Holocaust

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

[quote=""zesmiljoen"]Steeds meer worden de fabeltjes ontkracht zoals dat er o.a. in Dachau gaskamers waren, zelfs de diehard Holocaustmensen, en serieuze onderzoekers ontkennen dat inmiddels, idem het fabeltje dat de Duitsers uit lichaamsvet van Joden zeep maakten, of dat ze lampenkappen maakten uit de huid van Joden, dat zijn fabels die door onderzoek(dus niet emotie) zijn ontkracht...[/quote]

Dachau gaskamer: http://74.125.77.132/search?q=cache:gQT ... amber.html

Lampenkap van mensenhuid: http://www.nizkor.org/features/techniqu ... ch-01.html

Het verhaal dat de duitsers zeep maakten uit lichaamsvet van joden komt ook uit de Neurenbergrechtzittingen. In het boek The Rise and Fall of the Third Reich van William Shirer (1400 bladzijden) wordt dit enkel in een hele kleine voetnoot behandeld en niet neergezet als feit:

"There was testimony at the Nuremberg trials that the ashes were sometimes sold as fertilizer. One Danzig firm, according to a document offered by the Russian prosecution, constructed an electrically heated tank for making soap out of human fat. Its 'recipe' called for '12 pounds of human fat, 10 quarts of water, and 8 ounces to a pound of caustic soda...all boiled for two or three hours and then cooled.' "
Laatst gewijzigd door Rereformed op 31 jan 2009 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Born OK the first time
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Precies hetzelfde ervaar ik. Als ik ooit al zeer gering twijfelde aan bepaalde zaken, is dat hier met de uitgebreide bijdragen die laten zien dat er wel degelijk onomstotelijk bewijs is voor de zaken gebeurd in de Holocaust volledig teniet gedaan. Bedankt hiervoor, en eigenlijk moet ik ook de holocaustontkenner bedanken dat hij deze discussie heeft gevoerd, want daarmee heeft hij mogelijk gemaakt om heel veel bewijzen dat hij ongelijk heeft boven tafel en bij elkaar te krijgen. Al was dit niet de bedoeling van 'zesmiljoen', het is wel het resultaat. Verder wil ik ook zeggen dat het me spijt, dat ik ooit bij sommige aspecten vraagtekens heb gezet, het blijkt nu dat dat uit pure onwetendheid was. Bedankt dat mijn onwetendheid nu is omgezet naar een heel zeker weten, dat het ultieme bizarre gewoon is gebeurd zoals het is gebeurd.

Aan 'zesmiljoen' zou ik willen zeggen, denk na en blijf onderzoeken, maar doe dit wel eerlijk en open minded. Er zijn namelijk betere manieren te bedenken om op te komen voor de Palestijnse zaak dan feiten proberen onderuit te halen.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

zesmiljoen schreef:De hoeveelheid is ook van belang, maar idd, het gaat vooral om de wijze waarop ze om het leven zijn gekomen. Tenminste m.i., al zouden zelfs 100000 Joden in gaskamers om het leven gekomen zijn zou dat haast gruwelijker zijn dan dat er 1,5 miljoen door ziektes, oorlogsgeweld en honger om het leven waren gekomen(en niet te vergeten de gruweldaden die door Einsatzgruppen e.d. gepleegd zijn).
Ik ben dit met je eens. Juist daarom staat Auschwitz zo symbool voor het toppunt van gruwelijkheid waartoe de mensheid in staat is.
Het punt is echter dat de minimum hoeveelheid vergasten ongeveer in Auschwitz tien keer zo hoog ligt als waar jij aan durft te denken. Wat dat betreft ben je wel flink in de maling genomen via antijoodse propaganda.
http://en.wikipedia.org/wiki/Auschwitz
Born OK the first time
Rereformed
Moderator
Contacteer:

zesmiljoen schreef:Niemand ontkent dat WOII een menselijk drama was, maar op lijden lijken Joden het alleenrecht te hebben.....Wat dacht je van Dresden? Tegen het einde van de oorlog, toen het duidelijk was dat de oorlog zo goed als afgelopen was hebben de gallieerden op Dresden (als experiment om te kijken wat het effect zou zijn op een stad die geen enkele keer gebombardeerd was) om 1000e tonnen brandbommen er op los te laten......vuurstormen waren het gevolg, beton smelte, en meer dan 100000 werden binnen een uur levend verbrand. Dit is een feit, wetenschappelijk aan te tonen(niet zoals dat gaskamerfabeltje), maar de overwinnaars begaan geen oorlogsmisdaden dat doen alleen de verliezers(de Duitsers weer) en om de leiding van het land om zeep te helpen wilden ze zoals Stalin dat deed, deze 'misdaden' een juridisch jasje geven.

Ik had vroeger hetzelfde, nu besef ik dat ik gemanipuleerd ben dat ik WOII alles vanuit een Judeocentrisch oogpunt bekeek, mja beter laat dan nooit.
Er is hier volstrekt geen sprake van manipulatie, enkel van jouw eigen onwetendheid.
Er is juist een lawine aan materiaal over hoezeer bijvoorbeeld de Russen geleden hebben (20 miljoen slachtoffers in WOII), en het geval Dresden is veelvuldig naar voren gehaald als een schande. Onlangs nog zag ik daar een documentaire over op TV (hier in Finland waar ik woon). Ook op Wikipedia geeft men aandacht aan kritiek die geleverd is. Je kunt daar lezen dat er overal in Europa, zelfs in Engeland zelf, meteen vanaf het begin al veel kritiek op was. Het geval Dresden was na de oorlog juist een zaak waar de communisten in Oost-Duitsland en de SovjetUnie zich met voorliefde op wierpen om de meedogenloosheid van het westen af te schilderen. Sjostakovitsj heeft er zelfs een kwartet voor geschreven om Dresden te herdenken.
Wat betreft jouw 'wetenschappelijke feit' zijn jouw cijfers weer zo vreemd als het maar kan. Wikipedia laat weten dat oudere schattingen tussen 25.000 en ca. 60.000 slachtoffers gaven, en de nieuwste schattingen tussen de 24.000 en 35.000 blijven, ongeveer drie keer zo weinig als jouw cijfers.
zesmiljoen schreef:...maar nogmaals het is wel erg Judeocentrisch......ik accepteer gewoon niet dat Joden meer geleden hebben dan andere mensen tijdens de oorlog. Mi is zowel het aantal(6 miljoen) als de manier waarop (systematisch uitmoorden danwel vergassen) met een grote korrel zout te nemen.
Wat je eerste opmerking betreft: niet wij zijn judeocentrisch. Wat jij niet schijnt te begrijpen, zesmiljoen, is dat Hitler en de nazi's om onbegrijpelijke redenen van begin af aan volkomen gefixeerd waren op de joden.
Wat je tweede opmerking betreft, er is niemand die je opdringt dat de joden het meest hebben geleden. De 20 miljoen Russen die om het leven zijn gekomen in de oorlog zijn altijd nog onovertroffen aantallen.
Wat betreft jouw ontkenning van het systematisch uitmoorden (oa via gaskamers) heb je het eenvoudig bij het verkeerde eind. Je bent misleid door jodenhaters. Dit wordt bevestigd via je opmerking dat in Rusland wonende duitsers "en overigens niet alleen Duitsers, onder de Joodse Kommisars geleden hadden die de intellectuelen, de rijken, e.d. uitmoorden als bedreiging voor de communistische staat". Dit is typisch weer een manier van spreken die antisemitisten gewoon zijn.
Born OK the first time
Rereformed
Moderator
Contacteer:

De enige reden waarom ik feitelijk het debat ben aangegaan is omdat mensen die helemaal niks weten van geschiedenis.
Ik vind deze opmerking wel de kroon spannen. Ten eerste ben jij van begin af aan niet met feiten aangekomen, maar met betogen die druipen van felle propaganda, waartussen zelfs hele domme elementaire fouten zoals te denken dat er beweerd wordt dat er 6 miljoen joden vergast zijn; en ten tweede doe jij aan de lopende band neerbuigend over je gesprekspartners. Wat weet jij van de mensen met wie je spreekt?

