Waarom homo's evolutionisten zijn

Voor de mensen die depressief worden van alle ellende in de media, een forum met alleen positief nieuws.

Moderator: Moderators

Kaffer
Banned

Bericht door Kaffer »

Sararje schreef:Idd, binnenkort heeft Kaffer zijn derde en voorlopig laatste waarschuwing binnen.
Je hebt nog niet geantwoord Saraje.
Ik noem iemand een randdebiel , dan nog terecht= Waarschuwing.
Een paar posts verder zegt iemand dat ik botte hersenen heb , hetzelfde niveau van randdebiel = Geen waarschuwing.
Zijn jullie echt zo bang van de creationisten :shock:
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Kaffer schreef:
Sararje schreef:Idd, binnenkort heeft Kaffer zijn derde en voorlopig laatste waarschuwing binnen.
Je hebt nog niet geantwoord Saraje.
Ik noem iemand een randdebiel , dan nog terecht= Waarschuwing.
Een paar posts verder zegt iemand dat ik botte hersenen heb , hetzelfde niveau van randdebiel = Geen waarschuwing.
Zijn jullie echt zo bang van de creationisten :shock:
Ben je bekend met de term Useful Idiot?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
doctorwho
Ontoombaar

Re: Waarom homo's evolutionisten zijn

Bericht door doctorwho »

Kaffer schreef:

Noem mij eens een homo die al een substantiele bijdrage heeft geleverd aan de samenleving.

.
Paul de Leeuw?

Wist je trouwens dat mensen die expliciet homofoob zijn vaak zelf latent homo kunnen zijn en dit sterk onderdrukken. Nu valt het mij op dat jij ook nogal homo onvriendelijk overkomt dus............................................. :o
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
antoon
Banned
Contacteer:

Bericht door antoon »

Kaffer Je laatste posting geeft redelijkheid weer,EN JE HEBT GELIJK hou het aub zo, ik weet dat je het moeilijk hebt hier, en dat ze proberen je te provoceren.Daar heb ik begrip voor.

Maar volgens mij kan je beter rond een onderwerp blijven en meer uitgaan en invoelen van de gedachten wereld die je opponenten hebben.

Neemt niet weg dat ik weet wat je beweegt en ik bewondering voor je heb.

Antoon
Laatst gewijzigd door antoon op 23 aug 2007 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

Antoon schreef:Kaffer Je laatste posting geeft redelijkheid weer,EN JE HEBT GELIJK hou het aub zo, ik weet dat je het hier moeilijk hebt hier, en dat ze proberen je te provoceren.
Kaffer schreef:Waarom homo's evolutionisten zijn
Antoon je bent van hetzelfde laken en pak als dit intens zielige aandachtvragertje!
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
antoon
Banned
Contacteer:

Bericht door antoon »

Erik

HET IS JOUW MENING,maar straks ga ik verder ,ik heb de hele dag de tijd
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

antoon schreef:Kaffer ..............

Neemt niet weg dat ik weet wat je beweegt en ik bewondering voor je heb.

Antoon
En het is duidelijk waarom.
Ken jij de term I.U, Antoon?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

doctorwho schreef:
Kaffer schreef:

Noem mij eens een homo die al een substantiele bijdrage heeft geleverd aan de samenleving.

.
Paul de Leeuw?

Wist je trouwens dat mensen die expliciet homofoob zijn vaak zelf latent homo kunnen zijn en dit sterk onderdrukken. Nu valt het mij op dat jij ook nogal homo onvriendelijk overkomt dus............................................. :o
Jos Brink zeer zeker, maar die kennen ze in Belgie waarschijnlijk niet! Trouwens, met jou woorden na Paul de Leeuw ben ik 100% eens doctorwho!!

Groet.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Kaffer
Banned

Bericht door Kaffer »

cluny schreef: Ben je bekend met de term Useful Idiot?
En dat mag wel.
Kun je meteen nagaan hoe subjectief hier gemodereerd wordt.
Let op mijn woorden , ze gaan dit onderwerp sluiten , geen van de evolutionisten die hier beledigd heeft gaat strafpunten krijgen.
Elberfeld
Forum fan

Bericht door Elberfeld »

lost and not found yet! schreef:
doctorwho schreef:
Kaffer schreef:

.
Paul de Leeuw?

Jos Brink zeer zeker, maar die kennen ze in Belgie waarschijnlijk niet! Trouwens, met jou woorden na Paul de Leeuw ben ik 100% eens doctorwho!!

Groet.
Ja hoor; begin jaren '90 heeft Jos Brink nog afleveringen van "Wedden Dat?" voor de VRT gepresenteerd.

Maar goed. Laten we ook Leonardo Da Vinci en Michelangelo niet vergeten.
"Wie ben ik? Wat doe ik hier? Waar is mijn Roddelflop?"
Uit: "Donald Duck: Een geniale weddenschap"
Door Mau Heymans en Kirsten De Graaf
botjes
Ervaren pen

Bericht door botjes »

Kaffer schreef:Let op mijn woorden , ze gaan dit onderwerp sluiten...
Dat zou me niets verbazen. Ik heb ondanks de onzinnige titel de moeite genomen dit topic eens te bekijken, en het gaat inhoudelijk helemaal nergens over. Zonde van mijn tijd. Wellicht heeft het nog tot doel het ventileren van frustraties van sommigen onder ons, maar als ik moderator was had ik dit oeverloos gezwam allang afgekapt.
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

Kaffer schreef:Ik heb eens gelezen in De Bijbel dat je homo wordt door te liegen.
Zou best wel eens kunnen , als je steeds het tegenovergestelde denkt of de waarheid kan dit ook wel eens overslaan op het seksuele hoor.
Tot op heden heb ik nog geen communist , ook al aartsleugenaars tegengekomen die niet in de evolutietheorie gelooft.
Een homo ook niet ( wel al een homo tegengekomen , maar niet één die niet in de evolutietheorie gelooft).
Homo's en communisten , soulmates 8)
Sorry hoor Kaffer! Heb je zelf je openingsbericht wel gelezen of gewoon blind gepost? Waar GAAT dit over, of WAT wil je hiermee zeggen of benadrukken?? En wel graag een ANTWOORD!! En niet in de trant van Homo's & Communisten = Soulmates omdat Kaffer dat zegt, maar lekker NIET onderbouwd!!

Groeten.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

Kaffer schreef:Ik heb eens gelezen in De Bijbel dat je homo wordt door te liegen.
Om terug te komen op de stelling.

Kaffer heeft de bijbel kennelijk niet juist geinterpreteerd want deze tekst is nergens in de bijbel te vinden.
Daarnaast is de stelling een drogreden daar Kaffer niet heeft aangetoond dat evolutionisten liegen.

Kaffer liegt in dit topic duidelijk en aantoonbaar wel.

Overigens zijn we allemaal homo's dus ik zie het nut van deze stelling niet.
Dit wordt bevestigd door deze duidelijke wikipedialink [url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Homo_%28geslacht%29[/url]
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
antoon
Banned
Contacteer:

Bericht door antoon »

Cluny

Ik vraag mij af waar je mee bezig bent ?
Wil je een moddergevecht forceren.
Wil je je frustratie kwijt
Verveel je je.
Wil je moderators uitlokken.

Je postings zeggen zouden meer over jezelf kunnen zeggen dan over je opponenten
Ook heb ik andere evolutionisten iets meer inhoudelijk zien reageren dan jij.
Antoon
The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet »

Wat een nonsens-topic. Schop die forumvervuilende Kaffer nou eindelijk eens eruit.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Gesloten