God met NPS

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

MNb
Diehard

Re: God met NPS

Bericht door MNb »

vuurdoorn schreef:Er is helemaal niets mis met me!

Kristel
Tuurlijk wel en gelukkig maar. Dat je niet perfect bent bewijst dat je ook maar een mens bent. Je moet schuld en schaamte alleen wel reserveren voor gelegenheden die er toe doen - als je een medemens onrecht hebt aangedaan en zo. En zelfs dan moet je niet overdrijven. Bijna altijd is het nuttiger te proberen de schade te herstellen.
Met mij is er van alles mis, zoals ook op dit forum al weer gebleken is: bijvoorbeeld een onbedwingbare neiging om halfzachte argumenten te gebruiken zodra een meningsverschil uitgeput is en/of te serieus wordt. Bovendien houd ik van Ali's slechte grappen.
Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.

Johan Cruijff
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

MNb schreef:Bovendien houd ik van Ali's slechte grappen.
Oei, da's wel vrij ernstig, moet ik zeggen. :lol:
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
manny

Bericht door manny »

Beste Kristel/Rereformed,
Kristel, wat een ongelofelijk herkenbaar en goed verhaal.
Beste Rereformed,
Dito en respect en mee eens in de/je link van je reactie op Kristel, behalve en alleen hoeft het niet per definitie te zijn dat slachtoffers, veelal daders worden. Eerder het tegendeel is waar. Dit is nogal een groot misverstand en een te algemene aanname.
Specifiek doel ik hiermee op dat, zeer weinig slachtoffers, dader worden.

Mvg,

Manny
Plaats reactie