ChaimNimsky schreef: ↑08 sep 2023 20:05
Waarom scheer je niet alle spirituele leraren,
maar wel de Drag Queens over dezelfde kam?
Precies! Wat is het antwoord van tegenstanders op deze kernachtige vraag:
Wat motiveert jullie om alle Drag Queens over dezelfde kam te scheren?
Ik scheer niet alle Drag Queens over de zelfde kam.
Trouwens kan men niet evengoed van de voorstanders zeggen dat ze alle Drag Queens over de zelfde kam scheren? Wat is er zo specifiek aan Drag Queens dat zij uitgenodigd worden om voor te lezen en andere groepen niet.
Doe niet zo raar: natuurlijk lezen ook anderen dan Drag Queens voor!
axxyanus schreef:Scheer je daarmee niet alle Drag Queens over de zelfde kam?
Nee: je scheert daarmee Drag Queens over de zelfde NIET-discriminerende kam als andere voorlezende mensen zoals bijvoorbeeld voorlezende hetero moeders, bij voorlezende hetero moeders ga je er toch ook niet bij voorbaat al van uit dat ze datgene wat ze thuis in bed met hun hetero man zoal uitspoken tijdens het voorleesuurtje aan die kids opdringen?
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Bobby Kennedy: . . ."Some men see things as they are, and ask why?
I dream of things that never were, and ask why not?" .
dikkemick schreef: ↑09 sep 2023 10:42
Dat leg ik toch uit? De linker maakt zo te zien geen dubbele agenda van zijn voorleesverhaaltje. Als hij dit verbaal mee t te moeten doen, hoeft t van mij ook niet.
Het enige wat je uitlegt zijn je vooroordelen!
Even persoonlijk vraagje. Ben jij toevallig dragqueen?
Nee, maar wat niet is kan nog komen!
Even persoonlijk tegenvraagje:
ben jij toevallig iemand die het alleen opneemt voor mensen die jouw mening delen,
je weet wel, mensen met groengele brillen die zich overal aan ergeren?
dikkemick schreef:Als de linker en rechter persoon dezelfde zijn, waarom dan niet gewoon als linker persoon voorlezen? Anders LIJKT eea toch heel suggestief voor wat betreft die dubbele agenda?
Dat lijkt zo vanwege jouw vooroordelen, zonder vooroordelen zou je het anders zien!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Bobby Kennedy: . . ."Some men see things as they are, and ask why?
Ook dat is geen wijf [SIC] maar een plaatje van een T-shirt waar niet eens een hoofd op staat.
Hmmm , had jij het niet over 'aparte' seksuele bevredigende fetish?
Jij mag vast niet voorlezen in de bieb van jezelf?
Wat is wel mooi vond in deze discussie is dat individuele verschillen per mens aan de orde komen. Dragsqueens zijn individueel verschillend. Dus er is altijd een risico dat er een verkeerde bij zit, maar dat heb je ook met Sinterklazen, Kerstmannen, zwarte pieten en weet ik zoal niet die met kinderen omgaan. Het blijft natuurlijk een kwetsbare groep, en dus moet men voorzichtig zijn.
Maar verder denk ik dat een oud oordeel nog erg levend is onder de mensen, dat dragqueens, homo’s, transgenders, etc. Ziek in het hoofd zijn of erg vatbaar voor perverse invloeden.
Dat hun afwijkende gedrag een (besmettelijke) aandoening is in plaats van natuurlijke variatie.
HierEnNu schreef: ↑09 sep 2023 10:46
En toen bleek dat het een Drag Queen betrof!
ik had t over t plaatje op t shirt
Ook dat is geen wijf [SIC] maar een plaatje van een T-shirt waar niet eens een hoofd op staat.
Hmmm , had jij het niet over 'aparte' seksuele bevredigende fetish?
Jij mag vast niet voorlezen in de bieb van jezelf?
Humor is aan jou niet besteed.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Leon schreef: ↑09 sep 2023 14:00
Wat is wel mooi vond in deze discussie is dat individuele verschillen per mens aan de orde komen. Dragsqueens zijn individueel verschillend. Dus er is altijd een risico dat er een verkeerde bij zit, maar dat heb je ook met Sinterklazen, Kerstmannen, zwarte pieten en weet ik zoal niet die met kinderen omgaan. Het blijft natuurlijk een kwetsbare groep, en dus moet men voorzichtig zijn.
Maar verder denk ik dat een oud oordeel nog erg levend is onder de mensen, dat dragqueens, homo’s, transgenders, etc. Ziek in het hoofd zijn of erg vatbaar voor perverse invloeden.
Dat hun afwijkende gedrag een (besmettelijke) aandoening is in plaats van natuurlijke variatie.
Nogmaals, ik vind drags geen homo's, transgender of wat voor afkorting dan ook, ik begrijp ze niet. Waarom????
Maar dat staat los van dit gesprek.
Het heeft gewoon niets met kinderen te maken! Anders kun je nl gewoon als jezelf voorlezen.
Stel ik ga voorlezen en verkleed en vermom me als Hitler? Dan zou ik toch zomaar een dubbele agenda kunnen hebben?
