Mijzelf

Vertel hier iets over jezelf,..wie je bent en wat je bezig houdt.

Moderator: Moderators

HankS
Diehard

Re: Mijzelf

Bericht door HankS »

Kan mij overigens moeilijk voorstellen, dat er op een forum als dit mensen zitten die de spot zouden willen drijven met ideeën welke voor hen nieuw zijn. :)
En waarom dan wel ? Ik denk dat je zoals velen voor jou waarschijnljk een verkeerd idee hebt van vrijdenken, misschien is het handig om de forumregels eens door te nemen .
Het gaat niet zo zeer om dat ideeen nieuw zouden zijn dat ze niet serieus te nemen zijn . En er is niet echt veel nieuws onder de zon wat betreft de onderwerpen waar PietV het over. heeft . We hebben al veel voorbij zien komen dat maar niet wil overtuigen, maar misschien ben jij de uitzondering, verras ons !
Antwoord hierop is afgesplitst. Omgaan met nieuwe ideeën. Hier verder met het voorstellen en eerste contact in het algemeen.
Nothing in life is certain except death, taxes and the second law of thermodynamics.
—Seth Lloyd

The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.

—Bertrand Russell
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

SiamTon schreef: Hoe begint het Persoonlijk Evolutieproces volgens jou? Zelf heb ik daar ook een idee over, maar wil dit graag eerst van iemand anders horen.
Hoe het begint weet ik niet, maar wel dat ik voortdurend verander.
Hopelijke groei van geestelijke ontwikkeling, maar dat is niet per definitie.
Wat niet wordt gebruikt verdwijnt ook weer.
'Buitenaardse toestanden', het komt bij mij over als dat je niet gelooft in buitenaardse beschavingen :o :)
Heb je goed. :)
Ik zie dat begrip als te vaag om me daar iets bij voor te stellen of zeker niets om er voor te gaan.
Wat dat betreft mag je mij beschouwen als agnost, evenals bij religie kwesties.
Ik geloof er niet in, maar zo gauw er duidelijke tekenen zijn dat ze bestaan zal ik de eerste zijn om dat te accepteren.

Maar het gaat hier in dit topic om jou.
Hoe jij dat ziet.

Verder uitdiepen zou interessant kunnen zijn, maar dan in een ander topic.
Hier gaat het alleen je voorstellen even in het kort en in het algemeen, je interesses en wat van je achtergrond voor zover je dat zelf kwijt wil.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Octo
Forum fan

Bericht door Octo »

Haha, als ik een intelligente alien was, dan zou ik, alvorens ik naar de aarde af zou reizen eerst gedegen onderzoek doen. Eén ding is zeker: elk buitenaards wezen dat intelligenter is dan de mens laat de aarde lekker links liggen en gaat een planeetje verder kijken. Ik ben ook agnostisch wat betreft buitenaards leven, maar wel een gelovig agnost :)

En btw, welkom SiamTon :)
I don't know. That is my gospel. I preach the gospel of I don't know. (Bill Maher)
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

SiamTon schreef:
Dat is ongeveer dezelfde tijd als ik. Ook ik ben in 2012 naar Thailand gekomen, weet het niet zeker in welke maand. Maar ergens in de buurt van juli. Ik wist niet waar Trang lag en heb het even gecheckt op internet. Het ligt vlak bij de vier beruchte provincies i.v.m. het 'moslimprobleem' in het zuiden. Ben je niet bang, dat het daar uiteindelijk onveilig wordt?

Ik heb gezien dat vrijwel niemand op dit forum zijn/haar bericht afsluit met een groet en/of naam. Dus zal ik dit ook niet meer doen. :)
Tot nu toe is het buiten de drie provincies die het oorspronkelijke Sultanaat Pattani omvatten alleen gexporteerd naar Songkla en dat is een heel grote provincie. Zelfs in Hat Jai voel ik me eerlijk gezegd volkomen veilig, Er sterven hier meer mensen door motorfietsongelukken. (al is de familie daarbij vooralsnog geheel en al in leven gebleven).

Inderdaad groeten we binnen een bericht meestal niet, maar je kunt wel een onderschrift instellen Hometoets en klik dan op gebruikerspaneel, profiel en op wijzig onderschrift. De mijne kun je als groet interpreteren :)
Ik wens u alle goeds
Bbcarla

Bericht door Bbcarla »

Welkom.
Ik ben hier ook nog niet zolang maar deel dezelfde interesses.
Inge B
Forum fan
Contacteer:

Bericht door Inge B »

Van harte welkom! :)
Mijn persoonlijke blog, over hoe een streng gereformeerd meisje haar geloof volledig verloor en wat de gevolgen waren, vind je hier: https://dogmavrij.wordpress.com/
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Welkom.
Born OK the first time
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

SiamTon schreef:
Kan mij overigens moeilijk voorstellen, dat er op een forum als dit mensen zitten die de spot zouden willen drijven met ideeën welke voor hen nieuw zijn. :)
Welkom.
De spot zal er niet direct mee gedreven worden, doorgezaagd weer wel. :wink:
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Plaats reactie