Waar komt de islamitische jodenhaat vandaan?

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Cluny
Banned

Re: Waar komt de islamitische jodenhaat vandaan?

Bericht door Cluny »

Complot schreef:Zionisten haat is het goeie woord.
Moslims hebben geen hekel aan joden.
Spreek je voor jezelf?
Als ik een moslim zie die zegt geen hekel aan joden te hebben, dan denk ik meestal, die spreekt niet de waarheid.
Laatst gewijzigd door Cluny op 06 aug 2014 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Complot

Bericht door Complot »

Cluny schreef:
Complot schreef:Zionisten haat is het goeie woord.
Moslims hebben geen hekel aan joden.
Spreek je voor jezelf?
Een moslim die zegt geen hekel aan joden te hebben, spreekt meestal niet de waarheid.
Joden van het boek zijn ""broeders"" in het geloof.
Zionistische tuig uit polen/rusland/moldavie die Palastina ( de wereld ) bezetten, zijn de vijand idd.
En zijn we voor gewaarschuwd 1400 jaar geleden.
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

Cluny schreef: Een moslim die zegt geen hekel aan joden te hebben, spreekt meestal niet de waarheid.
ik hoop dat dit maar om te lachen is?

of ben je echt zo bekrompen, kortzichtig, veralgemenend, bevooroordeeld en beschouw je elk persoon die de islam aanhangt per definitie meestal als leugenaar?
Complot

Bericht door Complot »

appelfflap schreef: ik hoop dat dit maar om te lachen is?

of ben je echt zo bekrompen, kortzichtig, veralgemenend, bevooroordeeld en beschouw je elk persoon die de islam aanhangt per definitie meestal als leugenaar?
Hoop het ook.
iznogoodh
Banned

Bericht door iznogoodh »

Complot schreef:Joden van het boek zijn ""broeders"" in het geloof.
Zionistische tuig uit polen/rusland/moldavie die Palastina ( de wereld ) bezetten, zijn de vijand idd.
En zijn we voor gewaarschuwd 1400 jaar geleden.
De Koran geeft vaak negatief af op joden (en christenen) en stelt zelfs dat ze bevochten moeten worden totdat ze de belasting in staat van vernedering moeten betalen. Dat is toch waarlijk niet wat men met broeders hoort te doen.
Joden erkennen (net als christenen) de heer Mohammed niet als een profeet.
Er is munitie genoeg om jodenhaat te rechtvaardigen.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

appelfflap schreef:
Cluny schreef: Een moslim die zegt geen hekel aan joden te hebben, spreekt meestal niet de waarheid.
ik hoop dat dit maar om te lachen is?

Je hebt gelijk. Gelukkig kon ik mijn reactie nog binnen de tijd veranderen.
Als ik een moslim zie die zegt geen hekel aan joden te hebben, dan denk ik meestal, die spreekt niet de waarheid.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Plaats reactie