wilders haalt weer uit
Moderator: Moderators
- windsurfer
- Diehard
wilders haalt weer uit
hier
De helft moet uit de koran gescheurd worden en mohammed met pek en veren het land uitgeschopt... ik word een beetje moe van Wilders...
WIlders schiet zijn doel onderhand voorbij, men weet wel hoe hij erover denkt. Of is zijn waarschuwing weer terecht?
De helft moet uit de koran gescheurd worden en mohammed met pek en veren het land uitgeschopt... ik word een beetje moe van Wilders...
WIlders schiet zijn doel onderhand voorbij, men weet wel hoe hij erover denkt. Of is zijn waarschuwing weer terecht?
"keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out"
Wanneer komt Geile Geert met nieuws? In de bijbel staan net zo veel enge dingen. Ik heb Geert nog niet horen zeggen dat we dus dan ook maar alle hatelijke passages uit de bijbel moeten scheuren of dat we Jezus met pek en veren het land uit moeten sturen. Niets nieuws dus.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
- collegavanerik
- Superposter
Probleem is dat ik nog geen christenterrorist ben tegengekomen die zich op de bijbel beroept. Iemand voorbeelden?
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Gekken die in VS werknemers abortuskliniek onder vuur nemencollegavanerik schreef:Probleem is dat ik nog geen christenterrorist ben tegengekomen die zich op de bijbel beroept. Iemand voorbeelden?
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Talloze: Timothy McVeigh, Paus Shenouda III, Benjamin Matthew Williams en zo kan ik er nog vele noemen uit de geschiedenis.collegavanerik schreef:Probleem is dat ik nog geen christenterrorist ben tegengekomen die zich op de bijbel beroept. Iemand voorbeelden?
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
- windsurfer
- Diehard
Ierland...Sararje schreef:Talloze: Timothy McVeigh, Paus Shenouda III, Benjamin Matthew Williams en zo kan ik er nog vele noemen uit de geschiedenis.collegavanerik schreef:Probleem is dat ik nog geen christenterrorist ben tegengekomen die zich op de bijbel beroept. Iemand voorbeelden?
"keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out"
- collegavanerik
- Superposter
IRA beroept zich niet op de bijbel, dat is gewoon een koloniale opstand zoals de verenigde staten die ook hadden bij de engelsen.windsurfer schreef:Ierland...Sararje schreef:Talloze: Timothy McVeigh, Paus Shenouda III, Benjamin Matthew Williams en zo kan ik er nog vele noemen uit de geschiedenis.collegavanerik schreef:Probleem is dat ik nog geen christenterrorist ben tegengekomen die zich op de bijbel beroept. Iemand voorbeelden?
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
En daarom staan de protestanten aldaar ook onder leiding van DOMINEE Paisley...collegavanerik schreef:IRA beroept zich niet op de bijbel, dat is gewoon een koloniale opstand zoals de verenigde staten die ook hadden bij de engelsen.windsurfer schreef:Ierland...Sararje schreef: Talloze: Timothy McVeigh, Paus Shenouda III, Benjamin Matthew Williams en zo kan ik er nog vele noemen uit de geschiedenis.
"Wie ben ik? Wat doe ik hier? Waar is mijn Roddelflop?"
Uit: "Donald Duck: Een geniale weddenschap"
Door Mau Heymans en Kirsten De Graaf
Uit: "Donald Duck: Een geniale weddenschap"
Door Mau Heymans en Kirsten De Graaf
- collegavanerik
- Superposter
Dat maakt Paisley dus een christenhaatzaaier maar de ira niet, die zijn meer te vergelijken met basken.Elberfeld schreef:En daarom staan de protestanten aldaar ook onder leiding van DOMINEE Paisley...collegavanerik schreef:IRA beroept zich niet op de bijbel, dat is gewoon een koloniale opstand zoals de verenigde staten die ook hadden bij de engelsen.windsurfer schreef: Ierland...
- marc aka controle
- Ervaren pen
alhoewel het natuurlijk ten sterkste te veroordelen is, het probleem hiervan moet wel in perspectief worden gezien. In totaal zijn er in de VS 7 mensen vermoord door (waarschijnlijk) christenlijke terroristen. http://en.wikipedia.org/wiki/Abortion-related_violencedoctorwho schreef:Gekken die in VS werknemers abortuskliniek onder vuur nemencollegavanerik schreef:Probleem is dat ik nog geen christenterrorist ben tegengekomen die zich op de bijbel beroept. Iemand voorbeelden?
In een land van (300*76%) 228 miljoen christenen. http://en.wikipedia.org/wiki/United_States#Religion
- collegavanerik
- Superposter
Hoe dan ook, religieuze geschriften kunnen voor een hoop ellende zorgdragen dat is in ieder geval de teneur.
Wat betreft de Koran deze is zo duidelijk in zijn terreurverschaffende informatie dat er niet omheen geluld kan worden of denken dat het anders kan worden geinterpreerd. Dus Wilders heeft wel degelijk gelijk, moet wel zeggen dat je er aan went. Dat is ook precies wat hij wilt zeggen denk ik, en waar hij op doelt. Doordat het probleem gebagataliseerd word geef je ruim baan voor de Islam, het zij zo, maar is het normaal en wenselijk?
Wat betreft de Koran deze is zo duidelijk in zijn terreurverschaffende informatie dat er niet omheen geluld kan worden of denken dat het anders kan worden geinterpreerd. Dus Wilders heeft wel degelijk gelijk, moet wel zeggen dat je er aan went. Dat is ook precies wat hij wilt zeggen denk ik, en waar hij op doelt. Doordat het probleem gebagataliseerd word geef je ruim baan voor de Islam, het zij zo, maar is het normaal en wenselijk?
- MOODY BLUE
- Diehard
Wat mij betreft is de strekking van de woorden van Wilders juist, alleen om het steeds op deze wijze te uiten krijg ik toch mijn twijfels.
Maar misschien is het wel zoals Achnaton zegt dat het zijn doel is om mohammedanen te laten wennen aan kritiek op hun heilig boek en hun profeet.
Maar misschien is het wel zoals Achnaton zegt dat het zijn doel is om mohammedanen te laten wennen aan kritiek op hun heilig boek en hun profeet.

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.
There you go man, keep as cool as you can.
- collegavanerik
- Superposter
ach en een fatwa had hij toch al.MOODY BLUE schreef:Wat mij betreft is de strekking van de woorden van Wilders juist, alleen om het steeds op deze wijze te uiten krijg ik toch mijn twijfels.