Imam slaat 6 jarig meisje in elkaar.

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

bad_religion

Bericht door bad_religion »

Achnaton schreef:
Jessy schreef:
Ieder zogenaamde beschaafde westerse regering , geeft opdrachten te moorden, in hun verborgen agenda's alleen doen ze het in het geniep.

Maar wat is dan het doel van de westerse regeringen?
Het doel van de regeringen is bewaken van de kapitaalmarkt en invloedsfeer. Dat is ook het doel van islamitische dictaturen en regeringen.

Maar ik merk dat Jessy iedere keer bij het onderwerp wil weglopen, dat in de naam van de goden, ditmaal Allah, mensen misdaden begaan tegen andere mensen. Want deze topic heeft niet te maken met de macro-economische politiek maar met een afgetuigd meisje omdat deze de wil van Allah niet deed volgens meneertje imam......net als die bedrijfsongevalletjes in de RK kerk en ga zo door.....
skeptic
Erelid
Contacteer:

Bericht door skeptic »

Jessy schreef:
Een uitiing van 'de religie vrede' in Bangladesh!
Zo zag het gezicht eruit van de man vlak voordat ze hem doodknuppelde in de moskee.
Dit alles natuurlijk onder de minzame goedkeuring van de Imam van de moskee!
Hij zal ook wel zoiets 'misdadigs' gedaan als op het verkeerde moment op een verkeerd kleedje staan.
Ken nog mensen die zeiden dat ze vrede en democratie zouden brengen aan de islamitische staat Irak.

Heb vele gruwelijkheden gezien, ook vermoorde Iraki's door hen die vrede en democratie zeiden te brengen.

Ieder zogenaamde beschaafde westerse regering , geeft opdrachten te moorden, in hun verborgen agenda's alleen doen ze het in het geniep.
Omdat westerse beschavingen ook in de fout gaan hier en daar, mag er niets worden gezegd over de wreedheden van de Islam?
Omdat Bush een foute figuur is, mag er niets worden gezegd over de wreedheden van de Islam? Ik zie steeds dit soort reacties van jou, waarom eigenlijk, ik ben het eens met jouw dat die oorlog in Irak helemaal fout is, maar dat zegt toch niets over dit soort wreedheden?
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

Moord!

Interessant! Toon me minstens één moord!
Moord is het bewust en persoonlijk doden met een vooropgezet doel (of in een moment van emotionele opwelling of in een vlaag van verstandverbijstering. Hoewel dit laatste onder de noemer 'niet toerekeningsvatbaar' valt).

Ik heb zelf op een slagveld gestaan van 20.000 doden!
Ik heb van dit slagveld een bot, een stukje mens dus, mee naar huis genomen.
Ik heb daar gezworen géén respect te hebben voor de doden...zolang men op deze aardbol geen respect heeft voor de levenden. Velen, waaronder ook een nadrukkelijk aantal Moslims, hebben (nog steeds) geen respect voor leven door het willekeurig doden van willekeurige personen.

Amerika heeft een enorm arsenaal aan wapens.
Israel heeft een enorm arsenaal aan wapens.
NATO bondgenoten hebben een enorm arsenaal aan wapens.

En waar vallen de meeste slachtoffers door?
Door de 'vrijheid strijders'!
En welke slachtoffers worden het meeste gemaakt?
De willekeurige burger!

Om te bewijzen dat er minstens één moord wordt begaan door de geallieerden hebben je bewijzen nodig!
Kom maar met één bewijs!
Laat ik je een handje helpen...de ondervragingstechnieken gehanteerd in Abu Ghraib en Guantanamo Bay en andere plaatsen zijn zeker afkeuringswaardig.
Sterker nog, ze zijn tegen de rechten van de mens!
In deze stel ik inderdaad de Verenigde Staten aansprakelijlk!
Maar is dit met het vooropgezette doel om deze gevangen te vermoorden?
Persoonlijk denk ik van niet!
Mocht jij er anders over denken dan hoor ik in deze graag je motivatie.

Andere twijfelachtige praktijken zijn de uitwisselingen van gevangen met landen zoals Syrië en Egypte.
In deze landen zijn, naar zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, inderdaad individuelen vermoord met medewerking en medeweten van de Verenigde Staten. Moeilijk te bewijzen, maar ook hier ga ik in mee!

Echter, ik zie geen enkel bewijs voor een 'moord strategie' in Irak door de Verenigde Staten of door één van de andere bondgenoten.
Ik sluit echter niet uit dat een individuele soldaat, direct of indirekt, verantwoordelijk is voor een moord.

