Ja, klopt. Anders zouden ze het verleden veranderen en dat kan niet.Jim schreef:Volgens mij heb ik ooit een stuk op TV gezien, moment suprême dat ze zouden kunnen ingrijpen verdwijnen ze weer?

Moderator: Moderators
Ja, klopt. Anders zouden ze het verleden veranderen en dat kan niet.Jim schreef:Volgens mij heb ik ooit een stuk op TV gezien, moment suprême dat ze zouden kunnen ingrijpen verdwijnen ze weer?
OMG, dit is ultieme wansmaak.Devious schreef: 'Chillerama' een film over een gemuteerde reuzenspermazoïde die zich aanvankelijk voedt
met chihuahua's, daarna met mensenvlees en uiteindelijk the Statue of Liberty probeert te
bevruchten. Een onverstaanbare Adolf Hitler die het dagboek van Anne Frankenstein in beslag laat
nemen en met joodse rituelen en hebreeuwse toverspreuken het monster van Frankenstein (Golem) tot
even probeert te wekken. Vervolgens dansende, moordende en sodomiserende homoseksuele
'weerberen', en ten slotte een invasie van oversekste zombies. Een heerlijke film voor iedereen
die (net als ik) van wansmaak houdt.
Die vond ik ook uitstekend. Viggo Mortensen was fantastisch als Freud, en het personage van Otto Gross vond ik heel interessant. (Cronenberg had bij mij zoiezo wel al een stapje voor :p)Rereformed schreef:Ik ging gisteren de film A Dangerous method bekijken.
Uiteraard een beetje academisch, maar voor mij was de film reuzeinteressant. .
Hoe kan dat nou s'middags vóór 18.00 uur jouw laatst gekeken film zijn?siger schreef:Vanavond laat op VTM (Vlaamse tv) "Charlie Wilson's War" met Tom Hanks en Julia Roberts. Over een Texaanse congressman die de rebellen tegen de Russen ging helpen... in Afghanistan.
Een prachtig grauw deprimerend werkje zoals alleen Belgen dat kunnen!LordDragon schreef:Rundskop , in één zin, de beste Belgische film die ik ooit gezien heb.
tip; best wel met ondertiteling bekijken want ik vrees dat mijn lieve noordeburen er anders niet veel van gaan verstaan, tenzij je westvlaams, limburgs en luiks frans spreekt
MVG, LD.