dikkemick schreef: ↑28 okt 2023 08:57
Misselijk word ik ervan. Stel je toch voor dat ik zo over Hamas praat.... ik zou een terechte ban krijgen!
Je snapt waarschijnlijk nog steeds de ongelijke ethische equivalent niet: aan de ene kant doelbewust zwangere vrouwen opengerijten, hun ongeboren kinderen er doelbewust met een touw uittrekken en een mes in het hoofd drukken, kinderen doelbewust levend verbranden en martelen voor de ogen van hun ouders, en de lichamen van doodgefolterde verkrachte jonge Joodse vrouwen onder luid gejuich van vrouwen en kinderen door de straten van Gaza paraderen, terwijl er aan de andere kant gepoogd wordt ertegen te strijden en de meest afzichtelijke terroristische groepering erachter te vernietigen.
Laat die zogenaamd zielige Palestijnen maar creperen. Israël KAN het!
Iedereen weet dat het een heeeeeel slecht idee is Israel aan te vallen. Daar beginnen ze nu langzamerhand achter te komen. Geen dol-dansende menigten meer die feestvierend en "allahoe akbar"-zingend door de straten trekken. En Israel is nog niet eens begonnen en is slechts bezig met voorbereidende acties. Vanaf vandaag worden de bombardementen en artilleriebeschietingen opgevoerd -- vormgevende acties zijn een normale oorlogstactiek. Ze zijn reeds begonnen met militaire schoonmaakacties om vijandelijke en ongewenste elementen te verwijderen en te neutraliseren -- ook een normale oorlogstactiek tegen guerrilla en terroristische eenheden. En inderdaad is Israel de meest ervaren natie waar het aankomt op deze acties. Het is niet voor niets dat andere westerse landen in Israel hiervoor worden getraind. Het feit dat de vijandelijke communicatie is uitgeschakeld, kan slechts betekenen: dat de echte oorlog eraan komt.
Je lijkt je erop te verheugen.
Zoals gezegd, onthoudt dat de jongens en
meiden (want een groot deel van het Israelische leger bestaat uit
jonge vrouwen) van het IDF binnenkort de Gazastrook binnen zullen trekken met de gedachte van bewust verbrande Joodse baby's, bewust doodgefolterde Joodse kinderen en Joodse ouden van dagen en verkrachte Joodse jonge vrouwen in hun hun hoofd. Dat beeld heb ik eveneens voor ogen en hoop heel erg dat Israel de strijd tegen de terroristische monsters snel op de grond aanvangt. Dat de monsters zich tussen hun burgers verschuilen en dit binnenkort ook ten koste zal gaan van heel veel burgerslachtoffers, valt te bereuren, maar valt tevens gewoon onder het oorlogsrecht.