Vandaag ben ik verhuisd vanuit" intensive care "
Ik moet echter nog heelwat recupereren ...
Tot later .
Moderator: Moderators
Intensive care??Tsjok45 schreef:Verdikke , het is die loodgieters toch wel weer gelukt zeker ....![]()
Vandaag ben ik verhuisd vanuit" intensive care "
Ik moet echter nog heelwat recupereren ...![]()
Tot later .
Maandag dus gebeurde hetHe Tsjok, gaan we zo maar erop uit zonder wat te zeggen?
Zo te horen zijn de hersenen tijdens de perfusie goed gevoedt. En heb je hier geen blijvende schade aan opgelopen. Anders had je iedereen bedankt voor zijn/haar gebed. Succes met de verdere revalidatie en vergeet niet je pilletjes op tijd in te nemen.Tsjok45 schreef:
Maandag dus gebeurde het
Wel t'is zeker nog niet de laatste zucht geworden ....dat is al iets
De rest is afwachten ....
T'is , miljaarde nondedzju toch wel weer eens gelukt , zekers !!!
De toevoer naar mijn hart is nu voor de tweede maal succesvol ontstopt door een bende op geld- beluste "ongelovige " dokters en anti-wetenschappelijke pillendraaiers ...die zijn natuurlijk niet bijbelvast , maar waren gelukkig wel vast van hand ....
Ik ben momenteel ook bezig de ziekenhuis-aalmoezenier aan het "bekeren" ....
Wel, ik kan nu nog niet meteen meedoen aan een hardloopwedstrijd ....
Het was trouwens iets ingewikkelder dan, een pitstand -stop geweest ....
En het is ook geen "verrijzenis " ....
ik zit nog onder de medicatie natuurlijk :---> af en toe kruipt er een roze olifant op het plafond ....
Bedankt voor het gebed en voor de andere snoepjes ....Anders had je iedereen bedankt voor zijn/haar gebed.
Euh ?Zo te horen zijn de hersenen tijdens de perfusie goed gevoedt. En heb je hier geen blijvende schade aan opgelopen
Wel ja ,Ennuh......een beetje gezonder gaan leven he!
Niets mee inzittenGa niet voor je bidden(want ik weet nie welke ik moet kiezen, straks is het de verkeerde).
Gebruik zijn naam niet ijdel : Het is WoTan"wodan "
Dank voor uw steunende liefde .... je bent een ... euh... godinnekeCathy
Geen dank, met liefde gedaan.
Nou Tsjok, je hoort het, je zult wonderbaarlijk herstellen. Dat dotteren moeten we gewoon vergeten, het was god die je kransslagaders schoonmaakteTamara schreef:Ik bid, Tsjok,Komt goed, wonderbaarlijk herstel, trust God...wonderbaarlijk....

Inderdaad .... met wijwater of een fles spa reine of misschien wel het heilige tea-water uit de zemzem .. wie het weet die roepe het in de flaporen der hardhorige ongelovigen ....het was god die je kransslagaders schoonmaakte