Een hoge prijs betaald voor niets

Getuigenissen van kerkverlaters, ex-moslims en voormalige sektariërs.
Het is niet de bedoeling om discussies op te zetten over het afvallig worden van de topic starter.

Moderator: Moderators

Weet zoveel niet
Forum fan

Re: Een hoge prijs betaald voor niets

Bericht door Weet zoveel niet »

Waarom ik er zo extreem op gebrand ben en ervoor heb gezorgd dat ik geen medisch dossier meer heb is het god verhaal en het einde gesprek binnen de epilepsie kliniek waarbij de neuroloog naar aandringen van mij uit de bocht vloog en zij:

Lees in je dossier dat je een harddrugs gebruiker bent, dan had je dat maar niet moeten doen.

Dus jij zegt dat ik maar achter de geraniums moet weg kwijnen?... ja dat is je eigen schuld!

Maar ik ben nooit een harddrugs gebruiker geweest, en ergens is dit wel in mijn dossier terecht gekomen. En tot op de dag van vandaag ben ik hier woest over dat ik nu de schuld kreeg van mijn hersen beschadigen. Woest ! :twisted: :twisted: :twisted:
Praat liever open op het forum dan in PB.
Weet zoveel niet
Forum fan

Eerst leef ik tig jaren onder het schuld gevoel van een god, en dan ben ik eindelijk in staat om dat los te laten, maar krijg vervolgens zelf de schuld!

1 ding staat voor mij vast, als ik zelfmoord pleeg gaat hij voor mij aan, dan neem ik hem met mij mee! :twisted:
Weet zoveel niet
Forum fan

En dan ben ik eindelijk zo ver dat ik de gegevens van toen ik 14 was heb opgevraagd en lees je een brief waarin staat dat er een epilepsie dagboek bijgehouden moest worden, maar ik weet hier niets van af en dit is nooit gebeurt! Hoezo god bestaat!

En ik maar verdomme denken dat ik gek ben en zelf mijn prachtige vriendin heb gedumpt omdat ik bang was dat wij kinderen zouden kregen die ook gek zouden zijn! 24 en ze was zo mooi en lief voor mij, maar was zo bang dat ik liever had dat ze een nieuwe vriend zou vinden met wie ze kinderen zou krijgen ipv met mij. We hadden het zo extreem goed, maar ik was ziek en het was een schuld die ik had bij god!

Als in mijn leven het zo is dat ik mij nu echt vergis en een god bestaat en terug komt op aarde, dan ben ik de eerste die hem vermoord!
Weet zoveel niet
Forum fan

het is niet eerlijk als je al meermaals in een spiraal wegloopt en idd een lichtpuntje hebt aan het einde en je weet dat er daarna niets meer is, en je loopt te stuiptrekken van adrenaline om terug te komen bij jezelf. Het is niet eerlijk, en ik begrijp niet dat er geen enkele arts is geweest die dit kon doorzien.

En ik weet dat ik zo extreem heb geleerd om alles te manipuleren zodat niemand mijn echte waarheid zou ontdekken dat ik daar erg goed in ben geworden, maar ik was wel eerlijk bij de neurologen. Waarom heeft niemand mij begrepen of het plaatje bij elkaar kunnen plaatsen? Waarom is dit nu zo ver dat ik eigenlijks al zelfmoord wou plegen... waarom gaat dit zo extreem ver!
Weet zoveel niet
Forum fan

heb godverdomme zo mijn best gedaan voor het geloof en alles, heb er alles voor opgegeven en alles verloren omdat ik dacht dat ik dan mijn schuld zou betalen en gezond zou worden. Maar niets! Ben door de hell gegaan en de meest extreme dingen gedaan waarvan ik weet dat niemand van jullie dat heeft gedaan. Mijn geloof/wanhoop was zo extreem sterk dat ik tot het uiterste ben gegaan en zelfs iemand kon laten lopen die nooit meer zou moeten kunnen lopen. Als ik dan nog niet genoeg heb gedaan en telkens ziek blijf.... waar is god dan. Als ik het onmogelijke heb gedaan.... en tot het uiterste ging en telkens op het randje van de dood heb geleefd in de hoop dat ik beter zou worden... waar is god... god bestaat niet!

