Homeopathie is kwakzalverij.

Kritische maatschappij gerichte hersenspinselen...:)

Moderator: Moderators

FW
Forum fan

Bericht door FW »

mustafa schreef:in een andere topic ben ik ingegaan op hoe ik sharia idealiter zou zien, maar ik weet het niet en-twee-drie terug te vinden
het staat in ieder geval ergens in een van mijn berichten:
http://www.godornot.nl/forum/search.php ... 3&start=15
Ik kan me niet herinneren dat Mustafa Islam uiteengezet zou hebben hoe hij zijn sharia idealiter zou zien - ook al heb ik hem daar destijds veel vragen over gesteld.

Mustafa's link is dan ook overtuigend:
Er zijn geen resultaten die voldoen aan je zoekopdracht
En dan nog dit:
mustafa i$lam schreef:ik weet dat je iets meegemaakt hebt waardoor je aversie hebt ontwikkeld ten opzichte van alles wat met religie te maken heeft maar is dit nou de manier om dit te verwerken en er mee om te gaan?
mustafa i$lam laat zijn slechte karakter zien.
Laatst gewijzigd door FW op 27 aug 2006 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Rede
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

mustafa schreef:
cluny schreef:Ik heb een nieuwe sign.
Ik heb vandaag een nieuwe titel ontdekt.
Skeppiaan.
Wat denk je Mustafa, zal ik die er ook bij zetten?

Ik ben Skeppiaan.
neem een voorbeeld aan mij en blijf consistent en verander niet steeds je signs
nu heb je ook weer iets over steiner in je signs
moet ik daar soms ook op reageren?
straks denkt iedereen op dit forum dat ik er weer over ben begonnen
nu ik erover nadenk, vind ik eigenlijk dat skepsisme een gevangenis is van de geest
je ogen sluiten
als je je ogen open doet kun je tenminste nog het licht zien en dan verbind je je met het universum
verbinden =religare

:lol:
Ik nu ook 4 strijdkreten in mijn onderschrift.
Nou ja, eentje is tijdelijk, ik vind het leuk je een beetje te provoceren.
Er is op een ander topic een discussie van een racistische spiri-nepperd Jozef Roelof, volgens mij heeft deze nepprofeet dezelfde achterlijk racistisch ideeën omdat hij de racist Steiner heeft nagedaan.
Raar, dat je je niet in die discussie mengt, zijn we op andere fora wel anders van je gewend.
Laatst gewijzigd door Cluny op 27 aug 2006 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

{}
Laatst gewijzigd door Cluny op 27 aug 2006 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Vergeet ik helemaal te reageren op je achterlijke reactie.
Ik leef niet met mijn ogen gesloten, hou die achterlijke en arrogante metafoor maar bij je, die leugenachtige vergelijking dat atheïsten/skeptici minder zintuigen hebben dan een wartalende, halfhallucinerende nepptofeet of funda-religieus of kwakzalver.
Ik ben niet blind, ik ben niet halfblind.
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

cluny schreef:Vergeet ik helemaal te reageren op je achterlijke reactie.
Ik leef niet met mijn ogen gesloten, hou die achterlijke en arrogante metafoor maar bij je, die leugenachtige vergelijking dat atheïsten/skeptici minder zintuigen hebben dan een wartalende, halfhallucinerende nepptofeet of funda-religieus of kwakzalver.
over rulof heb ik ook mijn bedenkingen maar lees het navolgende maar:
http://www.godornot.nl/forum/viewtopic. ... c&start=60
ik ga deze discussie op dit forum echt niet herhalen
god = music
architektuur = bevroren muziek
overwin het kwade door het goede
ik ben een niet-religieus gelovige
ik ben feminist
homoeopathie # kwakzalverij
ervaring telt
bad_religion

