Dat is maar net de vraag.
Je hebt het hier over een geheim waarvan je het doel niet kent.
Moderator: Moderators
Dat is maar net de vraag.
Klopt je weet niet of ze liegen. Je weet evenmin of ze niet liegen.axxyanus schreef: ↑29 okt 2021 16:24
Maar je weet niet dat de overheid liegt over haar motivatie om dit voor te schrijven.
Er is een verschil tussen de overheid liegt in haar motivatie om die vaccins voor te schrijven en de overheid is onvoldoende betrouwbaar omdat ze in het verleden te vaak gelogen heeft. Iemand die onbetrouwbaar is liegt niet altijd. Als je wil nagaan in hoeverre wat de overheid nu over die vaccins beweert, ook klopt, graaft zo diep je wil. Maar als je al op voorhand de beweringen van de overheid als leugens ziet, is er een redelijke kans dat je naar een dubbele agenda blijft zoeken ook als die er niet is.
Je verward feiten met denkbeelden lijkt mij.Die uiiteenlopende redenen van anderen zijn ook vaak gebasserd op feiten. Dus iemand die zich niet laat vaccineren kan dit eveneens doen op basis van feiten. Het gaat dan om de goedkeuring van deze feiten..........
hier krijg ik dus het vliegend ... vanMcmadtasty schreef: ↑29 okt 2021 16:43Dat is maar net de vraag.
Ik doe echt mijn best om het te snappen.Mcmadtasty schreef: ↑29 okt 2021 16:43Dat is maar net de vraag.
Meestal zegt de patient dan dat hij/zij bekeerd is en dat hij/zij nu weet "het verkeerd gezien te hebben". Vaak te laat. Helaas geldt de ramp net zo voor iemand die hoog nodig moest worden geopreerd, maar die overlijdt omdat er geen plaats en personeel meer waren wegens teveel mensen in de ziekenhuizen die zich niet tegen Covid wilden laten inenten..doctorwho schreef: ↑29 okt 2021 18:22 [Mcmadtasty schreefJe verward feiten met denkbeelden lijkt mij.Die uiiteenlopende redenen van anderen zijn ook vaak gebasserd op feiten. Dus iemand die zich niet laat vaccineren kan dit eveneens doen op basis van feiten. Het gaat dan om de goedkeuring van deze feiten..........
Wat is voor jou de feitelijke reden om je niet te laten vaccineren? Het wantrouwen jegens overheid en medische stand daargelaten. Wat blijft er dan concreet en redelijkerwijs over als reden?
En mocht je toch ziek raken en ziekenhuisopname nodig hebben en naar een Covid-19 afdeling op de IC geraken. Ga je dan medicamenteuze behandeling weigeren? Mocht je daar nog de adem voor vinden of heb je een niet opnemen verklaring aan een halsketting?
ik heb het over het effect van het liegen van regeringsfunctionarissen die leiden tot wantrouwen met het resultaat van complottheorieën en het zoeken van antwoorden daarin. Ik heb geen idee of ze een verborgen agenda hebben. Doch mensen die liegen hebben veelal iets te verbergen.outremer schreef: ↑29 okt 2021 18:55hier krijg ik dus het vliegend ... vanMcmadtasty schreef: ↑29 okt 2021 16:43Dat is maar net de vraag.
alle regeringen in heel de wereld zitten dus in het complot , ze hebben allemaal een verborgen agenda ?
samen met de hele wetenschappelijke wereld ?
eigenlijk zeg je nu dat mijn dochter een misdadigster is !
blijf dan in je zetel zitten en kom niet meer buiten
en hopelijk hebben de chinezen geen toestel in je zetel gestoken om je doen en laten te monitoren.....
Of ik me wel of niet laat vaccineren heb ik zo mijn eigen redenen voor. Ik voel me niet genoodzaakt dit te delen, omdat ik vindt dat het iets voor ieder persoonlijk is en niet ter discussie hoeft te staan.doctorwho schreef: ↑29 okt 2021 18:22 [Mcmadtasty schreefJe verward feiten met denkbeelden lijkt mij.Die uiiteenlopende redenen van anderen zijn ook vaak gebasserd op feiten. Dus iemand die zich niet laat vaccineren kan dit eveneens doen op basis van feiten. Het gaat dan om de goedkeuring van deze feiten..........
Wat is voor jou de feitelijke reden om je niet te laten vaccineren? Het wantrouwen jegens overheid en medische stand daargelaten. Wat blijft er dan concreet en redelijkerwijs over als reden?