Spirituele dingen bestaan niet! Als er iemand is die echt oprecht durft te zeggen echt alles maar dan ook alles te hebben opgegeven en gedaan in de hoop dat god hem zou genezen.... dan ben ik dat wel. Maar ik ben niet beter geworden, en er was geen hulp en geen genezing!
Weet zoveel niet
Forum fan

Mijn huis, baan, geld, vrienden, familie maar wat mij het meest pijn doet is mijn zelfrespect.

Ik ben zo extreem wanhopig geweest dat ik geen uitweg meer zag dan mij zelf maar aan te melden als pedofiel bij een psychiatrisch centrum, ik dacht dat ik dan genoeg zou opvallen en ik hulp zou krijgen..... Ik heb godverdomme alles verloren in de hoop maar een beetje hulp te krijgen! Dat dat als ik gestraft moest worden dan maar echt alle respect moest verliezen, en nog ben ik niet beter geworden. En geloof mij, ik huil al een poosje nu.

god bestaat niet!
Weet zoveel niet
Forum fan

En dit is niet alles, ik ben nog veel verder gegaan omdat ik dacht dat ik iets moest goed maken.

maar geen god, en geen genezing!
Weet zoveel niet
Forum fan

Uiteindelijk ben ik zelf maar gaan studeren aan de universiteit(naam) en ook daar liep ik tegen problemen en kwamen er onderwerpen ter spraken die zich niet konden verenigen met mijn uitzoekwerk. Het ging zo ver dat er een aangetekende brief binnenkwam dat ik was uitgesloten voor verdere studie. Zou een zeer negatieve invloed hebben op andere mensen en hun in twijfel brengen over de waarde van de studie.

Bedankt god! Ook hier werd ik weer uitgesloten omdat ik anders ben! Omdat het mijn straf was!

En mijn focking zwakte is taal, en blijf maar schrijven en typen maar kan niet de taal en kunst onder de knie krijgen!
Weet zoveel niet
Forum fan

maar god, ik heb toch gezegd dat wij een appeltje gaan schillen! Of beter gezegd, maar geestelijke ziekte van het geloof, wij gaan hoe dan ook een keer een afrekening maken! En geloof mij dat ik met de ziekte af reken en een ander daar ook van wil genezen!
Weet zoveel niet
Forum fan

En voor de lieve vrijmetselaars die mensen willen veroveren die zich verder willen verdiepen! Zie bovenstaand nummer en de vuilniswagen. Heb geen probleem met jullie, zolang je maar niet vergeet dat je mensen gaat helpen om kennis te vergaren! Maar ben blij dat in gesprekken duidelijk naar voren gekomen is dat ik zelf veel verder kon komen.

En de bullshit over angst en vertrouwen en dood! ...... moet je in mijn schoenen staan, dan leer je de angst, en dan leer je de ware betekenis van de handdruk!

heb schijt aan rituelen, sta maar in mijn leven en dan is het geen ritueel meer! Komt het iets dichterbij en is het veel minder grappig dan dat je denkt. iets in ritueel uitvoeren en denken dat je het dan begrijpt, is anders dan het daadwerkelijk doen!
Weet zoveel niet
Forum fan

Onderling zijn er wat stevige bedreigingen heen en weer gegaan maar denk dat we tot een goed einde zijn gekomen. Waarbij mijn voorwaarde slechts is geweest mensen van kennis te voorzien! 10-4 En zie hun als vriendelijke en goede buren!

Ben tot jullie gekomen omdat ik dacht dat er bij jullie een flink aantal leden zijn met grote kennis, maar bleek al snel dat dit niet helemaal waar was! Dacht dat dogma en geloof niet het onderwerp zouden zijn, maar het bleek anders te zijn.