Bericht door bad_religion »

mustafa schreef:
cluny schreef:ik ga deze discussie op dit forum echt niet herhalen
Hoor ik het nou goed, heb jij wel eens gediscussieerd? :lol:
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

mustafa schreef:
cluny schreef:
ik heb zelf zien gebeuren hoe een klein kindje dat nog nauwelijks praten kon en erge oorpijn had, binnen tien minuten genas na toediening van een homoeopathisch middel
de doorslaggevende indicatie voor de geneesmiddelkeuze was dat het kind die middag gezwommen had
in bed lag het alsmaar te huilen, minstens een uur lang
ik was op bezoek bij de moeder, die het kind steeds troostte, en ik stelde uiteindelijk voor om het kind er iets voor te geven
de toediening van het in water opgeloste middel gebeurde met behulp van een lepel
na tien minuten hield het huilen op en het kind viel in slaap
de pijn was over!
Interessant, nou is natuurlijk iedereen héééééél nieuwsgierig naar dat medicijn en natuurlijk zijn verdunning.
Maar toch nog bedankt dat je een tweede succesbehandeling van je uit je eigen homeopathiepraktijk met ons wilt delen.
beste cluny,

dit verhaal stond ook al op het GBN(RVU)-forum
het middel was belladonna in potentie C30

mustafa
Het was geen Belladonna C30.
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

cluny schreef:
mustafa schreef:
cluny schreef: Interessant, nou is natuurlijk iedereen héééééél nieuwsgierig naar dat medicijn en natuurlijk zijn verdunning.
Maar toch nog bedankt dat je een tweede succesbehandeling van je uit je eigen homeopathiepraktijk met ons wilt delen.
beste cluny,

mustafa
het was in ieder geval belladonna
misschien herinner ik me de potentie niet helemaal precies
en als je het dan beter weet dan ik waarom stel je mij dan nog vragen als je de weg weet tot andere forums waar deze discussie tot in den treure gevoerd is???
en ik heb zat voorbeelden van volwassenen die genezen zijn met homeoepathie maar dan zul jij tegenwerpen dat het suggestibele personen waren
god = music
ik ben feminist
ervaring telt
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Mustafa,

Met smart wacht ik op de formulering van je onderzoeksvoorstel.

Je laat je (weer) afleiden door allerlei zaken die niets met de homeo vandoen hebben.

Overigens aardig die Belladonna, die werd meen ik ook gebruikt door prof. Nieber met haar proeven op rattendarmen om effect van ultra-verdunningen aan te tonen:
eerst vermeend effect en een "Reckeweg-preis" van ik meen 10.000 euro, daarna resultaten weer ingetrokken en prijs teruggegeven.

Suggereren dat met oververdunt (verdampt) water kan worden genezen is en blijft bedrog en daar geld voor vragen is en blijft oplichterij.
Ook als de klant daar tevreden mee zou zijn !!!
Je beter voelen is namelijk wat anders dan beter zijn.

Samenwerking met bedrog en oplichterij ligt gezond gedacht niet voor de hand.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Beste Mustafa.
mustafa schreef: je kent mij al langer en je zou moeten weten dat ik soms de neiging heb om te provoceren juist om iedereen eens in de gelegenheid te brengen wat dieper op de essentie in te gaan en jij doet altijd maar net alsof je er helemaal niets van begrijpt
want als je goed leest dan zie je dat ik ook het begrip theokratie heb gebruikt en dat bedoel ik dan letterlijk
Wat mij bij jou opvalt, is dat je met begrippen gooit, waarbij je vervolgens te weinig informatie geeft. Het gevolg daarvan is dat heel veel mensen jou dan 'verkeerd' begrijpen, omdat ze de 'normaliter' meest voor de hand liggende uitleg eraan geven. Vervolgens grijp jij dan meteen de kans aan (althans, zo komt het op mij over, waarbij het natuurlijk heel goed mogelijk is dat ik het volkomen bij het verkeerde eind heb) om die persoon dan even flink de oren te wassen.
Ik heb de indruk dat je spelletjes aan het spelen bent, maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten.

