NCRV runt rechtse racistische website
Moderator: Moderators
NCRV runt rechtse racistische website
De NCRV blijkt op kosten van de belastingbetaler al jarenlang een zeer racistische, godslasterlijke en rabiaat rechtse website te runnen. De site staat bol van vrouwen- en homohaat, xenofobie, anti-moslim opmerkingen......
Bron: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/10 ... l#comments
Bron: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/10 ... l#comments
Het grootste boek van alle, ik bedoel het boek van de natuur, ligt opengeslagen voor ons.
Wat een onzin zeg. Het is helemaal niet zo dat marokkanen door de NCRV zelf k*tmarokkanen genoemd worden zoals Geen Stijl beweert, en alle andere aanteigingen slaan ook nergens op. Het zijn vooral enkele bezoekers die zulke uitlatingen doen! Hier wordt trouwens door andere bezoekers behoorlijk tegen geageerd.
Word je tegenwoordig al verantwoordelijk gesteld voor wat bezoekers van je forum posten? Het is een algemene regel dat je als forumeigenaren niet verantwoordelijk bent voor de uitlatingen van je bezoekers. Het enige dat je kan doen is ingrijpen als je dit soort zaken in de gaten hebt! En ik ga ervan uit dat ook de NCRV dit doet. Verder is kritiek daar gewoon toegestaan, mits het niet ontaard in belediging en discriminatie. En dat je als moderators niet meteen alles meteen in de gaten hebt, is ook een gegeven waar elk forum, zeker een dat heel veel bezoekers heeft, mee te kampen heeft.
Geen Stijl slaat hierin behoorlijk door, ook voor hen is het blijkbaar komkommertijd! Geen stijl dus!
Word je tegenwoordig al verantwoordelijk gesteld voor wat bezoekers van je forum posten? Het is een algemene regel dat je als forumeigenaren niet verantwoordelijk bent voor de uitlatingen van je bezoekers. Het enige dat je kan doen is ingrijpen als je dit soort zaken in de gaten hebt! En ik ga ervan uit dat ook de NCRV dit doet. Verder is kritiek daar gewoon toegestaan, mits het niet ontaard in belediging en discriminatie. En dat je als moderators niet meteen alles meteen in de gaten hebt, is ook een gegeven waar elk forum, zeker een dat heel veel bezoekers heeft, mee te kampen heeft.
Geen Stijl slaat hierin behoorlijk door, ook voor hen is het blijkbaar komkommertijd! Geen stijl dus!
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Prima, zo kan ik dit artikel van Geen Stijl weer plaatsen. Aantonen hoe belachelijk het is om een forum te beoordelen naar de uitlatingen van hun reageerders. Nou ze zijn er in ieder geval in geslaagd om te laten zien hoe belachelijk dit is.The Prophet schreef:Het is een grap van GeenStijl.
Omdat zij in de (publieke) media nogal eens gelijk worden gesteld aan hun reageerders, doen zij het zelfde bij een publieke omroep.
Oog om oog. Koekje van eigen deeg.
Had Oortje dit niet door? Die was het gewoon eens met het bericht dat de NCRV een rascistisch forum runde?
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Het zijn tenslotte de bezoekers die het forum "kleuren". En als het ook nog eens een keer gesponserd wordt door gemeenschapsgeld, oftewel belastingcenten, dan verwacht ik beter.Kitty schreef:Prima, zo kan ik dit artikel van Geen Stijl weer plaatsen. Aantonen hoe belachelijk het is om een forum te beoordelen naar de uitlatingen van hun reageerders. Nou ze zijn er in ieder geval in geslaagd om te laten zien hoe belachelijk dit is.The Prophet schreef:Het is een grap van GeenStijl.
Omdat zij in de (publieke) media nogal eens gelijk worden gesteld aan hun reageerders, doen zij het zelfde bij een publieke omroep.
Oog om oog. Koekje van eigen deeg.
Had Oortje dit niet door? Die was het gewoon eens met het bericht dat de NCRV een rascistisch forum runde?
Er wordt ook niet gezegd dat de NCRV de Marokkanen kutmarokkanen noemt.Het is helemaal niet zo dat marokkanen door de NCRV zelf k*tmarokkanen genoemd worden zoals Geen Stijl beweert, en alle andere aanteigingen slaan ook nergens op. Het zijn vooral enkele bezoekers die zulke uitlatingen doen! Hier wordt trouwens door andere bezoekers behoorlijk tegen geageerd.
Er staat, en dat is dan ook meteen de kop: NCRV runt racistische website.
Dat dit onder het oog van belastinggeld gebeurd, is dus ook een zaak apart. Het maakt het anders dan forums die geen BELASTINGGGELD ontvangen. We mogen stellen dat de NCRV dit forum runt.
Ik stel dezelfde vraag als Geenstijl:
Waarom moet de belastingbetaler deze walgelijke communicatie financieren?
Ik vind het allemaal wel best op bepaalde forums, maar als er belastingcenten bij komen kijken verandert dat de zaak.
Dus neem een kijkje op stand.nl, een kijkje in de xenofobische onderbuik van de christelijke anonieme NCRV-reaguurder.
Het grootste boek van alle, ik bedoel het boek van de natuur, ligt opengeslagen voor ons.
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Oortje dus ook nietThe Prophet schreef:Oortje wel, maar jij niet.Kitty schreef:Had Oortje dit niet door?
Die is het met GeenStijl eens!!
En ik geef toe dat ik de satire van GeenStijl niet meteen doorhad inderdaad
-
Akkersloot
- Banned
- Contacteer:
Erg toevallig dat de NCRV in Netwerk aandacht heeft besteed aan de racistische en bedreigende praktijken van het miljoenenbedrijf Geenstijl.nl ,of moet ik zeggen Geenstijl.NV, en er de volgende dag beschuldigingen komenThe Prophet schreef:Het is een grap van GeenStijl.
.
4 van de 5 pilaren van de islam worden uitgevoerd met behulp van niet-moslim producten.
- windsurfer
- Diehard
Complottheorieën bedenken is ook een kunst vrind.Akkersloot schreef:Erg toevallig dat de NCRV in Netwerk aandacht heeft besteed aan de racistische en bedreigende praktijken van het miljoenenbedrijf Geenstijl.nl ,of moet ik zeggen Geenstijl.NV, en er de volgende dag beschuldigingen komenThe Prophet schreef:Het is een grap van GeenStijl.
.
"keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out"
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer: