Peter r de vries jacht op Joran

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
eppe

Peter r de vries jacht op Joran

Bericht door eppe »

die jacht van Peter de vries op Joran gaat me persoonlijk nu toch wel een beetje de keel uithangen.Laat ik het zo zeggen het mediacircus daarom heen dat is het voornamelijk wat me stoort. Peter is een duo begonnen met de moeder van die Natalee. Nou is het natuurlijk verschrikkelijk als je je dochter verliest,maar moet je dan ook meewerken aan een ordinaire televisieprogramma louter en alleen voor de p.r van P.R?
Want daar gaat het natuurlijk vooral om, die Peter was in zijn wiek geschoten dat zijn concullega John vanden Heuvel een persoonlijk gesprek heeft gehad met Joran in Lima! Dus toverden Peter mama Holloway uit zijn hoge hoed.Wat ik helemaal stuitend vind is dat Peter schijnbaar geen rechter meer nodig heeft,want hij weet het allang dames en heren! Joran is schuldig! En daarom mag je door wat met geld te schuiven naar een directeur in een gevangenis rustig camera's ophangen in een ontmoetingsruimte! Echt te schandalig voor woorden! Peter r gaat dus voor mij nat. en dat is niet de eerste keer, ook zijn haat jegens Geert Wilders en iedereen die pro-Wilders is neemt bedenkelijke vormen aan.
Exdeo
Forum fan

Re: Peter r de vries jacht op Joran

Bericht door Exdeo »

Het zijn inderdaad ordinaire TV programma’s maar we leven nu eenmaal in een beeld cultuur dat dit soort dingen uitmelkt
En daarom mag je door wat met geld te schuiven naar een directeur in een gevangenis rustig camera's ophangen in een ontmoetingsruimte! Echt te schandalig voor woorden!
Uh,… volgens mij heeft John vanden Heuvel 50 duizend euro aan Joran betaald voor het interview, dat vind ik schandalig! dan heb ik liever dat Joran in de gevangenis nog een keer genaaid word door Peter R de Vries
GayaH
Bevlogen

Bericht door GayaH »

*
Onschuldig tot de schuld bewezen is,
maar ondertussen magtie wel genaaid worden?
Exdeo schreef:<< >>
dan heb ik liever dat Joran in de gevangenis nog een keer genaaid word door Peter R de Vries
Dan heb ik liever dat Peter R de Vries genaaid wordt en ook een flinke tijd wordt opgesloten daaro.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
        • Materie ...
          • ... bestaat niet!?!?
*
windsurfer
Diehard

Bericht door windsurfer »

Beetje raar moment op dit topic te starten :? Ik heb Peter R al tijden niet over Joran gehoord, Joran zit in de bak dus veel jacht hoeft men er op dit moment ook niet op te maken...
"keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out"
Blackadder
Ervaren pen

Bericht door Blackadder »

windsurfer schreef:Beetje raar moment op dit topic te starten :? Ik heb Peter R al tijden niet over Joran gehoord, Joran zit in de bak dus veel jacht hoeft men er op dit moment ook niet op te maken...
ik juich het toe dat je blijkbaar geen of weinig tv kijkt, want het is voor 95% pulp, maar zelfs ik heb toevallig een flits Peter R bij DWDD gezien bij het nachtelijke zap-rondje . Het was wel degelijk nieuws
May the Lord hate you and all your kind, may you be turned orange in hue, and may your head fall off at an awkward moment.'
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

windsurfer schreef:Beetje raar moment op dit topic te starten :? Ik heb Peter R al tijden niet over Joran gehoord, Joran zit in de bak dus veel jacht hoeft men er op dit moment ook niet op te maken...
Ik neem aan dat de nieuwe docu van Petre R die een dezer dagen uitgezonden wordt (hij confronteert Joram met de moeder van Nathalie in de gevangenis) de aanleiding is. Waarschijnlijk heb je dat gemist.

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
ASP
Forum fan
Contacteer:

Bericht door ASP »

verbaast mij niets,

in amerika is het al decennia gangbare zaak om als journalist zelf nieuws te verzinnen op deze manier en net als creationisten elk stukje text te verher-intrepeteren en elk woordje te neuken in de hoop er nog iets pseudo-interssants uit te kunnen melken.

de tijd van walter cronkite is al lang voorbij, nieuws hoeft niet meer waarheidsgetrouw te zijn maar financieel aantrekkelijk.
windsurfer
Diehard

Bericht door windsurfer »

Ik kijk inderdaad niet veel tv, betrapt =D> en dit inderdaad compleet gemist.
Laat ik me dan maar aansluiten bij Eppe: PeterR kan me gestolen worden.
"keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out"
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Ik kijk alles van (de) Peter R de Vries (show).
Al jaren.
Laatst was ie best bescheiden, toen ging alleen de eerste 20 minuten over hemzelf, da's normaal minimaal een half uur. (na die Emmy drie kwartier)
Maar ik snap denk ik precies wat jullie bedoelen. ;)
Kan zelf ook wel met wat aanmerkingen komen, maar dan denk ik altijd; tja, zonder hem had er nu wel nog een aantal mensen onschuldig vastgezeten.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Exdeo
Forum fan

