Mail uit Rusland
Moderator: Moderators
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Mail uit Rusland
Zijn er meer mensen die een Russisch berichtje hebben ontvangen in de mailbox van dit forum ?
Gaat over iemand die aanbiedt om briefjes in de klaagmuur te stoppen, afkomstig van ene taethcoot (je schrijft het iets anders maar dat doe ik met opzet zodat zoekmachines het nu niet vinden).
Die gebruiker is echter onbekend.
het lijkt er stevig op dat iemand in het systeem heeft lopen klooien.
Anders krijg je zoiets toch niet voor elkaar ?
Gaat over iemand die aanbiedt om briefjes in de klaagmuur te stoppen, afkomstig van ene taethcoot (je schrijft het iets anders maar dat doe ik met opzet zodat zoekmachines het nu niet vinden).
Die gebruiker is echter onbekend.
het lijkt er stevig op dat iemand in het systeem heeft lopen klooien.
Anders krijg je zoiets toch niet voor elkaar ?
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
- Peter van Velzen
- Site Admin
Re: Mail uit Rusland
[quote="Dat beloof ik"]Zijn er meer mensen die een Russisch berichtje hebben ontvangen in de mailbox van dit forum ?
Ik heb ook een bericht in cyrillisch schrift ontvangen. Kan er echter niets van lezen.
Ik heb ook een bericht in cyrillisch schrift ontvangen. Kan er echter niets van lezen.
Ik wens u alle goeds
Inmiddels heeft deze persoon de achterdeur gewezen gekregen.....
We gaan nog even uitzoeken hoe hij het systeem heeft weten te fucken....
We gaan nog even uitzoeken hoe hij het systeem heeft weten te fucken....
Heb em ook gehad, maar de link naar het bericht werkte niet.
"Het goede leven is een leven ingegeven door liefde en geleid door kennis.", Bertrand Russell.
Is niet zo slim om op dat soort links te klikken, want voor jou zal het lijken dat het niet werkt maar je weet niet wat er op jouw pc geparkeerd wordt als malware.MoreTime schreef:Heb em ook gehad, maar de link naar het bericht werkte niet.
Ik ben niet geheel onbekend met dit fenomeen dus ik heb wel even gekeken waar ik op klikte. Hoe dan ook wel een goede tip om niet op links in mailtjes van onbekenden te klikken.Krautsjo schreef:Is niet zo slim om op dat soort links te klikken, want voor jou zal het lijken dat het niet werkt maar je weet niet wat er op jouw pc geparkeerd wordt als malware.MoreTime schreef:Heb em ook gehad, maar de link naar het bericht werkte niet.
"Het goede leven is een leven ingegeven door liefde en geleid door kennis.", Bertrand Russell.
We krijgen momenteel veel Russische spammers op bezoek. Ze worden zo snel mogelijk verwijderd. Al enkele topics verwijderd. Geef door middel van een waarschuwing of er weer eentje begint. Kunnen wij er direct op af.
Grt,
Piet
Grt,
Piet
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
- Peter van Velzen
- Site Admin
Jullie verslaan die russen wel. Je hebt immer Finland aan je zijdePietV. schreef:We krijgen momenteel veel Russische spammers op bezoek. Ze worden zo snel mogelijk verwijderd. Al enkele topics verwijderd. Geef door middel van een waarschuwing of er weer eentje begint. Kunnen wij er direct op af.
Grt,
Piet

Ik wens u alle goeds
- BadAssChick
- Ervaren pen
ik had het ook gehad en meteen aangegeven bij de mods ,ik heb het niet eens geopend
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jullie verslaan die russen wel. Je hebt immer Finland aan je zijde