Ik ben dicht bij een incident geweest toen ik in Egypte was [gelukkig, of ongelukkig, niet direkt betrokken] waarbijj ik dusdanig gëemotioneerd was dat ik een mens, met schoon geweten, doodgeschoten zou hebben, dit geheel tegen de toen geldende regels van 'engagement' in!

Ik denk daar nu nog steeds hetzelfde over!
Ik zou zeker geschoten hebben (en zal dit ook doen in soortgelijke situaties)!
Dit is geen loos statement! Ik had toen 3 machine pistolen en 450 patronen tot mijn beschikking!

Wat ik hiermee wil zeggen is dat er een fijne, en uitermate precaire, grens is tussen moord en gerechtvaardigt doden.

Je vraagt je nu natuurlijk af wat mijn rechtvaardiging (in 1985) was!?!
Mijn rechtvaardiging is deze:
Deze Egyptenaar doodde met een AK-47 zeven mensen waaronder vrouwen en kinderen.
Toeristen die toevallig in een Israëlische bus zaten.
Een aantal van de lijken hebben nog in een vriescel gelegen in één van de militaire posten waar ik gestationeerd was.
Was ik ter plekke geweest op het moment van het incident (dat was ik niet! Maar ik was in de buurt! En, nogmaals, ook ik had 'fire power'!) dan zou ik zeker op hem geschoten hebben!

Ben ik nu een (potentiële) moordenaar of niet!?!

Het is makkelijk redeneren vanuit je luie stoel!
Maar wat zou jij gedaan hebben in die opstandigheden!?!
En...weet je wel zeker onder welke omstandigheden de gemiddelde soldaat daar opereert!?!
N.B. Dit is natuurlijk regio afhankelijk, dus op zich een vage vraag!

Het is makkelijk om snel met een conclusie klaar te staan, maar waar baseer jij jou conclusie op dat de VS (en bondgenoten) bezig zijn met een 'geheime' genocide!?!

Overigens, ik ben een groot tegenstander van de Iraakse bezetting van die cowboy Bush!

Maar de realiteit is dat we daar nu zitten! Denk jij dat het een goed idee is om morgen maar weg te gaan en de rommel over te laten aan de vele aanhangers van de 'religie van vrede' aldaar!?!
Dit is immers wat de 'vrijheidsstrijders' willen! De westerse ongelovigen uit het Moslim land!

Gek genoeg is Bush, Blair en iedereen op deze aardbol het daar mee eens!
Iedereen wil daar graag zo snel mogelijk weg!
Denk jij dat deze terugtrekking sneller of langzamer verloopt door de 'hulp' van de vrijheidsstrijders.

En wat onze commerciëele belangen betreft...
Inderdaad! Inderdaad, als dit toevallig Tonga, Tjaad of Sudan was geweest dan was Bush nooit geinterreseerd geweest om het land te 'bevrijden'.
En inderdaad de olie is een belangrijke factor, zo niet de enige factor!
Het zou hypocriet te zijn om dit te ontkennen!
Net zo hypocriet om te ontkennen dat dit bericht alleen maar mogelijk is dankzij de olie die de electriciteits centrale in staat stelt om de daarvoor benodigde stroom te leveren.
Wat te denken van mijn auto die ik vandaag gebruikt heb om eens fijn te relaxen aan het strand!

De olie is inderdaad een heel reëele factor in ons dagelijks leven!

Dit in aanmerking genomen!
Is de VS (of één van de bondgenoten) in Irak om het kolonialisme weer nieuw leven in te blazen?
Los daarvan, denk je dat Bush, Blair of enig ander weldenkend mens de illusie heeft dat dit überhaupt mogelijk is?
Los daarvan, waren de democratische verkiezingen een farce?

Nogmaals, wees voorzichtig met je conclusies!
En als je dan toch een beschuldigende conclusie ventileert op een forum, bijvoorbeeld dit forum, dan het vriendelijk verzoek, mijns wege, om deze beschuldigende conclusie te onderbouwen met redelijke bewijzen.

Voorbeeld:
Ik beschuldig O.J. Simpson ervan dat hij toch de moord op zijn ex-vrouw en de kelner heeft gepleegd.
Ik heb voor deze beschuldigende conclusie redelijk aantoonbare bewijzen.
...maar dat is weer een heel andere discussie!...off topic!

MvG, Wim Ahlers.
Laatst gewijzigd door wahlers op 02 jul 2006 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
stropke
Geregelde verschijning

Re: Imam slaat 6 jarig meisje in elkaar.

Bericht door stropke »

Devious schreef:Imam slaat 6 jarig meisje in elkaar.
Afbeelding

An Imam knocked out a 6 years old female child!2006/04/19 - Tétouan, MOROCCO.