Bericht door Exdeo »

ik neem aan dat de nieuwe docu van Petre R die een dezer dagen uitgezonden wordt (hij confronteert Joram met de moeder van Nathalie in de gevangenis) de aanleiding is. Waarschijnlijk heb je dat gemist.
Volgens mij komt het zondag op TV
Onschuldig tot de schuld bewezen is,
Heel mooi politiek correct juridisch standpunt, ondertussen heeft hij al een keer bekent het Peruaans meisje vermoord te hebben, en zijn de bewijzen tocht wel heel duidelijk .
Dan heb ik liever dat Peter R de Vries genaaid wordt en ook een flinke tijd wordt opgesloten daaro.
Joran vd Sloot is zelf druk bezig geweest zijn bekendheid op een schandalige manier finachieel uit te buiten en mensen te belazeren en af te persen, dan moet je niet gek kijken als je tegenstanders als Peter R de Vries krijgt, dat is dan je karma

Ik ben niet voor of tegen Peter R de Vries, ik vind hem middelmatig en zijn programma's ook. De ene keer weet hij een van moord verdachte persoon in Egypte op te sporen, de ander keer vul hij 2 uur door achter een vrachtwagen met illegale sigaretten aan te holen. Maar door zijn vasthoudendheid weet hij af en toe te pieken met een scoop en stijgt hij tot de top van zijn televisie genre. Dat wil ik hem toch nageven.
cvr
Geregelde verschijning

Bericht door cvr »

eppe schreef:die jacht van Peter de vries op Joran gaat me persoonlijk nu toch wel een beetje de keel uithangen.Laat ik het zo zeggen het mediacircus daarom heen dat is het voornamelijk wat me stoort. Peter is een duo begonnen met de moeder van die Natalee. Nou is het natuurlijk verschrikkelijk als je je dochter verliest,maar moet je dan ook meewerken aan een ordinaire televisieprogramma louter en alleen voor de p.r van P.R?
Want daar gaat het natuurlijk vooral om, die Peter was in zijn wiek geschoten dat zijn concullega John vanden Heuvel een persoonlijk gesprek heeft gehad met Joran in Lima! Dus toverden Peter mama Holloway uit zijn hoge hoed.Wat ik helemaal stuitend vind is dat Peter schijnbaar geen rechter meer nodig heeft,want hij weet het allang dames en heren! Joran is schuldig! En daarom mag je door wat met geld te schuiven naar een directeur in een gevangenis rustig camera's ophangen in een ontmoetingsruimte! Echt te schandalig voor woorden! Peter r gaat dus voor mij nat. en dat is niet de eerste keer, ook zijn haat jegens Geert Wilders en iedereen die pro-Wilders is neemt bedenkelijke vormen aan.
Sinds hij met die Van der Sloot bezig is kijk ik niet meer naar zijn programma. Wat een bagger, en dat op Amerikaanse wijze, dubbel bagger.
Ik vind het jammer dat hij zijn stijl zo veranderd heeft want ik keek er vroeger wel naar omdat hij toch ook veel goeds deed met zijn programma en het ook goed in elkaar zat. Dat vind ik nu dus helemaal niet meer.

Petertje had zelf politieke aspiraties maar dat is op niets uitgelopen. Beetje jaloers dat het Wilders wel gelukt is zeker. Met zo'n groot ego valt het ook niet mee om een loser te zijn, op politiek gebied dan.
Schoenmaker blijf bij je leest, en doe waar je goed in bent.

mvg
Ik zeg; google, dan weet je het ook.
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

Over de doden niets dan goeds, dus over Peter R de Vries zwijg ik,
want ik weet niets goeds over hem, behalve dan
dat hij als een held gestorven is, maar dat was dus geen daad van hem zelf.

Joran van der Sloot leeft [helaas] nog steeds,
dus daar kunnen we vrijuit over spreken:
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Dacht het al een uitgemaakte zaak was en dat hij al levenslang had.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Nee. Hij is toch nog toe niet berecht laat staan veroordeeld voor de zaak Natalee Holloway. Van der Sloot is in Peru in 2012 veroordeeld tot 28 jaar cel voor de moord op de Peruaanse Stephany Flores, in 2023 nog eens tot achttien jaar cel voor drugshandel in de gevangenis daar.
Nu dus in de VS voor de zaak Holloway waar Van der Sloot een bekentenis inzake de moord op Hollloway heeft afgelegd om strafvermindering te krijgen in de afpersingszaak tegen Holloway's familie. Van der Sloot kan echter in de VS niet voor moord/doodslag op Natalee Holloway berecht worden, omdat die zaak op Aruba speelt, waar de Amerikaanse jusititie geen bevoegdheid heeft https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Joran_van_der_Sloot
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
Plaats reactie