Juist en daarom blijft t ontsporen. Die regels lappen de hooligans aan hun laarzen. En waarom zou dat zijn?
Politie en zeker ME moet weer respect gaan afdwingen. Het heet niet voor niets: ordeHANDHAVING.
Moderator: Moderators
Juist en daarom blijft t ontsporen. Die regels lappen de hooligans aan hun laarzen. En waarom zou dat zijn?
Dus wat zou jouw oplossing zijn dan?TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑12 dec 2022 09:26Je maakt een fout die veel gemaakt wordt:lost and not found yet! schreef: ↑11 dec 2022 22:10Het gedrag van deze bewuste relschoppers wel? Dat past wel? Als niet, wat is jouw oplossing dan?TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑09 dec 2022 16:44 Ik ook niet.
Dit past gewoon niet niet in een humane samenleving.
Het gaat er niet om wat zij doen maar wat wij doen.
Dat kunnen WIJ niet doen. Maar dergelijk psychopaten, zouden wellicht hun delicten helemaal niets hebben gepleegd, als ze niet in hun jeugd waren verwaarloosd en/of misbruikt. Dat falen van hun ouders of voogden, kunnen we wellicht enigzins trachten te voorkomen.
Hoezo? Polen en Roemeniërs zijn BMW ook niet als gastarbeiders hier heen gehaald. Dus op welke manier zou dat verschil maken?gerard_m schreef: ↑12 dec 2022 15:43De vraag over de aannames blijft hetzelfde. Waarom is het relevant dat (een klein deel van) de groep als gastarbeider hierheen is gekomen?axxyanus schreef: ↑12 dec 2022 13:20Noch Vietnamezen, noch Congolesen werden naar hier gehaald als gastarbeiders.gerard_m schreef: ↑12 dec 2022 13:07
Ik ken de situatie in België niet goed, maar in de aannames dat gebrek aan kansen en racisme de oorzaak is, mis ik telkens de analyse waarom andere migranten groepen deze problemen dan niet kennen. Berichten over rellende Vietnamezen of over Congolezen die afreizen naar conflictgebieden, zijn uiterst zeldzaam.
Zo je wilt vul ik voor Vietnamezen "Polen" of "Roemeniërs" in.
Je maakt de fout je tot hun niveau te verlagen .lost and not found yet! schreef: ↑12 dec 2022 23:09Dus wat zou jouw oplossing zijn dan?TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑12 dec 2022 09:26Je maakt een fout die veel gemaakt wordt:lost and not found yet! schreef: ↑11 dec 2022 22:10
Het gedrag van deze bewuste relschoppers wel? Dat past wel? Als niet, wat is jouw oplossing dan?
Het gaat er niet om wat zij doen maar wat wij doen.
Ps, aanvulling, wat hebben wij fout gedaan dan?
appelfflap schreef: ↑12 dec 2022 18:32en vanaf wanneer ban je geen gast meer?
hiergeboren, 3e generatie, vanaf leeftijd x ...
ze zien er anders uit, afkomst maar vanaf wanneer ben je geen gast meer?
[/quot
Je Grootouders moeten hier geboren zijn en je moet niet meer herkenbaar zijn als vreemdeling.
Dus alle begrip als die frontaal kwabben jouw auto vernielen in een dronken bui? Of toch liever de knuppel?
De schade betalen, lijkt me wel het minste in zo'n geval.
dat 2e klopt maar wordt moeilijkTIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑13 dec 2022 11:15 Je Grootouders moeten hier geboren zijn en je moet niet meer herkenbaar zijn als vreemdeling.
Begrip: ja,
Dat ben ik met je eens.appelfflap schreef: ↑13 dec 2022 12:51dat 2e klopt maar wordt moeilijkTIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑13 dec 2022 11:15 Je Grootouders moeten hier geboren zijn en je moet niet meer herkenbaar zijn als vreemdeling.
als je dan niet aanvaard wordt supporter je sneller voor dat land waar je betovergrootouders vandaan kwamen
Net als Polen of Roemeniërs heeft ooit een groep Marokkanen besloten naar Nederland/ België te komen om hier te werken. In het verleden gold dat ook voor Portugezen of Spanjaarden. In Nederland ging het om 75.000 mensen, een betrekkelijk klein deel van de Marokkanen die hier nu wonen.axxyanus schreef: ↑13 dec 2022 09:17Hoezo? Polen en Roemeniërs zijn BMW ook niet als gastarbeiders hier heen gehaald. Dus op welke manier zou dat verschil maken?
Dat kan niet, want ze zijn sociaal economisch gediscrimineerd in dit land. En.....MZP had ze verbaal te negatief toegeschreeuwd dus die krijgt een boze claim aan zijn broek.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑13 dec 2022 12:46De schade betalen, lijkt me wel het minste in zo'n geval.