Jezus is terug op aarde

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
kiks
Bevlogen

Jezus is terug op aarde

Bericht door kiks »

Het zou tijd worden, maar eindelijk is het zover. Jezus is weer terug op aarde, en als goedmakertje waarschijnlijk, omdat het zo lang geduurd heeft, Maria Magdalena ook. Deze keer is het echt zo, hij herinnert zich zelfs zijn eigen kruisdood, dus het moet wel waar zijn.
He told Sky News: "I have very clear memories of the crucifixion, but it wasn't as harrowing for me as it was for others like Mary who was present.
Ook heeft hij in zijn afwezigheid hier ontmoetingen gehad met Plato, Socrates, pausen en presidenten in de "spirituele wereld".
After his crucifixion the Australian claims he entered the spirit world where he met Plato, Socrates, popes and presidents.
De opwekking van Lazarus (zijn vriend) is natuurlijk onder andere het overtuigende bewijs. We hebben te maken met de echte Messias.
He also says he remembers performing miracles.

He said: "I did resurrect quite a number of people ... including a friend of mine Lazarus, who most people know is mentioned in the Bible."
http://news.sky.com/story/1096687/forme ... sus-reborn

Ik ben benieuwd wanneer hij begint met het verrichten van wonderen, want het laatste wonder is ook al weer van even geleden.

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
dikkemick
Adelaar

Re: Jezus is terug op aarde

Bericht door dikkemick »

En ik ben benieuwd waarom Christenen niet massaal achter Hem aanhollen. Zij zullen het toch zeker wel geloven?? Waarom niet tenslotte?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

kiks schreef:
Ik ben benieuwd wanneer hij begint met het verrichten van wonderen, want het laatste wonder is ook al weer van even geleden.

Groet

kiks
Gelukkig voor zijn fans die al bijna 2000 jaar wachten voor een optreden. De meesten hadden hun kaartje al weer ingeleverd. Niet de gelovigen die blijven maar in de zaal zitten. Waarschijnlijk loopt dit uit op een teleurstelling. Want Jezus* is niet opgestaan, maar vergaan. Net als ieder ander persoon. Tenzij bij mensen een mummie blijvende herinneringen oplevert. (* Als deze Yeshua überhaupt heeft bestaan, gezien het kunstmatige karakter) .
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

kiks schreef:Het zou tijd worden, maar eindelijk is het zover. Jezus is weer terug op aarde,
Is ie afgekickt, ja?
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Jagang schreef: Is ie afgekickt, ja?
Na 2000 jaar therapie. Waarschijnlijk wel.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Maak Jezus maar belachelijk!

Zij die Jezus niet als messias/god/verlosser/meester aanbidden zullen branden.
Oneindig branden tot in de eeuwigheid.
Accepteer Jezus dus, nu het nog kan, onvoorwaardelijk als liefde/goedheid/eerlijkheid en geluk....

en je zult branden (volgens alle andere religies die een hel hebben bedacht).

Dus hoe dan ook: Branden zul je.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
JohanT
Technologist
Contacteer:

Bericht door JohanT »

Wederom iemand die denkt de Christus te zijn...
Ik hou het allemaal niet meer bij, maar Harrie Christus komt plotseling ook naar boven in mijn herinneringen...

Ik heb het artikel deze week ook ergens voorbij zien komen en moest even m'n gelach inhouden.
Allemaal verwijzingen naar Bijbelse verhalen, of dingen die niet zijn te checken.

Als hij zoveel mensen uit de dood heeft doen herrijzen, zoals hij zegt... Er zijn nog zat mensen die van mij terug mogen komen in de wereld.
Plaats reactie