Ff voorstellen
Moderator: Moderators
Ff voorstellen
Hallo!
Een groninger hier, uit Hoogezand. Hou mij bezig met dieren, telepathie, ufologie, algebra, natuur, video games. Heb een goed gevoel over dit forum. Ik wil hier een leuke tijd met jullie doorbrengen. Mijn doel is contact, leren, praten.
Een groninger hier, uit Hoogezand. Hou mij bezig met dieren, telepathie, ufologie, algebra, natuur, video games. Heb een goed gevoel over dit forum. Ik wil hier een leuke tijd met jullie doorbrengen. Mijn doel is contact, leren, praten.
De uitvinder van de evolutie, heeft nog veel verrassingen voor ons in zak.
Re: Ff voorstellen
welkom Bollebof
Deze geëmigreerde Drent is alvast nieuwsgierig naar je opvattingen in casu telepathie
Deze geëmigreerde Drent is alvast nieuwsgierig naar je opvattingen in casu telepathie
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
- chromis
- IT Tech. & Moderator
Telepatische dieren die in UFO's allerlei algebraische puzzels moeten oplossen om de natuur te doorgronden... dat zou pas een video game zijn!
Welkom
Welkom
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
- Peter van Velzen
- Site Admin
-
ChaimNimsky
- Superposter
Welkom Bollebof. Natuur en UFO's (UAPs) houden mij ook bezig. Vind het interessante onderwerpen. Met video games heb ik wat minder.
Zionist
Welkom Bollebof!
Dat doel is hier makkelijk te bereiken, althans, door middel van schrijven met elkaar communiceren blijkt toch heel anders te verlopen dan praten. Met name het gemis aan non-verbale signalen en het tijdens discussies soms rigide vast houden aan geheel eigen definities in plaats van binnen een bepaald topic uit te gaan van gebruikelijke en/of door middel van consensus bereikte definities wekt nogal eens misverstanden in de hand.
Als je een beetje een open mind hebt valt hier ontieglijk veel te leren, daartoe hoef je niet eens te participeren in de discussies, vooral het wat passievere 'inlezen' in de diverse onderwerpen vond ik heel interessant.
Ik ben zeer geïnteresseerd in wat je zoal over thelepathie te melden hebt, zeker in combinatie met dieren. Mocht je daadwerkelijk over thelepathie beginnen dan wens ik je bij voorbaat veel sterkte toe, want over het algemeen wordt 'anekdotisch bewijs' hier stevig aangepakt, maar laat dat je vooral niet weerhouden: ik ben benieuwd!
2014?
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
Toen geregistreerd, maar nog nooit eerder iets geschreven.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Eerst een beetje ingelezen
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
Leuk! reacties
Ja, ik scheen nog een oud account te hebben. En het inloggen wou daar nog mee.
Over telepathy heb ik al een topic gemaakt. Weet hier veel vanaf. Geloof in meerdere soorten telepathy. Ben vooral geinteresseerd in advanced mind telepathy.
Ja, ik scheen nog een oud account te hebben. En het inloggen wou daar nog mee.
Over telepathy heb ik al een topic gemaakt. Weet hier veel vanaf. Geloof in meerdere soorten telepathy. Ben vooral geinteresseerd in advanced mind telepathy.
De uitvinder van de evolutie, heeft nog veel verrassingen voor ons in zak.
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.