Grtz..
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

mustafa schreef:
cluny schreef:
mustafa schreef: beste cluny,

mustafa
en als je het dan beter weet dan ik waarom stel je mij dan nog vragen als je de weg weet tot andere forums waar deze discussie tot in den treure gevoerd is???
en ik heb zat voorbeelden van volwassenen die genezen zijn met homeoepathie maar dan zul jij tegenwerpen dat het suggestibele personen waren

Belladonna C30.
Je was nog maar kort met homeopathie bezig toen ik eens een keer een weekend bij jou logeerde. Je had pas een paar maanden daarvoor je homeopathiehuisapotheek helemaal vernieuwd, een echte apothekerskast afgeladen met vooral veel kleine bruine flesjes.
Ik weet nog wel dat ik een bonkie Rode Libanon meegenomen heb, want dat deden we toen allebei nog graag.
We hebben wat afgelachen dat weekend en de hele Who en Beach Boy LP collectie van je hebben we toen beluisterd.
Alleen de zaterdagavond had je je toch lelijk vergist, die Rode Libanon was voor die tijd echte heavy stuff zelfs voor ons, geroutineerde rokers.
Ging jij toch helemaal out na een paar pijpjes, zaterdag al voor 11 uur ’s avonds, helemaal van de wereld tot de volgende ochtend.
En ik was trouwens zelf echt ook apestoned.

Uit verveling heb ik in een melige bui, terwijl jij in bijna-coma lag, van een paar flesjes van je nieuwe huisapotheek het plastic druppelaartje losgepeuterd en de inhoud van de flesjes willekeurig verwisseld, gemengd en dan weer keurig op zijn plek teruggezet.
Maar jij kwam niet meer bij en toen heb ik urenlang van bijna elk bruin flesje de inhoud vervangen met een willekeurig ander homeowatertje.
Op een gegeven moment wilde ik meer tempo maken en goot ik 5 flesjes tegelijk leeg in een kopje en vulde de flesjes weer terug met het identieke mengsel.
Alleen de nieuwe nog origineel verpakte en verzegelde flesjes heb ik laten staan.

Dat heb je nooit geweten, hè, Mustafa.
Dat heb je nooit geweten omdat ik het je nooit heb durven vertellen.
En eigenlijk is dat niet erg, want je hebt daarna deze flesjes nog jarenlang gebruikt en er zelf nooit wat van gemerkt. En je patiënten ook niet.
In feite was elk flesje al hetzelfde, volkomen identiek van vorm en inhoud, alleen met een verschillend etiketje.
En waarom kan ik me de Belladonna nog herinneren?
En waarom ik dus weet dat het oorpijnkind geen Belladonna heeft toegediend gekregen
Omdat mijn vriendin van toen met haar mooie bruine ogen wel eens Belladonna in haar ogen deed.
Het gif Belladonna is mij bijgebleven omdat het ook zo beetje de enige naam was die mij bekend voorkwam van de honderden flesjes uit jouw verzameling.
MOODY BLUE
Diehard

Bericht door MOODY BLUE »

Belladonna C30.
Je was nog maar kort met homeopathie bezig toen ik eens een keer een weekend bij jou logeerde. Je had pas een paar maanden daarvoor je homeopathiehuisapotheek helemaal vernieuwd, een echte apothekerskast afgeladen met vooral veel kleine bruine flesjes.
Ik weet nog wel dat ik een bonkie Rode Libanon meegenomen heb, want dat deden we toen allebei nog graag.
We hebben wat afgelachen dat weekend en de hele Who en Beach Boy LP collectie van je hebben we toen beluisterd.
Alleen de zaterdagavond had je je toch lelijk vergist, die Rode Libanon was voor die tijd echte heavy stuff zelfs voor ons, geroutineerde rokers.
Ging jij toch helemaal out na een paar pijpjes, zaterdag al voor 11 uur ’s avonds, helemaal van de wereld tot de volgende ochtend.