Maar 1 ding wat ik jullie niet heb vergeven is je eigen leden verraden en voor schut zetten! Als ik lid was geweest had dit namelijk zeer zware consequenties gehad! Maar we hebben het hier meermaals duidelijk over gehad! Julie hebben namelijk het vertrouwen weg genomen door de leden te verraden! En mijn voorwaarde was vertrouwen en privacy!

Ook denk ik het geluk te hebben gehad door iets anders wel uitgenodigd te zijn....... iets wat jullie in intentie niet willen doen, maar uit wanhoop wel hebben gedaan!

Mijn geluk is dan ook geen verbinding aan jullie te hebben en niet een angst hoef te hebben om mijn kennis te delen! tevens weet ik beschermt te zijn door kennis en mij geen zorgen heb hoeven maken, maar neemt niet weg dat ik ergens in respect jullie nog wil behandelen op de door mij voorgestelde voorwaarden.

Weet zoveel niet
Forum fan

ook begrijp ik dat vrijmetselaars zeer duidelijk uiten dat de rituelen en symbolen voor iedereen anders zijn en dit een weg naar perfectie is of bevrijding! Daar zit dan ook mijn respect, omdat ik geloof dat de angst die naar jullie verwijst de intentie heeft om zwakke mensen te weren. Duidelijk en meermaals heb ik laten zien weinig tot geen angst te hebben!

Maar mijn voorwaarde is en blijft dat je leden niet gaat indoctrineren met eigen gedachten of de leden gaat verraden! En als het nodig is om terug te gaan naar de oorspronkelijke vrijmetselaars....

Separ - Pirát (prod. DJ Wich)

En indien mensen zich meer gaan afvragen, ik breek de ketting en de dijk! De zwakste schakel zal breken, en de voorzitter en ik zijn het hier zeer duidelijk overeen! Hij en ik willen wat verder terug naar de oorsprong van de vrijmetselaars. En de oorsprong ligt in elkaar helpen met verdieping en bevrijden van dogmatische denkbeelden. Helaas ben ik te direct en niet genuanceerd.
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Je hebt veel verteld vanavond.
En nog is het niet klaar.
Je uiten kan uitputtend werken.
Misschien toch maar morgen verder?
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Weet zoveel niet
Forum fan

Zou graag meer willen vertellen maar het klopt dat ik wellicht nu moet gaan stoppen.
Wel wil ik nog even zoeken naar 1 muziek nummer en deze plaatsen onder youtube.
Zal hier verder even niet meer reageren en slechts nog 1 nummer zoeken waar ik wat mee wil vertellen.
Weet zoveel niet
Forum fan

Laatste dan:

Wij bestaan! De illuminatie heeft de wens tot een nieuwe wereld en een eenzijdige taal! De illuminatie is niet iets wat voor rijkdom gaat of het werven van slaven, zij willen hoe dan ook iedereen voorzien van kennis, eten en geluk! De doelstelling is om los te komen van geloof en iedereen gelijkwaardig te behandelen. Wij zijn geen vereniging en werken op persoonlijke titel, doch wij verenigen en zijn in staat om gezamenlijk druk uit te oefenen. het doel is vrijheid van geloof en gelijkwaardigheid. Wij bestaan niet, maar zijn individueel aanwezig.

Het doel is een beter bestaan voor de mens en gelijkheid. Het los komen van religie en in kennis de mensheid te verdiepen. Elke verkeerde aanname die wij doen accepteren wij en zullen er zorg voor dragen in redelijkheid en oprechtheid verheldering te geven. Wij hebben geen bijeenkomsten en werken individueel om iedereen gelijke kansen te geven en gelijke rechten. Wel hebben wij een zeer sterke overtuiging dat indien iemand van gelijke om hulp vraagt hem of haar te steunen.

Wij zijn niet overtuigd van een macht door wie dan ook, en blijven open staan voor verbetering. Wij zijn geen lidmaatschap en werken op individueel niveau omwille van verbetering en zullen ieder mens accepteren zoals hij of zij het leven ervaart. Wij zijn niet verenigt, en herkennen elkaar niet!
Gesloten