What is the crime of Nihad … a 6 years old girl?
Daring to walk on the prayer carpet of Moustafa LAZRAK, a “f’qih” and imam … How beautiful is the Religion of Tolerance, Peace and Love …

In Morocco the “f’qih” is an entire institution: it is a sort of imam-teacher in koranical schools, that belongs to public education. In Tétouan a “f’qih”, whose role is to teach Islam, attacked an innocent child of 6 years old. The picture speaks by its own: black eyes, bruises (?? ecchymoses in French), and multiple fractures of the noise. Not to mention the psychological consequences …

The barbarity happened April 19th, at the Sidi Ahmed El Bekkal School. In the afternoon, the school phoned to Fatima, the mother of the little girl, explaining her that her daughter had “fallen”. But when she discovered the state of her daughter, Fatima questioned the persons in charge, who delivered another version of the story.

Moustafa LAZRAK was praying at the beginning of the afternoon, in the classroom, although it was time to begin the class. Entering the room, little Nihad stepped with inadvertency the prayer carpet of the “f’qih”.

The child confirms the facts, and resumes the story. The imam-teacher hits her violently, and she fell on the ground.

The mother was only alerted two hours after the facts. Fatima drove Nihad to the hospital, where the doctors confirmed the gravity of the lesions and traumatisms. The family decided to take legal actions against the apostle of Allah, who also preaches in a mosque.

After this affair, the tongues untied themselves: it wasn’t Moustafa LAZRAK’s first violence against children. He used to beat them a lot; it must have been to convince them of Islam’s benefits.

A person in charge of the Human Rights affirms that the administration of the scholar establishment pressured the children who witnessed the aggression to deny the facts.
http://en.france-echos.com/?p=86

Laat ik er maar meteen even weer bijzeggen dat niet alle imams dit doen (voordat iemand me dat weer voor de voeten werpt.)
Wel dat niet alle imams het doen klopt.
Maar naar aanleiding van mijn commentaar op de dood van de antwerpse buspassagier algelopen week kwam er commentaar dat ik niet alles op de islam moet steken.
Daarop kwam weer onderstaande reactie:

Tuig van de richel wordt verkeerd opgevoed. Laat het nu zo zijn dat islamitische prinsenkinderen worden opgevoed met een duidelijk negatieve houding ten opzichte van de westerse maatschappij. Laat het nu zo zijn dat ze net daarom in hun achterlijke positie blijven steken. Laat het nu net daarom zijn dat ze oudere mensen die hen wijzen op hun verkeerd gedrag niet wensen te respecteren, maar er gewoon op beginnen kloppen (die onnozele kaffer kàn het hen niet zeggen, die is dhimmie en moet zijn plaats kennen). Dat er overal TUIG zit, zal ik niet tegenspreken. Maar stop aub met hun sociale positie als vergoelijking voor hun agressieve daden te gebruiken.

Dus ik vind het redelijkerwijs aannemelijk dat de daders ook vanuit dezelfde houding en achtergrond op de buspas. hebben gereageerd.
HarrieMe
Ervaren pen

Bericht door HarrieMe »

Overal heb je uitwassen. Dus ook in de kerk. Wat echter het meest pijn doet, is dat de mensen die naaste liefde preken, de liefde van god preken, menen zelf geen liefde te hoeven betonen.
Gelukkig zijn het alleen de uitzonderingen, de extreme uitwassen, die bekend worden. Maar elk misbruik van vertrouwen, macht of wat iets meer zei, is verwerpelijk. Zeker als er geen openheid aan gegeven mag worden. Ik ben best een harde kerel, maar dit is ook voor mij teveel. Deze “incidenten” zijn slecht voor de verstandhouding. Toch moeten we ervoor waken, niet een groep verantwoordelijk te maken voor het gedrag van één individu. Als de imam zelf geloofde wat hij preekte, zou hij hebben moeten accepteren dat het kind wel eens door zijn alla gestuurd kon zijn. In elk geval had hij nooit een kind van 6 mogen straffen.
Deze godsgeleerde weten alles van wat in de boeken staat, maar hebben geen enkele voeling met het normale leven.

