En dat snap je dan weer wel.

Moderator: Moderators
En dat snap je dan weer wel.
Persoonlijk ken ik er ook geen. Maar wel enkele namen: Geert Wilders en Sietse Fritsma.windsurfer schreef: ↑28 mar 2019 20:29 Ik denk niet dat er structureel sprake is van 'angst voor draagsters van hoofddoekjes', althans, ik ken dat soort mensen niet.
Waarom zou je peer-reviewed wetenschap gebruiken als ingezonden brieven in de Telegraaf je wensdenken ondersteunen.
Wat er in de peilingen gebeurd heeft geen weerslag op de echte wereld, dat is dus inderdaad meer wensdenken van jouw kant. Verder is die min of meer fictieve toename niet heel dramatisch. Maar ongetwijfeld begrijp je niet dat het om twee keer zo veel zetels gaat dit keer. Ik kijk over twee jaar wel weer Ik verwacht niet dat het Forum voor Demagogie iets gaat bereiken. Het lijkt er nu op dat ze iedereen tegen zichzelf in het harnas proberen te jagen, en dan achteraf huilie gaan lopen doen dat niemand met hen wil regeren. zeg maar de PVV MO van geen verantwoordelijkheid nemen en niet willen samenwerken, maar de schuld bij de rest van het kabinet leggen.
Als iemand enigzins kwaakt als een Nazi, en bij gelegenheid waggelt als een Nazi, en vooral ook als een malle deugdsignaalt als een Nazi, dan moet je niet gek opkijken als mensen conclusies trekken. Ik trek conclusies pas achteraf, en er is ruimte voor nuance natuurlijk. Het lerarenmeldpunt is bijvoorbeeld meer stasi dan nazi, dus daar is dat.windsurfer schreef: ↑02 apr 2019 19:34 De hysterie en het geframe rondom deze partij neemt wel groteske vormen aan trouwens. En Baudet lijkt het er soms gewoon om te doen om de boel wat op te naaien, zoals Freek de Jonge mee willen nemen naar de Febo in plaats van een serieus gesprek aan te gaan. Van de andere kant, Freek de Jonge...![]()
Ik dacht dar de Stasi juist die leraren zou volgen die NIET indoctrineren.
Voor eng-rechtsen is sowieso al snel iets "linkse indoctrinatie" natuurlijk, maar in de echte wereld is er natuurlijk helemaal geen noemenswaardige linkse indoctrinatie door leraren. Het gaat hier dus om leraren die niet voldoende conform het Forum voor Demagogie partijprogramma kwaken.Peter van Velzen schreef: ↑04 apr 2019 04:29 Ik dacht dar de Stasi juist die leraren zou volgen die NIET indoctrineren.