Occulte Reli-kwak

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
heeck
Ontoombaar

Occulte Reli-kwak

Bericht door heeck »

Wat voor gewicht probeert refdag aan occult gezeur te geven met:
http://www.refdag.nl/opinie/i_wichelroede_weer_springlevend_in_de_landbouw_i_1_119007 schreef:De auteurs zijn onderzoekers bij de Animal Sciences Group van Wageningen UR en schreven deze bijdrage op persoonlijke titel.
In de melkveehouderij wordt de methode gebruikt om de voeders voor dieren, de stal, de mest en de melk te meten. Zo’n gemeten waarde heeft echter niets te maken met de energiewaarde en de chemische samenstelling die in laboratoria worden vastgesteld.
Vervolgens kan deze informatie gebruikt worden bij het optimaliseren van de bedrijfsvoering. In de landbouw gaat het immers om een samenspel van natuur en boer? Het is zaak de natuur zo goed mogelijk in beeld te krijgen en erop in te spelen. Ook is een eenvoudige waarde veel makkelijker te hanteren dan de analyses uit een laboratorium.
Als wetenschappers zijn we ons bewust van de beperktheid van ons weten. Het is mogelijk dat in de schepping vormen van energie aanwezig zijn die met apparatuur moeilijk of niet vallen te meten.
Sommigen zullen deze praktijken afdoen als de reinste onzin. Zij zien daarbij over het hoofd dat de Bovis-schaal regelmatig duidelijk werkt.

Of dit soort energieën natuurkundig is, weten we niet. Maar dat de satan ook dit soort middelen gebruikt, staat vast.

De Bijbel geeft tal van voorbeelden van wonderen die uit de boze zijn. Daarom vragen pendel, Bovis-schaal, energetische landbouw en wichelroede om grote voorzichtigheid en een doordenking vanuit verschillende vakgebieden.
Dat geloof en wetenschap moeiteloos zouden samengaan vereist bokkesprongen van bovennatuurlijke aard, dat is duidlijk.

Roeland
Info:
* Animal sciences group
* Bovismeter
* Energie-box-Bovis

* Praktiseren met Bovis is niet van Satan
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Krautsjo

Re: Occulte Reli-kwak

Bericht door Krautsjo »

Welk gewicht probeer jij er aan te geven ? Volgens mij betekent occult zoiets als kennis va het verborgene, laat toch rusten .
Het is al verontrustend genoeg dat er mensen zijn die in dit soort flauwe kul meegaan. Veel van die onzin wordt juist iets doordat het benoemd wordt. Maar volgens mij gaat het bij refdag en dat soort gasten er ook alleen maar om iets wat al tijden dood is de schijn van levend te geven omdat ze het opwarmen en er aan rammelen zodat het even beweegt.
Het heeft te weinig levenskracht van zichzelf.
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Krautsjo,

Laten rusten heb ik niet als taktiek verkozen omdat de bevattelijkheid van mensen voor BS me te groot is.

Was het maar tot Refdag beperkt dan gaf ik je een ietsje meer gelijk.

Maar in de apotheek Benu/Escura wordt nog steeds prominent occillococcinum aanbevolen en
minstens drie scholen en zeker één bank hebben zich al per wichelroede laten ontdoen van onmeetbare straling en naar mijn inschatting loont het daarom om te blijven wijzen naar bedriegelijke business:

http://www.piramide-energie.com/product/" onclick="window.open(this.href);return false;

R.
On Bullshit nog steeds verkrijgbaar:
http://www.amazon.com/On-Bullshit-Harry ... 1419348876" onclick="window.open(this.href);return false;
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Grima
Forum fan

Bericht door Grima »

Een onzinstuk over onzin...?

Ben altijd al zeer geïnteresseerd geweest in het occulte omdat het spannend en "duister" is, echter meer als een fantasiespel. Ik gebruik graag bepaalde symbolen die iets weergeven, echter ik ben me bewust dat de enige waarde van zoiets is, wat ik zelf eraan geef. Er zit geen kracht of wat dan ook in nog word het beïnvloed door "iets"(nou ja o.a. zwaartekracht natuurlijk).
Ik schrok nogal toen ik merkte dat veel mensen het bloedserieus nemen en daarbij pseudo-wetenschap ter hand nemen.

Het is gewoon bizar hoe er een soort stille oorlog is tussen de new agers en streng religieuzen.
chromis
IT Tech. & Moderator

Bericht door chromis »

Ojajahaja, deze door jou vetgedrukte quote zal ik dus niet gauw meer vergeten:
Of dit soort energieën natuurkundig is, weten we niet. Maar dat de satan ook dit soort middelen gebruikt, staat vast.
Wie? Ja, de satan hè...

Dank je wel ;)
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
Plaats reactie