Ik denk dat vooral streng gelovigen teveel tijd besteden aan het woord van god en te weinig aan de opvoeding van hun kinderen. Alsof het gemis aan warmte en genegenheid van de ouders vervangen wordt door het geloof in de heer. Het is ook alsof de ouders wachten op het moment dat de kinderen begrijpen waarvoor de indoctrinatie diende. Hoe vlugger ze geloven in hel en verdoemenis, hoe sneller ze de kinderen “in het gareel” denken te hebben.
Nog voor kinderen zelf kunnen praten worden ze doodgegooid met een taal, waar menig volwassen persoon twee maal over moet nadenken. Mogelijk heeft onze imam uit het openingsonderwerp, zelf ook niet zo’n beste jeugd gehad en meende opecht met een paar klappen de juiste manier gevonden te hebben dit kind te leren waar te lopen. Mogelijk is deze onmacht tevens de sleutel tot de ondergang van dit geloof.
wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

HarrieMe,

Ik vrees dat je bij deze de ideologie van de Islam niet voldoende bestudeerd hebt!
Het superioriteitscomplex en de wil en de regel om inferieuren te bestraffen dan wel te discrimineren is een fundamenteel en integraal onderdeel van de Islamitische ideologie.

De reden dat dit zeldzaam is in westerse landen is omdat het in deze westerse landen bij de wet niet toegestaan is!
De reden dat dit soort incidenten regel zijn in Islamitische landen is precies omdat dit één van de fundamentele hoekstenen van de Islamitische ideologie is!
Lees nog eens op je gemak de rechten van de mens door zoals officieel opgesteld door de zeer gerespecteerde fiqh opstelling van de Al Azhar universiteit te Caïro!
Dit zou je ogen moeten openen.

Deze dreumes had haar straf gewoon verdient en is keurig, en geheel volgens de Islamitische school, en terecht tot de orde geroepen.
Ze zal haar lesje wel geleerd hebben en het nooit meer doen.

MvG, Wim.
Laatst gewijzigd door wahlers op 03 jul 2006 08:52, 1 keer totaal gewijzigd.
HarrieMe
Ervaren pen

Bericht door HarrieMe »

Wim, ik geef volmondig toe dat ik niet veel van de islam weet. Hoewel katholiek opgevoed, en later weer uitgeschreven, heb ik me nooit zo intensief bezig gehouden met het geloof in het algemeen. Ik ben in het recente verleden wel lastig gevallen door christelijke, die mij willen bekeren, maar daar had ik altijd een goed verweer tegen. De belangrijkste reden dat ik deze site bezoek is, dat ik dacht vrijwel alleen te staan in de overtuiging dat er geen god bestaat. Er is ook niet zoiets als een kerk voor “ongelovige” waar je ideeën kunt uitwisselen. In de afgelopen paar weken heb ik veel opgestoken over de drijfveren van de mens. Ik leer steeds meer bij over verschillende geloven. Ik dank jou voor de wijze lessen en vooral de links die ik hier kan vinden.
Overigens ben ik van mening dat opvoeden (heropvoeden) met geweld als enig middel, alleen het uiterlijk gedrag beïnvloedt en nooit een betere mens oplevert.
Wanneer allen het eens zijn, heeft niemand nagedacht.
(Walter Lipmann)
stropke
Geregelde verschijning

Bericht door stropke »

wahlers schreef:Actueel:

Ik heb zojuist vernomen dat in Atjeh de Shariah wetgeving wordt verscherpt!

Gelukkig maar!

Kunnen al die brutale 6-jarige meisjes weer fatsoenlijk her-opgevoed worden zoals het betaamt!
Hopelijk leren deze brutale vlerken wat hun plaats is in deze maatschappij...vooral als ze op zo'n tapijtje stappen rond lunchtijd!
Een paar ferme corrigerende stokslagen is eigenlijk nog te goed voor ze.
Terug naar Christelijke - pardon, Islamitsche - waarden en normen.

Afbeelding

Geprezen zij Allah.

U moeste ze met het eerste beste vliegtuig naar de woestijn in Mekka sturen. Kunde daar die rotgodsdienst gaan verdedigen :evil: :x :arrow: Mekka enkele reis
wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

stropke schreef:
wahlers schreef:Actueel:

Ik heb zojuist vernomen dat in Atjeh de Shariah wetgeving wordt verscherpt!

Gelukkig maar!

Kunnen al die brutale 6-jarige meisjes weer fatsoenlijk her-opgevoed worden zoals het betaamt!
Hopelijk leren deze brutale vlerken wat hun plaats is in deze maatschappij...vooral als ze op zo'n tapijtje stappen rond lunchtijd!
Een paar ferme corrigerende stokslagen is eigenlijk nog te goed voor ze.
Terug naar Christelijke - pardon, Islamitsche - waarden en normen.

Afbeelding

Geprezen zij Allah.

U moeste ze met het eerste beste vliegtuig naar de woestijn in Mekka sturen. Kunde daar die rotgodsdienst gaan verdedigen :evil: :x :arrow: Mekka enkele reis
En zo is het maar net :wink:

(Ik hoop dat je onderscheid kan maken tussen de tekst en de boodschap in de tekst!)

MvG, Wim.
Plaats reactie