....) permanant wonder van creatio .....
Een dergelijk sprookjesachtig , kinderlijk , gemakzuchtig en lui antwoord ver[bwonder[/b]d me helemaal niet ....
Wat is een wonder ?
Een bovenatuurlijke ingrijpen ... toch ---> alweer gebaseerd op "geloof " alleen .... ditmaal ook in
tovenary en
abracadabra ....
_____Waarom ook niet ?
als je al in het ene gelooft , is het ook gemakkelijk om in iets supplementairs te geloven
: de macht der rustgevende gewoonte ____
OK
bewijs me dat het " bovenantuurlijke " bestaat ....
ik ben benieuwd
Daarna praten we verder ....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Of, is het "permanente wonder" jouw voorstel tot "verklaring" van de "schepping " Een" konklusie " die voorkomt uit je eigen
"verwondering " en je
weigering toe te geven dat u het (nog ) niet weet hoe de schepping t
anders moet worden verklaard ?
Argumentum ad ignoratium ?
Het is natuurlijk ook DE oplossing voor je persoonlijke
gebrek aan toetsbare kennis en stuitende imentale gemakszucht : je maakt je van alles gewoon af en denkt iedereen met een kluitje in het riet te kunnen sturen ? ....
Als het dat allemaal niet is wat is het dan wel ?
Dit is mogelijk het verhoopte begin van je
pontifikaat ....na een carriere als praatjesmaker en verkoper van gebakken lucht is dat toch je rechtmatige beloning ? ....
en je kan nog altijd fusioneren___ als de nood het hoogst is ____met

( wat ik trouwxens ook van de "nieuwe " paus , verwacht ; maar dat is een heel ander verhaal : we zullen wel zien als het zover is )
t'is ook nog een optie ....
P.S.
de rest van uw bericht puilt weer eens uit van doordraaierig intelektueel gestalk en het voorstellen van gemeenplaatsen als wettige konklusies .... we worden het al gewoon ... goed hé ?