Spreek je voor jezelf?Complot schreef:Zionisten haat is het goeie woord.
Moslims hebben geen hekel aan joden.
Als ik een moslim zie die zegt geen hekel aan joden te hebben, dan denk ik meestal, die spreekt niet de waarheid.
Moderator: Moderators
Spreek je voor jezelf?Complot schreef:Zionisten haat is het goeie woord.
Joden van het boek zijn ""broeders"" in het geloof.Cluny schreef:Spreek je voor jezelf?Complot schreef:Zionisten haat is het goeie woord.
Een moslim die zegt geen hekel aan joden te hebben, spreekt meestal niet de waarheid.
ik hoop dat dit maar om te lachen is?Cluny schreef: Een moslim die zegt geen hekel aan joden te hebben, spreekt meestal niet de waarheid.
Hoop het ook.appelfflap schreef: ik hoop dat dit maar om te lachen is?
of ben je echt zo bekrompen, kortzichtig, veralgemenend, bevooroordeeld en beschouw je elk persoon die de islam aanhangt per definitie meestal als leugenaar?
De Koran geeft vaak negatief af op joden (en christenen) en stelt zelfs dat ze bevochten moeten worden totdat ze de belasting in staat van vernedering moeten betalen. Dat is toch waarlijk niet wat men met broeders hoort te doen.Complot schreef:Joden van het boek zijn ""broeders"" in het geloof.
Zionistische tuig uit polen/rusland/moldavie die Palastina ( de wereld ) bezetten, zijn de vijand idd.
En zijn we voor gewaarschuwd 1400 jaar geleden.
Je hebt gelijk. Gelukkig kon ik mijn reactie nog binnen de tijd veranderen.appelfflap schreef:ik hoop dat dit maar om te lachen is?Cluny schreef: Een moslim die zegt geen hekel aan joden te hebben, spreekt meestal niet de waarheid.
of ben je echt zo bekrompen, kortzichtig, veralgemenend, bevooroordeeld en beschouw je elk persoon die de islam aanhangt per definitie meestal als leugenaar?
Als ik een moslim zie die zegt geen hekel aan joden te hebben, dan denk ik meestal, die spreekt niet de waarheid.