De besnijdenis redt MILJOENEN levens!

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

Gesloten
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

Eliyahu schreef:Bs'd

De sabbath staat hier voor de deur, dus ik moet er van tussen.

Ik hoop morgenavond de discussie weer te hervatten.

Als dat dan tenminste nog mogelijk is en de boel niet op slot zit.

Eliyahu
say no more!
Afbeelding
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
HarrieMe
Ervaren pen

Bericht door HarrieMe »

Eliyahu schreef:Bs'd

Als ik lees hoe de atheisten zich druk maken om het verwijderen van een klein stukje vel bij baby's, dan concludeer ik daaruit dat ze de rechten van de baby's ZEER hoog in het vaandel dragen.

En dan volgt daar ook automatisch uit dat de atheisten hier allemaal zeer felle tegenstanders zijn van abortus.
Want wat is nou erger, dat een klein stukje vel van een baby verwijderd wordt, of dat een ongeboren baby door de abortustang aan stukken getrokken wordt?

Eliyahu
Zoals in mijn citaat te lezen is, heb ik het niet alleen over baby’s, maar over de integriteit van het lichaam van elk individu. Als mensen menen in een discussie woorden te moeten gebruiken, die de andere partij niet gebruikt heeft, daarbij proberen andere zaken in de discussie te gebruiken, in de hoop zo het zwakke argument te versterken, noemen we dat ongeoorloofde discussie technieken. Als mensen zich daarvan bedienen, wens ik niet verder met deze mensen te spreken.

Je hoeft dus niet meer te antwoorden, want van mij zul je geen reactie meer krijgen.
Je kunt beter verder praten met andere mensen die al besneden zijn. Wees dan eerlijke en geef toe dat als je zelf had mogen kiezen je het niet gedaan had, in plaats van te proberen andere mensen over te halen tot het doen van een misstap.
Laatst gewijzigd door HarrieMe op 28 okt 2006 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Wanneer allen het eens zijn, heeft niemand nagedacht.
(Walter Lipmann)
balou
Forum fan

Bericht door balou »

@Elyahu
Als ik lees hoe de christenen zich druk maken om de rechten van de ongeboren foetus dan concludeer ik daaruit dat ze de rechten van de ongeboren baby's ZEER hoog in het vaandel dragen.

Je zou dus kunnen verwachten dat christenen massaal tegen de doodstraf zijn.
Waarom is dat niet zo?
artikel 1. Een fundamentalist heeft altijd gelijk.
Artikel 2. Indien de fundamentalist ongelijk heeft, treedt automatisch artikel 1 in werking.
Gesloten