Wat ben ik blij met topics als dit. Want wat ik allemaal lees op andere sites, daar reizen mijn haren van ter berge.
https://www.ninefornews.nl/diepe-staat- ... ent-236048
Hoe komt het dat mensen niet door hebben dat Trump een enorme gek is, een gevaarlijke gek zelfs? Hij liegt dat hij barst. Bij Putin is het A, en in Amerika is het weer B. Ook toen hij de G8 had gehad was het eerst A en vervolgens B. Ook bij de Navo zegt hij A maar is het B. Zo beweerde hij dat men nu 4% van de BPP naar veiligheid laat gaan, terwijl de rest meent dat het 2.4% was, zoals onder Obama ook was afgesproken.
Inderdaad, als Rutte zoiets deed dan was het afgelopen met hem. Lekker oprotten met je leugens. Maar Trump doet het, en het is goed.
Maandag of dinsdag zat ik Jinek te kijken en toen zei een correspondent op de leugens van Trump "dit is Trumpiaans. Hij overdrijft graag zijn aandeel in positieve zaken". Neen, mijnheer de correspondent, hij spreekt gewoon leugens. Dat is de juiste term.
Helaas wordt Trump herkozen als er weer verkiezingen zouden zijn. Hij heeft een enorme steun op het platteland. En daar wonen de qua IQ vaak wat minder bedeelden. Dat is ook wat er niet goed is in het huidige democratisch bestel. Dat iedere stem 1 keer telt, ook als je IQ 70 is, of als je IQ 120 is. Terwijl de "slimmeren" beter weten wat er speelt. En de "dommeren" door mensen met een grote mond worden overtuigd. Daarom stel ik voor eerst een IQ en EQ test te doen voor je mag stemmen. Dan zouden normale mensen presidenten worden, in plaats van deze oempa loempa.