Wie gelooft dit nou?

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Old man

Wie gelooft dit nou?

Bericht door Old man »

Vanmorgen kreeg ik weer eens zo'n mailtje. Ik moet altijd een beetje grimlachen om de onnozelheid van de tekst en vraag me dan af wie dit nou serieus neemt en er op reageert. Mochten er hier mensen zijn die hier wel iets mee willen doen: succes! ( En waar het Google-vertaalprogramma al niet goed voor is ):
  • Geachte Geliefde.

Ik ben mevrouw Rita Anderson uit Groot-Brittannië, ben ik getrouwd met de heer David Anderson Ik en mijn overleden man was in, beheer van onroerend goed en ook een regering Estate Aannemer voor mijn man dood op 25 januari 2010.
    We waren elf jaar getrouwd zonder een kind als gevolg van mijn fibriod probleem. Hij stierf na een korte ziekte, dat voor slechts vier duurde days.Before zijn dood waren we weer zowel christelijke geboren.
    Sinds mijn man dood ik zijn gediagnosticeerd met slokdarmkanker.
    Toen wijlen mijn man nog leefde we afgezet de som van $ 7.5Million (USD) dollar in een bank.Presently het geld is nog steeds in de bank. Onlangs heeft mijn dokter vertelde me dat ik niet zou duren voor de komende vier maanden als gevolg van kanker probleem. Van alle indicaties wordt mijn conditie echt verslechtert en is vrij duidelijk dat ik niet kan leven meer dan twee maanden, omdat de ancer stadium heeft gekregen om een ​​zeer gevaarlijke fase.

Nadat bekend mijn conditie heb ik besloten om dit fonds te doneren aan goede persoon die dit geld zal gebruik maken van de manier waarop ik ga hierin instrueren. Ik wil dat je ten minste 80% van dit fonds te gebruiken voor weeshuizen, weduwen en en ook het uitdragen van het Woord van God en in te spannen dat het huis van God wordt gehandhaafd en neemt de resterende 20% om goede zorg van uw zelf te nemen. l nam deze beslissing omdat ik heb geen kind dat dit geld zullen erven. Dit is de reden waarom ik deze beslissing te nemen om dit fonds te doneren voor het goede doel.
    Ik ben niet bang voor de dood dus ik weet dat ik ga om in de schoot van de Lord.Exodus 14 vs 14 zegt dat "de Heer zal mijn zaak aan te vechten en ik zal mijn vrede te houden".
    Ik heb geen telefonische communicatie niet nodig in dit verband vanwege mijn gezondheid.

Mijn geluk is dat ik een leven van een waardige christelijke woonde. Wie dat wil de Heer dienen moet Hem dienen in geest en waarheid, altijd biddende zijn uw hele leven. Schrijf me op de deze e-mail adres: ladyritaanderson001@live.com onmiddellijk en enige vertraging in uw antwoord geeft mij ruimte in het sourcen van een andere goed mens, voor ditzelfde mij purpose.Assure dat u dienovereenkomstig zal handelen zoals ik hierin opgenomen. In de hoop om uw reactie direct te ontvangen.

Bedankt en Blijf gezegend in de Lord.l blijven van u zuster in Christus.

Mevrouw Rita Anderson
    ladyritaanderson002@live.com

Bart
lost and not found yet!
Bevlogen

Re: Wie gelooft dit nou?

Bericht door lost and not found yet! »

:D Haha! Die zie ik al jaren niet meer. Die gaan meteen naar de spambox!!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Ik krijg wekelijks grote sommen geld aangeboden van mensen die google vertalen gebruiken op officieel briefpapier van de regering van Congo.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Jinny

Bericht door Jinny »

Jij zult een rijk man zijn...... :D
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Jim schreef:Jij zult een rijk man zijn...... :D
Ik moet steeds eerst transactie kosten betalen dus voorlopig sta ik in de min. Het duurt wel lang hoor voordat het geld uit zo'n bananenrepubliek hier op je rekening staat. :(
Krautsjo

Bericht door Krautsjo »

Het zal toch een keer niet meer lonend zijn om dit soort spam te versturen, maar blijkbaar is dat het nog wel .
Er zijn ook nog horden mensen die het slachtoffer worden van phishing omdat ze hun nieuwsgierigheid niet in bedwang kunnen houden of omdat ze gewoon onnozel zijn . Je zou ze de kost moeten geven, mijn e- mailadres is een tijdje geleden gehackt door een onverlaat en ik ben echt wel op de hoogte, maar het bleek achter mijn rug om te zijn gebeurd, heel vervelend.
Mahalingam
Ervaren pen

Bericht door Mahalingam »

