Windows loop probleem

Hier kunt u alles kwijt over computers en software

Moderator: Moderators

Doppelgänger
Bevlogen

Re: Windows loop probleem

Bericht door Doppelgänger »

Heeft meestal te maken de manier waarop de USB-stick geformatteerd is: FAT32 of NTFS. Als het ene niet werkt, moet je het andere even proberen.
"For every subtle and complicated question, there is a perfectly simple and straightforward answer, which is wrong." - H.L. Mencken
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Zelfs fabrieksherstel geeft de melding: "er is een probleem met het opnieuw instellen van de pc"

Een compleet nieuwe installatie LIJKT te werken. Ik juich pas als windows erop staat en ik de laptop weer kan
opstarten. Ben alleen doodsbenauwd updates uit te voeren!
Laatst gewijzigd door dikkemick op 28 jun 2017 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Doppelgänger schreef:Als het ene niet werkt, moet je het andere even proberen.
Klinkt professioneel. :D
Maar het klopt wel.
Soms zou volgens de specs NTFS moeten werken maar dat wil het dan toch niet, met FAT32 wel. :?
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Misschien kan ik hier een oproep tot groepsgebed doen?
Ben nu de updates (heel voorzichtig, dus niet allemaal tegelijk) aan het installeren.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Doppelgänger
Bevlogen

Bericht door Doppelgänger »

Fenomeen schreef:Klinkt professioneel. :D
Maar het klopt wel.
Ik fröbel al meer dan twintig jaar met computers en heb een hoop praktische kennis, maar weet meestal maar vagelijk wat ik aan het doen ben. Hoe vaak ik m'n pc al niet om zeep heb geholpen door eerst te doen en daarna pas te denken...Schade en schande en zo. Goede leerschool. :lol:

Ik duim voor je, dikkemick!
"For every subtle and complicated question, there is a perfectly simple and straightforward answer, which is wrong." - H.L. Mencken
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

Wel zonde van het kwijtraken van je bestanden nu.
Had niet nodig geweest volgens mij als je met een Linux-stickje was opgestart, dan had je die bestanden eerst nog kunnen kopieeren naar een extern schijfje of usb stickje.

Succes met je reddingspoging verder.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Laat dit een goede les zijn om toch vooral altijd maar backups te maken! Anyway, de laptop is beetje bij beetje aan het updaten.
Einstein/Mick
Arjen2015
Ervaren pen

Bericht door Arjen2015 »

Als je een snelle format heb gedaan zijn sommige bestanden ook nog waarschijnlijk niet overschreven.
NA de installatie download een herstel programma. Zo'n programma kan kijken welke bestanden en foto's , docs nog gered kunnen worden van de schijf.
Martim Cymbron -
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Er stonden inderdaad nog foto's op de laptop. Maar wat dit probleem nu ooit veroorzaakt heeft? En de optie "Quick boot" in je bios verstopt dus a.h.w. de overige bootopties! Je moet het maar weten.
Einstein/Mick
Plaats reactie