Bob Lazar en Dan Burisch (ufo's/Area51)

Forum over pseudo-wetenschap, kwakzalverij, alternatieve 'geneeswijzen' en aanverwante zaken die niet onder wetenschap vallen.

Moderator: Moderators

Mcmadtasty
Ervaren pen

Re: Bob Lazar en Dan Burisch (ufo's/Area51)

Bericht door Mcmadtasty » 24 nov 2019 21:35

Mullog schreef:
24 nov 2019 20:20
Heb je wel een idee hoe dat periodieke systeem in elkaar zit?
nee.
Het verschil in wat wij hebben verandert niets in de gelijkheid van wat wij zijn.
In lack'ech, ik ben een andere jij, jij bent een andere ik.

Peter van Velzen
Moderator

Bericht door Peter van Velzen » 25 nov 2019 04:38

Kristof schreef:
24 nov 2019 18:23
Mullog schreef:
Verder is soortelijk gewicht bij bij dit element niet relevant. Het heeft een halfwaardetijd van minder dan een seconde, dus je zal het niet lang zien en je kunt er dus weinig mee.
Daar had ik ook aan gedacht maar spijtig genoeg vergeten. Misschien kan Mcmadtasty ons doorverwijzen naar waar Bob Lazar verklaart hoe dat probleem opgelost werd in de neergestorte ufo's.
Haha, dat is makkelijk:Ze reizen met de lichtsnelheid. (hoe je ze dan kunt waarnemen is weer een ander probleem, maar als je een oplossing wil, dan verzin ik die ook voor je.
Ik wens u alle goeds

Mullog
Ervaren pen

Bericht door Mullog » 25 nov 2019 06:35

Peter van Velzen schreef:
25 nov 2019 04:38
Kristof schreef:
24 nov 2019 18:23
Mullog schreef:
Verder is soortelijk gewicht bij bij dit element niet relevant. Het heeft een halfwaardetijd van minder dan een seconde, dus je zal het niet lang zien en je kunt er dus weinig mee.
Daar had ik ook aan gedacht maar spijtig genoeg vergeten. Misschien kan Mcmadtasty ons doorverwijzen naar waar Bob Lazar verklaart hoe dat probleem opgelost werd in de neergestorte ufo's.
Haha, dat is makkelijk:Ze reizen met de lichtsnelheid. (hoe je ze dan kunt waarnemen is weer een ander probleem, maar als je een oplossing wil, dan verzin ik die ook voor je.
Maar voor hen is een seconde dan nog steeds een seconde. Dus al lichtsnelheidend zien zij hun voorraad nog steeds rap slinken.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)

Mullog
Ervaren pen

Bericht door Mullog » 25 nov 2019 06:36

Mcmadtasty schreef:
24 nov 2019 21:35
Mullog schreef:
24 nov 2019 20:20
Heb je wel een idee hoe dat periodieke systeem in elkaar zit?
nee.
Dat verklaart veel :)
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)

FransP
Forum fan

Bericht door FransP » 25 nov 2019 07:47

Even kijken of ik het begrijp. :evil3:

De totale massa van een element is toch bepalend voor de zwaartekracht daarvan ?
Soortelijk gewicht speelt daarin een wat ondergeschikte rol. ( dus speelt wel mee, maar niet echt doorslaggevend.)
De maan staat onder invloed van Aarde en de Zon en blijft daardoor in zijn baan om de aarde.
Dat geld voor alle hemellichamen toch. Staan onder invloed van elkaars zwaartekracht.

Voor AntiZwaarteKracht zou je dan al een enorme massa hebben om de zwaartekracht van de aarde teniet te doen.
Voor de zon nog meer.
Voor Mars wat minder maar nog steeds enorm.

Die AntiZwaarteKracht elementen lijken mij dus vergezocht.

Begrijp ik dat goed ?
Wil God het kwaad voorkomen, maar kan Hij het niet? Dan is Hij niet almachtig.
Kan Hij het wel, maar wil Hij het niet? Dan is Hij kwaadwillig
Kan Hij het wel en wil hij het ook? Waar komt dan het kwaad vandaan?
Kan Hij het niet en wil Hij het niet? Waarom noemen we Hem dan God?"

Kristof

Bericht door Kristof » 25 nov 2019 11:39

FransP,
De totale massa van een element is toch bepalend voor de zwaartekracht daarvan ?
Dat is juist.
Soortelijk gewicht speelt daarin een wat ondergeschikte rol. ( dus speelt wel mee, maar niet echt doorslaggevend.)
Het soortelijk gewicht is gewoon het gewicht van materiaal als je er een kubieke decimeter van neemt.
De maan staat onder invloed van Aarde en de Zon en blijft daardoor in zijn baan om de aarde.
De maan draait om de aarde vanwege de zwaartekrachten van de aarde en de maan. Daar heeft de zon niets mee te maken. De zwaartekrachten van de zon en de aarde zorgen ervoor dat aarde om de zon draait.
Dat geld voor alle hemellichamen toch. Staan onder invloed van elkaars zwaartekracht.
Dat is correct.
Voor AntiZwaarteKracht zou je dan al een enorme massa hebben om de zwaartekracht van de aarde teniet te doen.
Voor de zon nog meer.
Voor Mars wat minder maar nog steeds enorm.

Die AntiZwaarteKracht elementen lijken mij dus vergezocht.
Anti-zwaartekracht bestaat dus niet. De enige manier dat hemellichamen elkaars zwaartekracht kunnen opheffen is op het punt waar de zwaartekrachten van beide hemellichamen even sterk is. Tussen de aarde en de maan noemt men dat het punt van Lagrange.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lagrangepunt

Groeten.

FransP
Forum fan

Bericht door FransP » 25 nov 2019 13:09

Ik ben bekend met het Lagrange Punt.
Verder bedankt voor verdere uitleg.
Zat er niet zover naast. =D>
Wil God het kwaad voorkomen, maar kan Hij het niet? Dan is Hij niet almachtig.
Kan Hij het wel, maar wil Hij het niet? Dan is Hij kwaadwillig
Kan Hij het wel en wil hij het ook? Waar komt dan het kwaad vandaan?
Kan Hij het niet en wil Hij het niet? Waarom noemen we Hem dan God?"

Plaats reactie