Er zijn mensen die er een hobby van gemaakt hebben om die 419 Nigeria scammers in het ootje te nemen. Werkend op hun begeerte, lukt dat soms aardig.
http://www.ebolamonkeyman.com/
"I told him that my lawyer insisted that I have a genuine pic of him because of all the scams that are happening to africa. I explained that the reason it had to be so out there is so he could not just find a pic on the web and send it to me."
Dit levert merkwaardige beelden op:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt zal zijn hoofd moeten missen.
JohanT
Technologist
Contacteer:

Bericht door JohanT »

Ik heb deze mail even gekopieerd en erop gereageerd. Nu maar hopen dat ze me wel het geld geeft. Bij de vorige honderden wilden ze wel graag geld zien, maar liepen mijn investeringen altijd verkeerd. Helaas, maar ik blijf ze wel steunen, want bijvoorbeeld deze vrouw verdient het om haar geld weg te kunnen geven, wat ze zelf schijnbaar niet kan.
En ik vind het ronduit schandalig dat jullie deze vrouw belachelijk maken op basis van haar grammaticaal absurd slechte zinnen!
Gewoon even mailen en deze lieve vrouw helpen van haar geld af te komen, is dat nu teveel gevraagd? ;)
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Al weer een buitenkans in het postvak op mijn werk vooral WHO BRENGT VOEDSEL sprak mij aan :)
LIEVE VRIEND,

MIJN NAAM IS ANNA K. ANDERSON. IK BEN EEN AMERIKAANSE BURGER EN OOK EEN ALJAZEERA
SENIOR VERSLAGGEVER IN SYRIË. IK HEB IN GESLAAGD OM TE STUREN U DIT BERICHT OMDAT IK
WILLEN DE BEIDE VAN AMERIKAANSE VRIENDEN EN OOK IK UW HULP NODIG.
IK HEB UW ADVIES EN BIJSTAND. GISTEREN ALS IK SOMMIGE REGERING WAS DIE
GEBOUWEN AFGEBRAND DOOR DE REBELLEN VOND IK ÉÉN OF ANDERE HOEVEELHEID GELD IN HET HUIS VAN
EEN AMBTENAAR POLITICUS EN REGERING. DE TOTALE GELD VOND IK ZOU MOETEN GAAN OVER
16,5 MILJOEN BRITSE PONDEN. IK HEB DIT GELD IN EEN GEBOUW VERBORGEN EN
HEBBEN SOMMIGE HOUT GEBRUIKT OM HET TE DEKKEN.

LUISTER NAAR MIJ DIERBARE VRIEND, HEB IK GEZIEN VEEL MENSEN GEDOOD HIER IN

SYRIË, ELKE MINUUT STERVEN HIER UIT OPSOMMINGSTEKEN MET KINDEREN EN OUDE MENSEN
BOMMEN EN LUCHTAANVALLEN. IK VERLOOR MIJN LIEVE VRIEND MARIE COLVIN.
IK BEN BANG
NU EN IK HEB NU UW DRINGEND HULP NODIG.

http://www.AlJazeera.com/News/middleeas ... 08655.html" onclick="window.open(this.href);return false;

IK WIL GRAAG DIT GELD NAAR UW ADRES GESTUURD, ZODAT U KUNT BLIJVEN DE
GELD EN DAN KUNNEN WE KUNT DELEN NADAT IK SYRIË HEBBEN VERLATEN. MAAR HET PROBLEEM IS
DAT DE BANKEN NIET HIER WERKEN ZODAT HET GELD KAN NIET OVERGEBRACHT NAAR WORDEN UW
ACCOUNT. MAAR IK WEET EEN PILOOT DIE ONS KAN HELPEN. DE PILOOT IS EEN VAN DE
AMERIKAANSE PILOTEN WHO BRENGT VOEDSEL, WATER EN ANDERE ITEMS AAN DE DAKLOZE IN
Syrië. IK KAN REGELEN VOOR DE PILOOT HET PAKKET VAN GELD EN LEVEREN
HET NAAR UW LAND. IK WIL WETEN ALS U DIT GELD KUNT ACCEPTEREN.
GELIEVE NOOD MIJ UW DRINGEND ANTWOORD ONMIDDELLIJK. NEEM NU CONTACT MET MIJ OP. DE
VEEL HIER EN DODE LICHAMEN ZIJN HELEMAAL OVER DE PLAATS EN IK BEN NIET IS SCHIETEN
ZEKER VAN LEVENDE TOT MORGEN. ALS U ME HELPEN KUNT DAN IK CONTACT OP MET DE
PILOOT EN HEM NU OP DE HOOGTE.
IK WACHT OM TE HOREN VAN U NU.
Ann.k.anderson1@Gmail.com

ANNA K. ANDERSON
Plaats reactie