pukcode invoeren.
Moderator: Moderators
pukcode invoeren.
Driemaal een verkeerde pincode ingevoerd? Nu moet ik mijn pukcode invoeren. Simpel niet dan? Niet simpel dus.
Je moet beginnen met een sterretje en eindigen met een hekje. Maar er is geen hekje of sterretje te vinden, alleen de cijfers 0 t/m 9?
Heeft iemand daar een oplossing voor?
Je moet beginnen met een sterretje en eindigen met een hekje. Maar er is geen hekje of sterretje te vinden, alleen de cijfers 0 t/m 9?
Heeft iemand daar een oplossing voor?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Re: pukcode invoeren.
Gaat het over je mobiel?
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Onder de toetsen 7 en 9, staan ze daar niet?
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Heb je geen "sym" onderin. Daar staan al deze tekens ook in, als ze niet op het toetsenbord staan.Fish schreef: Heeft iemand daar een oplossing voor?
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Ik ben eruit.
En maar net voordat een van mijn zoons het varkentje wel even zou komen wassen.
Ik had een pin voor schermbeveiliging, die voer je alleen in als de gsm al aanstaat. Bij het het opstarten de pin die op je simkaart staat, en daarna de pin die je zelf ingesteld heb voor schermbeveiliging.
En maar net voordat een van mijn zoons het varkentje wel even zou komen wassen.
Ik had een pin voor schermbeveiliging, die voer je alleen in als de gsm al aanstaat. Bij het het opstarten de pin die op je simkaart staat, en daarna de pin die je zelf ingesteld heb voor schermbeveiliging.
Je zal maar net die ene Nederlander zonder mobiel zijn
Heb 1X in m'n carrierre een SMS-je gestuurd en die stond vol taalfouten.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Gelukkig anders had je het ook aan je kleinkinderen kunnen vragen. Zie tegenwoordig kleuters scrollen door een mobieltje op een manier die mij lichtelijk benauwd maakt.Fish schreef:Ik ben eruit.
En maar net voordat een van mijn zoons het varkentje wel even zou komen wassen.![]()
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Ik was dat ook tot voor kort. maar als je mee wil met je kinderen en kleinkinderen zul je toch wat moeten.dikkemick schreef:Je zal maar net die ene Nederlander zonder mobiel zijn![]()