Uit verveling heb ik in een melige bui, terwijl jij in bijna-coma lag, van een paar flesjes van je nieuwe huisapotheek het plastic druppelaartje losgepeuterd en de inhoud van de flesjes willekeurig verwisseld, gemengd en dan weer keurig op zijn plek teruggezet.
Maar jij kwam niet meer bij en toen heb ik urenlang van bijna elk bruin flesje de inhoud vervangen met een willekeurig ander homeowatertje.
Op een gegeven moment wilde ik meer tempo maken en goot ik 5 flesjes tegelijk leeg in een kopje en vulde de flesjes weer terug met het identieke mengsel.
Alleen de nieuwe nog origineel verpakte en verzegelde flesjes heb ik laten staan.

En eigenlijk is dat niet erg, want je hebt daarna deze flesjes nog jarenlang gebruikt en er zelf nooit wat van gemerkt. En je patiënten ook niet.
In feite was elk flesje al hetzelfde, volkomen identiek van vorm en inhoud, alleen met een verschillend etiketje.
En waarom ik dus weet dat het oorpijnkind geen Belladonna heeft toegediend gekregen
Omdat mijn vriendin van toen met haar mooie bruine ogen wel eens Belladonna in haar ogen deed.
Het gif Belladonna is mij bijgebleven omdat het ook zo beetje de enige naam was die mij bekend voorkwam van de honderden flesjes uit jouw verzameling.
AHHH Jullie vete stamt uit een persoonlijke mislukte relatie :lol:

Cluny wat ben jij een gemeen menneke :wink:
Afbeelding

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.

There you go man, keep as cool as you can.
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

heeck schreef:Mustafa,

Met smart wacht ik op de formulering van je onderzoeksvoorstel.

Je laat je (weer) afleiden door allerlei zaken die niets met de homeo vandoen hebben.

Overigens aardig die Belladonna, die werd meen ik ook gebruikt door prof. Nieber met haar proeven op rattendarmen om effect van ultra-verdunningen aan te tonen:
eerst vermeend effect en een "Reckeweg-preis" van ik meen 10.000 euro, daarna resultaten weer ingetrokken en prijs teruggegeven.

Suggereren dat met oververdunt (verdampt) water kan worden genezen is en blijft bedrog en daar geld voor vragen is en blijft oplichterij.
Ook als de klant daar tevreden mee zou zijn !!!
Je beter voelen is namelijk wat anders dan beter zijn.

Samenwerking met bedrog en oplichterij ligt gezond gedacht niet voor de hand.

Roeland
beste roeland,

je kunt lang wachten
dit is een freethinkersforum
en je kunt ook slecht lezen
hoe vaak heb ik niet aangegeven dat ik het hier niet meer over wil hebben?
ik weet hoe het gaat met deze discussie en het blijkt opnieuw weer zo te gaan
en ik laat me niet door jou dwingen

vriendelijk groet,

mustafa
Laatst gewijzigd door mustafa op 27 aug 2006 19:52, 3 keer totaal gewijzigd.
god = music
ik ben feminist
ervaring telt
MOODY BLUE
Diehard

Bericht door MOODY BLUE »

mustafa schreef: beste roeland,

je kunt lang wachten
dit is een freethinkersforum
en je kunt ook slecht lezen
hoe vaak heb ik niet aangegeven dat ik het hier niet meer oevr wil hebben?
en ik laat me niet door jou dwingen

vriendelijk groet,

mustafa
Wat wil je zeggen met die opmerking? Toch geen excuus om vaag te zijn?
Afbeelding

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.

There you go man, keep as cool as you can.
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

cluny schreef:
mustafa schreef:
cluny schreef: Het was geen Belladonna C30.

Belladonna C30.

beste cluny,

wie jij ook bent, dit verhaal heb jij comopleet uit je duim gezogen en van nu af aan heb je geen enkel recht van spreken meer
ga mij niet vertellen dat ik een kwakzalver zou zijn
toen ik pas met homoeopathie begon was ik nog geen fan van the who
dat is het bewijs dat je liegt
eeen skepticus en een leugenaar ben je, cluny!

mustafa
god = music
ik ben feminist
ervaring telt
Gesloten