Persoonlijk kan ik zeggen dat ik mijn leven lang over WOII heb gelezen en al boven de 50 ben. Ik heb twee bekenden gekend die in concentratiekampen hadden gezeten, een nederlandse jodin en een nederlandse verzetsstrijder. Ik heb talloze documentaires erover gezien. Ik ben er in Duitsland vaak voor naar musea geweest, ik ben ervoor naar Auschwitz gegaan.
Deze zaak die je aankaart is iets waar iemand wekenlang mee bezig kan zijn. Het zijn geen kleinigheden waar het om gaat, je gaat van de hak op de tak. Ik heb nu één hele dag voor jou vrij gemaakt om wat informatie op te zoeken. Denk maar niet dat jouw kletspraat het laatste woord krijgt.
Born OK the first time
Rereformed
Moderator
Contacteer:

zesmiljoen schreef:
Fishhook schreef: Lijkt me nogal; duidelijk.
Als jij vind dat Churchill een onnodige oorlog voerde ben je blijkbaar op de hand van Hitler.

Ik zal nog een keer antwoorden want ik begin me echt een beetje te storen aan het 'niveau' van dit debat.

Wie verklaarde wie de oorlog? weet je dat zelfs?

Ok, ik zal het makkelijk voor je maken, het was niet Hitler die de oorlog aan Engeland en Frankrijk verklaarde.

2. Hoezo als ik vind dat Churchill een onnodige oorlog voerde ben ik aan de hand van Hitler? Ik heb helemaal niks met dictators ik heb helemaal niks met totalitaire regimes...tis gewoon net zoals ik het zeg. Als de ene dictator tegen de andere dictator wil vechten waarom is het dan nodig om je ermee te bemoeien?
Vanwege Polen? pfff, laat me niet lachen. Dit kon Churchill geen bal schelen, dat is wat je leert op school, maar kijk maar naar de feiten....weet je Jalta nog te herinneren, 'Uncle Joe' Stalin(meedogenloos en een van de grootste massamoordenaars aller tijden) kreeg heel Oost Europa(waaronder Polen).
Iedereen die de middelbare school heeft doorlopen weet dat de Engelsen de oorlog verklaarden aan Duitsland. Het was echter van tevoren aangekondigd dat dit het gevolg zou zijn indien Duitsland Polen aan zou vallen. Engeland had namelijk een verdrag met Polen.
Iedereen weet ook dat Engeland tot het laatst toe de oorlog wilde vermijden, en via de premier Chamberlain steeds Hitler tegemoet kwam wanneer hij weer met volgende onredelijke eisen aankwam. Dit toegeven en vermijden van oorlog tot elke prijs werd zelfs spreekwoordelijk. (Richard Dawkins bijvoorbeeld heeft het over de "Neville Chamberlain 'appeasement' school" van evolutionisten)
Waarom denk je dat de Duitsers niet verder gingen in hun Blitz nadat ze Frankrijk NL, Belgie hadden veroverd? Hitler had de kans om GB(die onvoorbereid was om oorlog tegen Duitsland te voeren)compleet te vernietigen bij Duinkerken en weer daarna....had hij makkelijk GB kunnen veroveren.
Die kans had hij inderdaad, maar hij durfde het niet meteen te doen. Hij had een verkeerd beeld van Engeland, dacht dat Engeland heel sterk was. En toen even later de luchtslag om Engeland plaatsvond had Engeland zijn luchtmacht al opgekrikt en was Hitler te laat.
Maar dit weten we allemaal nu pas, achteraf.
Maar zoals hij in grote lijnen had aangegeven, hij zag de 'Judeo Bolsjevisten'in het oosten als het grote gevaar voor de westerse beschaving, hij zag het als de Duitse rol in Europa om dat gevaar te vernietigen, hij bewonderde GB voor het hun Empire en de beschaving die ze in hun wereldrijk gebracht hadden.
In zijn racistische manier van denken zag hij het als het verspillen van 'goed westers bloed' als Duitsland en GB oorlog zouden voeren. Zijn aandacht lag daar ook niet, keer op keer probeerde hij vrede te sluiten.
Klopt ook.
Hij had zelfs aangegeven dat hij de Britten zou helpen tegen de Japanners en de Russen om hun Empire te beschermen etc.
Dat moet je maar eens aantonen. De Russen hadden weinig of niets te maken met het Engelse rijk en hadden bovendien een geheim niet-aanvalsverdrag met Duitsland (Molotov-Ribbentropp verdrag); en de Japanners waren vanaf september 1940 bondgenoten van Duitsland.
Hij kon gewoon niet geloven dat Churchill voor eigen roem het Britse rijk op het spel zou zetten, zijn volk in een onnodige oorlog zou gooien...en het ging nog veel verder, mja dat zijn de hoofdlijnen.
Churchill heeft GB in een onnodige oorlog laten verwikkelen en wellicht heel Europa nog meer hebben laten lijden dan nodig was geweest.
Dit is eenvoudig onzin.
Laatst gewijzigd door Rereformed op 31 jan 2009 16:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Born OK the first time
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