En mocht je toch ziek raken en ziekenhuisopname nodig hebben en naar een Covid-19 afdeling op de IC geraken. Ga je dan medicamenteuze behandeling weigeren? Mocht je daar nog de adem voor vinden of heb je een niet opnemen verklaring aan een halsketting?
Veilig is subjectief.gerard_m schreef: ↑29 okt 2021 19:08Ik doe echt mijn best om het te snappen.Mcmadtasty schreef: ↑29 okt 2021 16:43Dat is maar net de vraag.
Feit is dat we weten dat vaccins veilig en effectief zijn, tenzij vele duizenden dokters en wetenschappers toch stiekem in een wereldwijd complot zitten.
Maar je vertrouwt de overheid niet die misschien een geheim plan heeft. Welk overheidsplan is er te bedenken dat het rationeel zou maken om een veilig en werkend vaccin toch niet te nemen?
Oneigenlijke vergelijkingMcmadtasty schreef: ↑29 okt 2021 22:52
Veilig is subjectief.
Een pistool is veilig, degene die het hanteert daar gaat het om.
Als je dit niet wil delen kan ik als pro-vaxer daar allerlei merkwaardige gronden aan toeschrijven, waarmee je mogelijk onterecht tot de wappies gerekend wordt.Mcmadtasty schreef: ↑29 okt 2021 22:48 Of ik me wel of niet laat vaccineren heb ik zo mijn eigen redenen voor. Ik voel me niet genoodzaakt dit te delen, omdat ik vindt dat het iets voor ieder persoonlijk is en niet ter discussie hoeft te staan.
Van een aantal mensen weet ik dat ze zich niet laten vaccineren wegens wantrouwen jegens overheid en daar heb ik begrip voor. Dat begrip leg ik hier uit.
Ben je dan niet op een zelfde manier bezig als mensen die een invulling geven aan waarom regeringsfunctionarissen liegen?doctorwho schreef: ↑30 okt 2021 09:09Als je dit niet wil delen kan ik als pro-vaxer daar allerlei merkwaardige gronden aan toeschrijven, waarmee je mogelijk onterecht tot de wappies gerekend wordt.Mcmadtasty schreef: ↑29 okt 2021 22:48 Of ik me wel of niet laat vaccineren heb ik zo mijn eigen redenen voor. Ik voel me niet genoodzaakt dit te delen, omdat ik vindt dat het iets voor ieder persoonlijk is en niet ter discussie hoeft te staan.
Van een aantal mensen weet ik dat ze zich niet laten vaccineren wegens wantrouwen jegens overheid en daar heb ik begrip voor. Dat begrip leg ik hier uit.
Ik heb nog nooit een pistool zelf iets zien doen....Peter van Velzen schreef: ↑30 okt 2021 03:32Oneigenlijke vergelijkingMcmadtasty schreef: ↑29 okt 2021 22:52
Veilig is subjectief.
Een pistool is veilig, degene die het hanteert daar gaat het om.
Een pistool geladen met dodelijke kogels is objectief gevaarliijk,
In de handen van een acteur die denkt dat het slechts losse flodders bevat is het objectief nog gevaarlijker.
Hoe je een objectief veilig vaccin (na een miljard prikken mogen we dat toch wel zeggen) gevaarlijk kunt hanteren is mij niet duidelijk.
Ga je nu de verpleegkundigen de schuld geven? Nee toch,
De overheid hanteert het vaccin niet, Ze stelt het slechts gratis beschikbaar
Nee want het liegen van regeringsfunctionarissen wordt in deze uniform doorgetrokken naar alle overheidsbeleid. Ik vraag enkel om moverende gronden van niet vaccinmijders.Mcmadtasty schreef: ↑30 okt 2021 09:15 Ben je dan niet op een zelfde manier bezig als mensen die een invulling geven aan waarom regeringsfunctionarissen liegen?
Tuurlijk wordt dat doorgetrokken naar het overheidsbeleid, want die leugenaars vormen het overheidsbeleid.doctorwho schreef: ↑30 okt 2021 10:00Nee want het liegen van regeringsfunctionarissen wordt in deze uniform doorgetrokken naar alle overheidsbeleid. Ik vraag enkel om moverende gronden van niet vaccinmijders.Mcmadtasty schreef: ↑30 okt 2021 09:15 Ben je dan niet op een zelfde manier bezig als mensen die een invulling geven aan waarom regeringsfunctionarissen liegen?