Stand up and be counted.
Moderator: Moderators
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Re: Stand up and be counted.
Op facebook gezet
"Overtuiging is een grotere vijand van de waarheid dan leugens." (Uit het boek Menselijk, al te menselijk, deel 1 §483)
108 Nederlanders.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Ging net weer even kijken. Het aantal aanmeldingen is in een paar dagen tijd wel vertienvoudigd. Wat Europa betreft lopen de Scandinavische landen nu voorop. Verrassend vind ik het grote aantal aanmeldingen uit Polen en Israel.
Born OK the first time
Wat mij betreft doet Iran het erg goed, alsmede Portugal.
Grootste deel van aanmeldingen is jong, maar dat is misschien een bias van internetgebruikers.
Tekenend dat bijna 80% een opleiding op universitair niveau heeft gevolgd of hoger.
Grootste deel van aanmeldingen is jong, maar dat is misschien een bias van internetgebruikers.
Tekenend dat bijna 80% een opleiding op universitair niveau heeft gevolgd of hoger.
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Heeft Iran niet het internet dichtgetimmerd? Juist in zo'n land zou ik absoluut wegblijven van deze site. Voor je het weet word je wakker in een ongure cel.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
- Karl_Pilkington
83 % man in Nederland, zegt dus vrij weinig over de representativiteit denk ik... Had hem zelf al vorige week ingevuld, kwam hem tegen op Twitter. Goed initiatief.
"They say it all started out with a big bang. But, what I wonder is, was it a big bang or did it just seem big because there wasn't anything else drown it out at the time?" - Karl Pilkington
Aangemeld. 
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)