Zal ik doen. Dank je.Founder-Riddle schreef:Ik heb geen idee Willempie Google de namen van de daders eens wie weet wat dat oplevert.
Voorstellen ?
Moderator: Moderators
Re: Voorstellen ?
Hallo meneer God, met Anna.
-
Founder-Riddle
Oww GROBBO lastige vraag.GROBBO schreef:Leuk! Wie is je favoriete schrijver? Nog een tip van een sf welke ik beslist gelezen zou moeten hebben?voor SF mag je me wakker maken.
Ik geniet zelfs van pulp.
Welkom! Je kunt onder elke naam jezelf zijn, dus leef je uit! 
Mijn persoonlijke blog, over hoe een streng gereformeerd meisje haar geloof volledig verloor en wat de gevolgen waren, vind je hier: https://dogmavrij.wordpress.com/
Aanvaard.Founder-Riddle schreef:Fout begonnen !
Mag ik aannemen, dat het geen typisch christelijke naam was?... "Johannes" schrijft de ambtenaar en tegen een Duitser ga je niet protesteren.
Ik besta eigenlijk niet met de naam die mijn ouders hadden bedacht.
Voldoet volledig voor een eerste idee van wie of wat wat we voor ons hebben.Hongerwinter, Gemalen Bruine Bonen, Bleekneusje, Straatschoffie, Nozem, Provo, Kabouter, Hippie, Miliecien, Fotograaf, Offsetdrukker, Ambtenaar, Omgekeerde bootvluchteling, Schipbreukeling, Vader, Pensionada.
Als je het nu ook nog praktiseert, lijk je hier volkomen op je plaats.Ik ben hier omdat het woord vrijdenken mij wel aanstaat.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.