Tenzij Holog iets bedoelt dat toch weer los staat van wat jij nu aandraagt houd ik het maar op:“VseslavBotkin” schreef: Welkom in deze internetsubcultuur, zo te zien was je nog niet bekend
. . .
PATTERNICITY-ART
Roeland
Moderator: Moderators
Tenzij Holog iets bedoelt dat toch weer los staat van wat jij nu aandraagt houd ik het maar op:“VseslavBotkin” schreef: Welkom in deze internetsubcultuur, zo te zien was je nog niet bekend
. . .
Heeck, waar slaagt uw patternicity-art, juist op, op de 'thermodynamics' of op de p(1984)>0 ???
Op andere inhoudelijke zaken misschien meer in het weekend. Maar alhoewel mijn eerste reactie 'vrij weinig gevoel voor humor' was, is dit wel degelijk een vrij goede vraag, waar ik zeker niet op zou durven wedden.VseslavBotkin schreef: ↑27 feb 2024 17:36 Of "Beff Jezos" serieus is of dat het tongue-in-cheek is kan ik niet zo 1 2 3 zeggen. In zijn substack-profiel noemt hij zich "based schizo-autist".
Op het totaal dat met elkaar geen patroon verraadt waarover ik me zo opgetogen danwel ongerust maak dat ik er andere bezigheden voor opzij zet.
Tot zover de bias mbt ROI.
Holog,
heeck schreef: ↑29 feb 2024 11:13
Holog,
Ten aanzien van ROI in de betekenis van “Return on Invesrment” ben ik pittig op de hoogte. Maar waarom je dat ineens zo speciaal zou vinden dat je het hier onder je heel bijzondere topic-betiteling opbrengt en welke bias ik ten toon zou spreiden, dat ontgaat me.
De “gewone” ROI” is met de daar op berustende handelingen, al erg lang zo snel als technisch maar mogeijk is
Misschien kan je beter eerst je eigen positie geven en dan pas vragen:
"Wat is jullie positie?’
Roeland
Waarom klinkt het dan alsof je niet echt mee blijkt te zijn dat het 'the secret scauce ' is van de thermodynamische computer die ze bouwen.heeck schreef: ↑06 mar 2024 10:13
Wie weet komen ze uit bij het besef dat zulke enorme systeem-extrapolaties veel gaan lijken op weervoorspellingen met hun onderliggend chaotisch determinisme waarvan de voorspellingsduur impliciet beperkt is.
Ook een “absoluut fundamenteel principe”
Roeland
Holog,holog schreef: ↑06 mar 2024 13:14Waarom klinkt het dan alsof je niet echt mee blijkt te zijn dat het 'the secret scauce ' is van de thermodynamische computer die ze bouwen.heeck schreef: ↑06 mar 2024 10:13
Wie weet komen ze uit bij het besef dat zulke enorme systeem-extrapolaties veel gaan lijken op weervoorspellingen met hun onderliggend chaotisch determinisme waarvan de voorspellingsduur impliciet beperkt is.
Ook een “absoluut fundamenteel principe”
Roeland
Kun je hier meer over vertellen? Ik ben totaal niet bekend met decel.holog schreef: ↑01 mar 2024 20:17 Alhoewel effective accelerationism, een samenstelling is van 'accelerationism' en 'effective altruism' en er wel sommige overeenkomsten zijn , zijn er ook zware verschillen en ook wel tegenreactie. Btw de echte 'crazy'-ones, zowel op cult niveau, als op waar ze mee bezig zijn behoren eerder tot de 'decel'
Klopt, dat zegt Google ook. Ik heb in de index van V&H gekeken maar zijn naam staat nergens. Misschien in zijn papers.
Or might it be to go in the opposite direction? To go still further, that is, in the movement of the market, of decoding and deterritorialization? For perhaps the flows are not yet deterritorialized enough, not decoded enough, from the viewpoint of a theory and a practice of a highly schizophrenic character. Not to withdraw from the process, but to go further, to “accelerate the process,” as Nietzsche put it: in this manner, the truth is that we haven’t seen anything yet.
(p. 276)
Ik ook niet hoor en ik kan ook niet echt volgen waar jullie het over hebben, maar vind het wel spannend om mee te lezen, zo van, "Jaaaa, dalik snap ik waar het over gaat!".VseslavBotkin schreef: ↑12 mar 2024 00:30Kun je hier meer over vertellen? Ik ben totaal niet bekend met decel.holog schreef: ↑01 mar 2024 20:17 Alhoewel effective accelerationism, een samenstelling is van 'accelerationism' en 'effective altruism' en er wel sommige overeenkomsten zijn , zijn er ook zware verschillen en ook wel tegenreactie. Btw de echte 'crazy'-ones, zowel op cult niveau, als op waar ze mee bezig zijn behoren eerder tot de 'decel'