theorie bevestigd kunnen worden.

Dat levensvormen muteren is een feit, echter is dit geen 'random' proces, of proces dat gebeurd is door 'recht van de sterkste', er is er maar één de Sterkste, en Hij bepaald wie leeft, welke mutatie voortleeft en welke levensvorm uitsterft.

Allaah heeft volledige controle over de schepping en Hij bepaald welke levensvorm in welke leefomgeving leeft, overleeft en sterft.

Allaah veranderd de leefomgeving zoals Hij wenst, en Hij bepaald welke levensvormen daarin overleven.

Ik hoor mensen al denken, maar de mens veranderd nu de wereld en leefomgeving. Ja, maar Allah heeft het zo gewild. Alles wat de mens doet en ooit heeft gemaakt, kan enkel door de Wil van Allaah.

De auto is ook een creatie van Allaah, de spaceshuttle ook, de computer, alsook de mobiel. Allemaal creaties van Allaah, net zoals de Engelen en Satan een creatie van Allaah zijn.
Wanneer de kokende bol afkoelt, wordt de vurige magma bedekt met een vaste,onbeweeglijke korst- het dogma. Wat tot dogma verheven is, kan niet meer doen ontvlammen,verwarmt alleen nog- is even later zo goed als koud.Totdat een nieuwe ketterij de korst van het dogma doet exploderen, hoe hecht en solide ook.
maartje
Forum fan

Bericht door maartje »

Ten eerste had allah toen hij de koran liet dicteren geen benul van een eicel.

Ten tweede zijn alleen die ontwikkelingen die ten gunste van de moslim kunnen uitpakken aan allah te denken
Al het andere is des kaffirs en dus haram verklaard.
Gelieve offtopicberichten zoals op mij persoonlijk gericht commentaar alleen via PB's te spuien.
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Samsa schreef:Ik had wat software geschreven laatst en om proef te draaien eens uitgetest op het OI forum. Hoe gaat het nu met het aantal bijdragen op het wetenschapsdeel sinds de laatste bangolven? Zie hier het overzicht (kan ik overigens ook met dit forum doen.. voor de belangstellenden :P)..
Moet je hier de datums van de banvloeken niet overheen zetten?

Deze vier zijn in juni verbannen.

HomoSignificans, had al meer dan 700 posts.
Verder Octavianus,Iznogood en reader.

Er is op dit moment niemand meer die enige oppositie pleegt.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
maartje
Forum fan

Bericht door maartje »

Fishhook schreef:
Samsa schreef:Ik had wat software geschreven laatst en om proef te draaien eens uitgetest op het OI forum. Hoe gaat het nu met het aantal bijdragen op het wetenschapsdeel sinds de laatste bangolven? Zie hier het overzicht (kan ik overigens ook met dit forum doen.. voor de belangstellenden :P)..
Moet je hier de datums van de banvloeken niet overheen zetten?

Deze vier zijn in juni verbannen.

HomoSignificans, had al meer dan 700 posts.
Verder Octavianus,Iznogood en reader.

Er is op dit moment niemand meer die enige oppositie pleegt.

En niet te vergeten Marinus de "oprichter" van het wetenschap subforum aldaar.

Inderdaad geen oppositie meer daar. Die zijn allemaal ten onder gegaan aan de virtuele versie van onthoofding.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Luck schreef:Hieronder wordt uitgelegd waarom de evolutietheorie niet klopt. Ik ben het er niet helemaal mee eens.
De auto is ook een creatie van Allaah, de spaceshuttle ook, de computer, alsook de mobiel. Allemaal creaties van Allaah, net zoals de Engelen en Satan een creatie van Allaah zijn.
Allah wilde dus dat ongelovigen alle grote wetenschappelijke prestatie's neerzetten.
Interessant idee...

Deze hadden we volgens mij nog niet gehad.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
maartje
Forum fan

Bericht door maartje »

Jagang schreef:
Luck schreef:Hieronder wordt uitgelegd waarom de evolutietheorie niet klopt. Ik ben het er niet helemaal mee eens.
Allah wilde dus dat ongelovigen alle grote wetenschappelijke prestatie's neerzetten.
Interessant idee...

Deze hadden we volgens mij nog niet gehad.

Ik denk dat allah met al zijn liefde voor alleen moslims die inspanningen dan maar aan de kaffir heeft overgelaten.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

maartje schreef:Ik denk dat allah met al zijn liefde voor alleen moslims die inspanningen dan maar aan de kaffir heeft overgelaten.
Nou!
En we hebben het er maar zwaar mee.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Interessant idee...
Hahahahaha

Lees eens even over wetenschappelijke wonderen in de Koran.
Al die dingen zijn door moslims ontworpen tijdens de glorieuze kalifaatjaren.
De kaffers hebben slechts als arbeiders die dingen gebouwd op basis van de ontdekkingen van de beroemde moslimgeleerden.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
maartje
Forum fan

Bericht door maartje »

Vilaine schreef:
Interessant idee...
Hahahahaha

Lees eens even over wetenschappelijke wonderen in de Koran.
Al die dingen zijn door moslims ontworpen tijdens de glorieuze kalifaatjaren.
De kaffers hebben slechts als arbeiders die dingen gebouwd op basis van de ontdekkingen van de beroemde moslimgeleerden.

En die moslimgeleerden hebben hun kennis overgenomen van de Grieken en uit India gehaald waar ze als beloning 80 miljoen (en dat is een voorzichtige schatting) hindoes afgeslacht hebben. Om over het aantal slaven dat gevangen en verhandeld isog maar te zwijgen
Plaats reactie