gerard_m schreef: ↑17 okt 2025 10:28
dikkemick schreef: ↑17 okt 2025 08:37
ChaimNimsky schreef: ↑17 okt 2025 00:37
Zie de bevolking eens
genieten: "Allahu akbar! Allahu akbar! Allahu akbar!"
Was Allah maar ietsje groter en meer een gelijke met die joods christelijke god van Israël. De almacht van die laatste komt mij inmiddels de neusgaten uit.
He ja, nog meer Sharia wetten! Dood aan atheisten! Dood aan afvalligen! Weg met democratie en vrouwenrechten!
Wees voorzichtig met wat je wenst.
Jammer en veelzeggend dat je het niet kunt opbrengen iets te zeggen over Palestijnen die slachtoffer worden van niet-Joodse daders zolas in het filmpje hierboven.
Dat je werkelijk geeft om mensenrechten voor Palestijnen, is allang niet meer geloofwaardig.
Nog meer Allah, prima, met executies en onderdrukking.
Zolang de dader maar niet Israel is.
Een kleine nuance, je weet niet waarom deze mensen worden geëxecuteerd? Hebben ze geheuld met de zionistische terroristische bezettende entiteit bv? Kan maar zo hé, en worden ze daar voor afgestraft? Ik weet het niet, ik was er niet bij
Na de tweede wereldoorlog, om iets van context aan te geven, zijn er ook zat verraders standrechtelijk geëxecuteerd zonder proces, en toen kraaide daar ook geen haan naar, want dat waren foute mensen, dus….. dat was oké?
Het is heel gemakkelijk dit soort van zaken af te wentelen op een ideologie, terwijl dat er, in dit geval, niks mee te maken hoeft te hebben, meer dan waarschijnlijk. Zeg ik niet dat ik het een goede zaak vind of dat ik het eens ben met de ideologie, verre van.
Ik zie ze liever gaan dan komen, en nog liever gisteren dan vandaag. Echter dit zijn dingen die gebeuren wanneer er mensen zijn die heulen met de vijand, ze worden niet als schatjes beschouwd en geaaid, ze worden gewoon afgeknald, als ze geluk hebben.
Natuurlijk grijpen de aanhangers van de zionistische terroristen dit aan om de eigen misdadige praktijken er achter te kunnen verbergen.
Kijk daar maar mensen, daar gebeurd het. Ondertussen martelen wij nog een paar Palestijnen dood in de altijd zonnige vakantieoorden die we speciaal voor de door ons gegijzelden Palestijnen hebben gebouwd en ontkennen we dat vervolgens.
Wanneer ze daar in Gaza klaar zijn met de standrechtelijke executies gaan ze bij de zionistische terroristen gewoon, elke dag, door met hun misdaden tegen de menselijkheid, laten we dat niet vergeten.
En terwijl we hier de Palestijnen, als geheel, aanklagen, valt het groepje dat naar de executie staat te kijken, en die zelfs filmt, in het niet bij de paar miljoen Palestijnen, of hoeveel van hen nog in leven zijn, die waarschijnlijk wel iets anders aan hun hoofd hebben dat een executie bij te wonen. Het Allah akbar uit hun mond, wanneer ze islamitisch zijn, zal zeer waarschijnlijk uit worden gesproken wanneer ze het lichaam van bv een vermoord familielid terug vinden of krijgen om zo hun grote verdriet te kunnen dragen of wanneer ze het voor elkaar krijgen een hap eten te veroveren en daar dankbaar voor zijn, dat soort van allerdaagse zaken.
Dit zeg ik in het algemeen en is niet speciaal aan gerard_m gericht.
Dus blijf lekker met de vingers naar buiten wijzen en verdom het ondertussen om met de vingers naar binnen te wijzen, daar waar het werkelijk gebeurd. Dat geldt voor iedereen, niemand uitgezonderd.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.