Abonnementen

Kritische maatschappij gerichte hersenspinselen...:)

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Maria
Moderator

Abonnementen

Bericht door Maria »

Alle nieuwe abonnees (van wat dan ook) krijgen kortingen als zij een nieuw abonnement aangaan.
Bestaande abonnees blijven altijd door de volle mep betalen.

Mijn man heeft van de week telefonisch zijn al 60 jaar lopende AD abonnement opgezegd, waarvoor hij al die jaren het volledige bedrag heeft betaald zonder ooit voordeeltjes te hebben.
Reden: op dit moment doen we met 3 buren van 2 dagblad abonnementen, die bijna dezelfde inhoud hebben.
Nl. binnen hetzelfde concern.
Met AD een Rotterdam katern en PZC een Zeeland katern.

Men vroeg de reden:
Antwoord hier: Ik kan het niet meer betalen.
Direct een aanbod van 35% korting voor een contract van 3 jaar.

Verdere nagekeken op de AD site.
Deze mogelijkheid wordt niet vermeld, maar wel...........
De meest uiteenlopende aanbiedingen van tot 94 % korting bij aangaan van 1 mnd. aboonnement.
Soms zonder en meestal tot wederopzegging van het volledige abonnement.

Natuurlijk heeft hij de buurvrouw ingelicht en haar gevraagd hetzelfde te doen voor haar PZC.
Opzeggen en dan gebruik maken van het aanbod. :D
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Giovedico delle Fate
Ervaren pen

Re: Abonnementen

Bericht door Giovedico delle Fate »

Maria schreef: 27 mar 2018 14:02 Alle nieuwe abonnees (van wat dan ook) krijgen kortingen als zij een nieuw abonnement aangaan.
Bestaande abonnees blijven altijd door de volle mep betalen... Direct een aanbod van 35% korting voor een contract van 3 jaar.
Ik neem altijd uitsluitend tijdelijke actie-abonnementen. En als ik ze op moet zeggen, krijg ik inderdaad een nieuw voordeel-aanbod. In het ergste geval lees ik een keer een week helemaal geen krant of ik koop losse nummers.
Mullog
Bevlogen

Bericht door Mullog »

Mijn moeder is bijna 80 jaar geabonneerd geweest op de Libelle. Ik heb toen de 100 werd met de redactie gebeld of daar niet wat tegenover kon staan. Standaard had men een abonnement met korting op een ander tijdschrift in de aanbieding. Dat leek mij geen goed plan en na wat aandringen hebben ze een fraaie lederen tas gestuurd, die mijn vrouw nu voor vakanties gebruikt.

De dag dat ik dat regelde bleek mijn zus, buiten mij om, het abonnement opgezegd te hebben :lol:
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Storm
Bevlogen

Bericht door Storm »

@Mullog. :lol: Die tas heeft je moeder allang betaald.

Ja, wij hebben ook al heel wat kranten verzwolgen via kortings- acties. Het is van de zotten dat trouwe leden niet beloond worden, maar ja die zijn al binnen.
Bij de ANWB werken ze wel met korting voor leden die lang lid zijn.
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Er is steeds minder geld voor goede journalistiek en als iedereen jullie zou volgen is de krant snel verleden tijd. [-X
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Storm
Bevlogen

Bericht door Storm »

Ja Fish je hebt gelijk! :salute:
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
Plaats reactie