Another one turned to dust, Glenn Frey.
Moderator: Moderators
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Another one turned to dust, Glenn Frey.
Ze vallen nu wel met bosjes.
Ik hoop niet dat Zeus bezig is om alle goede muzikanten een veilig plekje te geven voordat de wereld vergaat.
Deze keer Glenn Frey van de Eagles...
Ik hoop niet dat Zeus bezig is om alle goede muzikanten een veilig plekje te geven voordat de wereld vergaat.
Deze keer Glenn Frey van de Eagles...
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
Re: Another one turned to dust, Glenn Frey.
Linkje?
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Inderdaad helaas!
http://www.telegraaf.nl/prive/25030215/ ... den__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telegraaf.nl/prive/25030215/ ... den__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Vorige week 2 x 69 Bowie en Alan Rickman, nu gaan we naar 67.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Al mijn jeugd"helden" zijn te vroeg gegaan.
Freddy Mercury (Queen):45 jaar
Ronnie James Dio (Black Sabbath/Dio): 68 jaar
Jon Lord (Deep Purple) 71 jaar
Trevor Bolder (Uriah Heep): 63 jaar
En diegene waarvan ik al 25 jaar lang denk dat ie niet oud WORDT, leeft nog steeds. Ozzy (67 jaar)
Freddy Mercury (Queen):45 jaar
Ronnie James Dio (Black Sabbath/Dio): 68 jaar
Jon Lord (Deep Purple) 71 jaar
Trevor Bolder (Uriah Heep): 63 jaar
En diegene waarvan ik al 25 jaar lang denk dat ie niet oud WORDT, leeft nog steeds. Ozzy (67 jaar)
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- Bevlogen
Die van mij ook: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mick_Jagger" onclick="window.open(this.href);return false;dikkemick schreef:
En mijn al time favorite ook: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Al_Pacino" onclick="window.open(this.href);return false;

We will dance again!
Je vraagt je af: wat komt er voor terug?
Dylan of Springsteen zijn zo meteen ook aan de beurt. Wie vervangt deze iconen uit de popmuziek?
Zeker niet de 'stampende maloten' die Noorderslag wonnen
Dylan of Springsteen zijn zo meteen ook aan de beurt. Wie vervangt deze iconen uit de popmuziek?
Zeker niet de 'stampende maloten' die Noorderslag wonnen

"Het goede leven is een leven ingegeven door liefde en geleid door kennis.", Bertrand Russell.
- Dat beloof ik
- Bevlogen
U2, Coldplay, Claudia de Breij.
Er komen altijd anderen en niemand komt terug.
De muziek blijft.
De muziek blijft.
(Star Trek, seizoen 1)
(Star Trek, seizoen 1)
U2 loopt op zijn laatste benen, Coldplay is geen Eagles...Dat beloof ik schreef:U2, Coldplay, Claudia de Breij.
De muziek blijft.
Ik denk ook niet dat muziek zal verdwijnen, maar de tijd van de grote namen is voorbij.
"Het goede leven is een leven ingegeven door liefde en geleid door kennis.", Bertrand Russell.
- Bevlogen
Dat denk ik ook! We kan zich tegenwoordig meten met de Eagles, Boston, de Dire Straits, Elvis, de Beatles of de Rolling Stones? Ik denk ook dat de tijd van de grote namen die minimaal een decennium meegaan, voorbij is! Daar gaat de maatschappij te snel voor!MoreTime schreef:U2 loopt op zijn laatste benen, Coldplay is geen Eagles...Dat beloof ik schreef:U2, Coldplay, Claudia de Breij.
De muziek blijft.
Ik denk ook niet dat muziek zal verdwijnen, maar de tijd van de grote namen is voorbij.
We will dance again!
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Nee hoor, jullie verwarren dit met de hoogtijdagen van de idolen uit jouw jeugd.
Die zijn voorbij, dat klopt.
Maar dat wil niet zeggen de tijd van de grote namen voorbij is.
Jóuw grote namen, die zijn wel voorbij ja.
Maar:
Na Frank SInatra zou er nooit meer iemand...
En toen kwam Elvis. Na Elvis zou er nooit meer...
Oeps, de Beatles.. Na de Beatles komt er no...
Woodstock... Mooi zeg zo'n festival is eenmal....
Live Aid.
Ondertussen: Queen,
U2,
Madonna,
L'Histoire se repete....
Coldplay is net zo (zo niet meer) invloedrijk als de Eagles vroeger.
Ze draaien inmiddels al bijna 20 jaar mee, twee keer zo lang als de het eerste bestaan van de Eagles... (bij Hell freezes over begonnen ze opnieuw)
Het lijkt alleen korter, echt:
10 jaar was in je jeugd de helft van je leven.
Nu is dat nog geen kwart.
Enfin, er komen steeds weer nieuwe grote namen voor nieuwe generaties jeugd.
Ondertussen zijn er een heleboel onder ons op een leeftijd waarop de idolen uit hun jeugd dood gaan.
Bowie, Eagles.
Die zijn voorbij, dat klopt.
Maar dat wil niet zeggen de tijd van de grote namen voorbij is.
Jóuw grote namen, die zijn wel voorbij ja.
Maar:
Na Frank SInatra zou er nooit meer iemand...
En toen kwam Elvis. Na Elvis zou er nooit meer...
Oeps, de Beatles.. Na de Beatles komt er no...
Woodstock... Mooi zeg zo'n festival is eenmal....
Live Aid.
Ondertussen: Queen,
U2,
Madonna,
L'Histoire se repete....
Coldplay is net zo (zo niet meer) invloedrijk als de Eagles vroeger.
Ze draaien inmiddels al bijna 20 jaar mee, twee keer zo lang als de het eerste bestaan van de Eagles... (bij Hell freezes over begonnen ze opnieuw)
Het lijkt alleen korter, echt:
10 jaar was in je jeugd de helft van je leven.
Nu is dat nog geen kwart.
Enfin, er komen steeds weer nieuwe grote namen voor nieuwe generaties jeugd.
Ondertussen zijn er een heleboel onder ons op een leeftijd waarop de idolen uit hun jeugd dood gaan.
Bowie, Eagles.
(Star Trek, seizoen 1)
(Star Trek, seizoen 1)
- Bevlogen
Hoe langer je leeft, hoe korter het duurt dus? 

We will dance again!
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Hoe langer je leeft, des te beter lukt het om zaken te relativeren, the old man said. Haha!
(Star Trek, seizoen 1)
(Star Trek, seizoen 1)
- Peter van Velzen
- Site Admin
Het schijnt dat de meesten vooral waardering hebben voor de muziek die tussen hun 16e en 20e verjaardag populair was.
De Eagles zijn derhalve voor mij al enigzins recent. Ik kan me nog gelukkige prijzen met het feit dat sir Paul nog in leven is. Ook al is zijn stem naar de Filistijnen.
De Eagles zijn derhalve voor mij al enigzins recent. Ik kan me nog gelukkige prijzen met het feit dat sir Paul nog in leven is. Ook al is zijn stem naar de Filistijnen.
Ik wens u alle goeds
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Dat schijnt zo te zijn. Ik heb eens een lezing bijgewoond van een gedragswetenschapster en dat ging over de hersenwerking van mensen in die leeftijd. Daarbij legde ze uit dat als je jaren later terugdenkt aan die periode, je alle muziek uit die tijd leuk vind, ook al vond je er destijds niets aan. Dat klopt aardig, als ik op mijn spotify lijstjes kijk.
(Star Trek, seizoen 1)
(Star Trek, seizoen 1)