Homolobby in het Vaticaan
Moderator: Moderators
Homolobby in het Vaticaan
Achter de schermen praktiseren; voor de schermen afkeuren. De katholieke kerk in beeld.
Of zie ik dat verkeerd.
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/06/12/pau ... olobby-is/" onclick="window.open(this.href);return false;
Of zie ik dat verkeerd.
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/06/12/pau ... olobby-is/" onclick="window.open(this.href);return false;
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Re: Homolobby in het Vaticaan
homolobby, corruptie, het is maar wat. Straks komt nog naar buiten dat er pedofielen rondlopen.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
-
Krautsjo
Of nog veel erger Roomskatholieke priesters.Bonjour schreef:homolobby, corruptie, het is maar wat. Straks komt nog naar buiten dat er pedofielen rondlopen.
Nou het zou me niks verbazenBonjour schreef:homolobby, corruptie, het is maar wat. Straks komt nog naar buiten dat er pedofielen rondlopen.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Het hele Vaticaan zit vol homo's. Ik ben ooit op het seminarie in Den Bosch geweest met een kennis die daar studeerde tot priester. Hij wilde daar (waar anderen niet bij waren) ook wel toegeven dat een groot deel van de priesters-in-opleiding kasthomo's zijn. Hij was er zelf ook een. Niet-praktizerend, dat wel . 
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
- Peter van Velzen
- Site Admin
Ik vraag me af hoe desastreus het homohuwelijk is voor de roepingen. . .The Prophet schreef:Het hele Vaticaan zit vol homo's. Ik ben ooit op het seminarie in Den Bosch geweest met een kennis die daar studeerde tot priester. Hij wilde daar (waar anderen niet bij waren) ook wel toegeven dat een groot deel van de priesters-in-opleiding kasthomo's zijn. Hij was er zelf ook een. Niet-praktizerend, dat wel .
Ik wens u alle goeds
- Knutselsmurf
- Forum fan
Dat werkt pas echt goed als er ook een Rooms katholiek kerkelijk homo huwlijk komt.Peter van Velzen schreef:Ik vraag me af hoe desastreus het homohuwelijk is voor de roepingen. . .
Vroeger konden de jonge homo's kiezen :
A) Je houd iedereen voor de gek (behalve God) en trouwt een vrouw.
B) Je komt uit de kast en wordt het dorp uitgeschopt.
C) Je wordt pastoor, krijgt veel aanzien, en goede contakten met andere broeders (en misdienaartjes).
Zowel A als ook C heb ik in de familie.
Van C weet ik uiteraard niet wat zijn smaak/geaardheid/motivatie is.
In Nederland hebben moslims meer vrijheid om hun versie van de islam
te volgen en te verspreiden als dat zij dat in de "islamitische" landen hebben.
te volgen en te verspreiden als dat zij dat in de "islamitische" landen hebben.