Heb overigens nog geen antwoord gelezen op de vraag waarom de drag verkleed moet voorlezen? Waarom niet gewoon als Piet? Of Jan-Kees?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Leon schreef: ↑09 sep 2023 14:00
Nogmaals, ik vind drags geen homo's, transgender of wat voor afkorting dan ook, ik begrijp ze niet. Waarom????
Maar dat staat los van dit gesprek.
Het heeft gewoon niets met kinderen te maken! Anders kun je nl gewoon als jezelf voorlezen.
Stel ik ga voorlezen en verkleed en vermom me als Hitler? Dan zou ik toch zomaar een dubbele agenda kunnen hebben?
Heb overigens nog geen antwoord gelezen op de vraag waarom de drag verkleed moet voorlezen? Waarom niet gewoon als Piet? Of Jan-Kees?
Je kunt toch niet voor anderen gaan bepalen wat ze moeten doen? Daar gaan mijn morele haren recht van overeind staan.
Als iedereen zo tegenover elkaar zou gaan staan, als een soort strijd, dan heb je toch geen harmonieuze wereld?
Waarom wil iemand voetbal kijken? Waarom eten mensen drop? Omdat ze er van genieten.
De kinderlijke energie en aandacht is misschien helend voor vaak getroubleerde mensen.
Je kiest er niet voor om te zijn wie je bent. Je speelt een rol vaak. En waarom moeten anderen dat dan perse belemmeren?
Leon schreef: ↑09 sep 2023 15:31
De kinderlijke energie en aandacht is misschien helend voor vaak getroubleerde mensen.
Je kiest er niet voor om te zijn wie je bent. Je speelt een rol vaak. En waarom moeten anderen dat dan perse belemmeren?
Dus drags zijn getroubleerd en doen t niet voor de kinderen maar voor zichzelf?
Ik ben getroubleerd en wil echt als Hitler voorlezen (ben nl EXTREEM nationalistisch rechts en dat wordt niet gewaardeerd hier. Ik word zelfs uitgescheten door de buurt). Waarom mag ik dan niet voorlezen met vierkant snorretje en Hitler kostuum?
Of ik ben een getroubleerde onbegrepen nudist (en bedek alleen mijn edele deel met een blad).
Laat kinderen erbuiten aub.
Einstein/Mick
Leon schreef: ↑09 sep 2023 15:54
Die extreme voorbeelden van je dienen nergens toe, wees volwassen in de discussie graag.
Dat probeer ik al de gehele tijd maar het duurde even voordat ik erachter kwam dat de drag het voor eigen gewin en dus niet voor de kinderen doet.
Verder ben ik nog steeds van mening dat de doelgroep te jong is. Ga drag spelen voor pubers en leg uit waarom je dit doet.
Voorlezen, kleuters en getroubleerde volwassen drags gaan wat mij betreft niet samen zoals de kleuters ook geen weet van Hitler hoeven te hebben. Die tijd komt wel.
Einstein/Mick
Leon schreef: ↑09 sep 2023 15:54
Die extreme voorbeelden van je dienen nergens toe, wees volwassen in de discussie graag.
Dat probeer ik al de gehele tijd maar het duurde even voordat ik erachter kwam dat de drag het voor eigen gewin en dus niet voor de kinderen doet.
Verder ben ik nog steeds van mening dat de doelgroep te jong is. Ga drag spelen voor pubers en leg uit waarom je dit doet.
Voorlezen, kleuters en getroubleerde volwassen drags gaan wat mij betreft niet samen zoals de kleuters ook geen weet van Hitler hoeven te hebben. Die tijd komt wel.
alleen in die zin dat achter elk gedrag zelzuchtige motieven schuilen. Dat getroubleerde is een projectie van mij, er zullen ook heel opgeruimde bijzitten.
Een moeder wil ook liefde van haar kind, maar zal het ook geven.
HierEnNu: de verwijzing naar het speciaal onderwijs was een reactie op Appelflap's opmerking over het weghalen en wegstoppen van kinderen met een rugzakje, laten we zeggen, uit het reguliere onderwijs. Dus het komt niet uit het niets.
Waarom de opmerking aan het eind over de lijst met beoogde voorlezers aan kindren daaronder zetten? Dat is manipulatie!
Er zijn mensen met de nodige bedenkingen tegen het dragqueens pushen bij kinderen. De ideologische agenda roept vragen op. Voorstanders blijken ook geen echte argumenten te hebben, anders dan dat ze het gewoon perse willen.
Bij Jolande Withuis ziet men ook hoe er binnen de feministische beweging grote afkeer bestaat tegen het 'inclusiviteitsdenken', met name ontrent de vervaging van 'gender-grenzen'. Dat speelde een aantal jaren geleden ook bij de feministe Germaine Greer. Zo zetten ideologieën elkaar schaakmat...
HierEnNu schreef: ↑09 sep 2023 13:41
Nodig jij dan maar zo een gezellige clown uit
voor het verjaardagsfeestje van je jarige jonge kind:
Pennywise is inderdaad een soort enge Ronald Mc Donald maar coulrofobie in het algemeen kan ik mij goed voorstellen. Behalve wanneer het Pipo of Bassie betreft.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing