Besnijden

Kritische maatschappij gerichte hersenspinselen...:)

Moderator: Moderators

Freedrinker
Forum fan

Bericht door Freedrinker »

MOODY BLUE schreef:Psychisch letsel is geen letsel? :shock:
Waarschijnlijk wel. Zover ik weet zijn de negatieve gevolgen van lichamelijke mishandeling het makkelijkst te meten door onder andere gebrek aan Serotonin. Maar psychisch letsel is zover ik weet op dit moment niet empirisch te bewijzen.

En als het bij de wet erkent wordt, mag dan iedereen met zwaar psychisch letsel in de AOW?
And on the third day, God created the Ramington bolt-action rifle so Man could fight the dinosaurs, and the homosexuals.
Freedrinker
Forum fan

Bericht door Freedrinker »

And on the third day, God created the Ramington bolt-action rifle so Man could fight the dinosaurs, and the homosexuals.
carramba

afblijven

Bericht door carramba »

Ik vind dat je net als van dieren af moet blijven van mensen. Besnijdenis is achterhaald en barbaars. Niet meer van deze tijd en hoewel ik van een joodse familie kom is de besnijdenis binnen ons gezin niet toegepast. Dat heeft alles te maken met mijn joodse vader die gewoon zijn karbonaatje met smaak kon opeten. En dat voor een jood.

Belachelijk is het niet dat je een verzekering kan nemen op besnijdenis. Die verzekeraar denkt van: als ze het toch doen kunnen we daar meteen iets aan verdienen. en dat kun je ze niet kwalijk nemen.
Ik ben wel van mening dat verminking van zowel mens als dier stellig verboden dient te worden.
You can fool some people somethimes, but you can't fool all the peolple all the time
Raven
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Raven »

Het besnijden van zowel jongens als meisjes is een walgelijke mishandeling waar zo snel mogelijk een eind aan moet komen.
Kinderen worden met opzet op zeer jonge leeftijd besneden zodat ze er zelf geen stem in hebben.
http://www.merlinscave.tk

As above, so below
Plaats reactie