Samsa schreef:Ik weet in ieder geval dat sommige PB's door het beheer gelezen zijn destijds, omdat daar een discussie over was toen (meen dat dat hier ook speelde, toen Marinus ooit een ban kreeg op OI werden zijn priveberichten geplaatst of geciteerd zonder dat hij naar de betreffende persoon had gestuurd. Iemand van het beheer legde dat toen uit als dat bij een ban het eigendom werd van het beheer ofzo). In ieder geval, om de proef op de som te nemen heb ik toen met een account wat ze toch al niet al te aardig vonden (ik meen Yevgeny) een PB gestuurd naar een van mijn ongebruikte accounts met daarin een url en een tekst over hoe ik OI gekraakt had en alle PB's openbaar had gemaakt... dat had ik natuurlijk niet, maar de site waar de url naar verwees was wel van mij en merkwaardig genoeg had ik daar opeens 2 bezoekers binnen 24 uur.. terwijl het gewoon een lokaal draaiend servertje was op mijn gewone IP. Kortom iemand heeft die PB gelezen en op die url geklikt...). Één van die twee IP's kwam uit Kampen (god weet wat daar is?) en de ander kon ik niks van vinden.
God is te vinden in Kampen, Samsa. Daar staat een theologische hoge school.
Nu begrijp ik waarom je daar 500!!!! posts moet hebben (waarvan de moderators eerst nog uit maken welke onder de categorie spam vallen) voordat je PM functie aangezet wordt.