je kunt het topic "afzeiken en wederkerigheid" weer openen.
Anders ben ik weg van dit forum.
Moderator: Moderators
Uiteraard kan het gesprek onmiddellijk verder gaan, indien je laat weten alsnog het moderatorverzoek te willen opvolgen. De oorlogsverklaring komt geheel van jouw kant en is niet wederkerig.HJW schreef:RRF,
je kunt het topic "afzeiken en wederkerigheid" weer openen.
Anders ben ik weg van dit forum.
Wat is dit laf zeg!HJW schreef:Dan ben ik weg.
HJW zocht gewoon een argument om weg te kunnen.Erik schreef:Wat is dit laf zeg!HJW schreef:Dan ben ik weg.
Beschuldigingen uiten, die niet willen ondersteunen met bewijs, en vervolgens dreigen en hem verongelimkt smeren.
Helemaal correct.collegavanerik schreef:In de toekomst is het in inderdaad wel wijs dat een discussiepartner niet zijn moderatormacht gebruikt om een punt te maken. schakel liever een collegamoderator in.
Blijft wel staan dat je een herhaalde oproep tot onderbouwing straal negeert.HJW schreef:Helemaal correct.collegavanerik schreef:In de toekomst is het in inderdaad wel wijs dat een discussiepartner niet zijn moderatormacht gebruikt om een punt te maken. schakel liever een collegamoderator in.
En als je elkaar klaarblijkelijk totaal niet ligt, wees dan verstandig.
Heeft niets te maken met agressie, oorlogsverklaring of negeren.
Het heeft er me te maken dat ik dit forum verder wilde verschonen van dergelijke aanvaringen.
Heeft niemand iets aan, zit niemand op te wachten.
Klopt.collegavanerik schreef:
Blijft wel staan dat je een herhaalde oproep tot onderbouwing straal negeert.
Dat denk ik niet.Storm schreef:@HJW,
Jammer, ik vind je een prettig mens in de discussie. Hier, en op Credible was je dat ook. Ik begrijp je niet goed, misschien is het ook iets wat je al langer dwars zit, maar had wat pb verkeer dit niet kunnen oplossen?