verken uw geest

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

Gerard
Bevlogen

Bericht door Gerard »

Tsok,

Bedankt voor deze aanvulling.

Gerard
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
Samante

Bericht door Samante »

Ik heb ook meegedaan lange tijd geleden, maar ik weet niet meer wat de uitslag was.
Vandaag krijg ik een mailtje waarin ze me informeren over een aanstaande uitnodiging aangezien ik negatief scoorde op hun vragenformulier.

Men wil me uitnodigen in UMC Utrecht voor onderzoeken. Heeft iemand van jullie ook zo'n mailtje gehad?
cymric
Bevlogen

Bericht door cymric »

Ik kwam uit op de Prozaïsche; vond ik eigenlijk wat te soepel. Maar ik ben dan ook erg ruim geweest met de interpretatie van sommige vragen---bij de vraag over telepathie heb ik de mogelijkheid open gehouden dat we het door middel van technische middelen wel tot stand zullen krijgen. Maar was dat ook de bedoeling van de vragenstellers...? Ook is het makkelijk om af en toe te denken dat Alles En Iedereen Je Tegenwerkt, maar in de praktijk maak ik me daar geen zorgen over.

Belangrijk bij dit soort testjes is vooral de spreiding in het antwoord: wat krijg je als resultaat als je antwoorden bewust gaat overdrijven of bagatelliseren? Zo te zien kan ik alleen maar 'de nuchterheid zelve' krijgen als ik alles met 'helemaal nooit' beantwoord...
I think, and ever shall think, that it cannot be wrong to defend one's opinions with arguments, founded upon reason, without employing force or authority. ---Niccolò Machiavelli
Antiscience
Banned

Toestemming overnemen artikel Tsjok.

Bericht door Antiscience »

Hallo Tsjok,

kan ik het artikel 'verzwegen vrienden in het hoofd'
met jouw commentaren overnemen,
voor plaatsing met bronvermelding. :?:

groet A.S.
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Men wil me uitnodigen in UMC Utrecht voor onderzoeken. Heeft iemand van jullie ook zo'n mailtje gehad
Geen mailtje maar ben wel gebeld of ik mee wil doen.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
silvershadow

Bericht door silvershadow »

mijn uitkomst:

De uiteenlopende

U bent een fijngevoelig persoon die zich regelmatig openstelt voor de paranormale wereld om u heen Zo voelt u meer aan dan andere mensen waardoor u vrij snel door heeft wanneer ergens meer achter steekt. Het wantrouwen is misschien niet altijd plezierig. U kent uw krachten en mogelijkheden en weet welke rol u hoort te vertolken. U beseft ook welke rol andere mensen u toedichten en welk deel van die rol niet aan hen geopenbaard wordt.
Aan de andere kant kenmerkt u zich echter door uw nuchterheid die ervoor zorgt dat u de grens tussen verbeelding en werkelijkheid goed in het oog kunt houden. Het horen van stemmen heeft nooit onderdeel van uw leven uitgemaakt.
just being me
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

Het horen van stemmen heeft nooit onderdeel van uw leven uitgemaakt.
Ook bij mij is dat zo .....
Meestal hoor ik zelf sowiesowieso niet ( of nooit echt goed ) wat echte mensen me vertellen .... :oops: ahahahaha
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
N-Rico
Technologist

Bericht door N-Rico »

De prozaïsche

Uw levensvisie is over het algemeen vrij zakelijk van aard. U voelt makkelijk dingen aan, maar zult hier niet op ingaan voor u het ook goed beredeneerd heeft. U bent in staat uw invoelingsvermogen en rationaliteit te combineren waardoor u zaken goed in kunt schatten. Uw oordeel over iemand komt pas tot stand wanneer u iemand goed genoeg kent om hem te beoordelen. U kunt u soms verbazen over de fantasie van anderen en bent tevreden met uw eigen stabiliteit.

Alleen het stukje over oordelen over andere mensen gaat bij mij niet helemaal op :) (sja...je kunt niet alles hebben)

Het lijkt inderdaad ook wel veel op een horoscoop,...de profielschets is zo algemeen en vaag dat er voor de meeste mensen wel iets van waarheid in schuilt :)

Greetz,
N-Rico
Plaats reactie