Devious schreef: Het zou inderdaad niet gek zijn om de bijdragen met waardevolle inhoud te bundelen in een aparte draad. =D>
is dat niet overbodig gezien het het overweldigende bewijsmateriaal? straks komt er en pippo aan die eist dat je bijdragen met waardevolle inhoud verzamelt om aan te tonen dat de aarde weldegelijk rond is.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Want de ECHTE BELEDIGING zit m in, als deze mensen gelogen hebben, dat zij mogelijk ten onrechte (niet dat het iets had uitgemaakt op zo'n showproces als Neuremberg) onschuldige mensen hebben laten executeren en BOVENDIEN(en nog steeds) een heel volk (de Duitsers) ten onrechte een schuldcomplex hebben aangepraat en zwartgemaakt...
Neurenberg showproces??
Onschuldige mensen? Er werden inderdaad twee vrijgesproken.

Doodstraf (ze zijn niet geëxecuteerd maar opgehangen) voor:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nuremberg_Trials
http://www.law.umkc.edu/faculty/project ... emberg.htm

Hans Frank -leider van bezet Polen- was één van de allergrootste misdadigers.

Wilhelm Frick -auteur van de Neurenberg rassenwetten.

Ernst Kaltenbrunner -hoogste SS officier.

Wilhelm Keitel - hoofd Wehrmacht, schuldig bevonden op alle vier gronden voor doodstraf die er toen waren:
1Participation in a common plan or conspiracy for the accomplishment of crime against peace
2 Planning, initiating and waging wars of aggression and other crimes against peace
3 War crimes
4 Crimes against humanity

Joachim von Ribbentrop - minister van buitenlandse zaken.

Alfred Rosenberg -ideologische voorman van rassenleer

Fritz Sauckel -uitvoerder van slavenarbeidprogramma's gedurende de laatste drie oorlogsjaren

Arthur Seyss Inquart - oa leider van bezet Nederland

Julius Streicher -hoofdideoloog nazisme

Alfred Jodl -generaal. Dit is de enige waarvoor men later rehabilitatie heeft willen halen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Alfred_Jodl
Born OK the first time
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Weet je wat de Amerikanen deden met de Indianen? of tijdens WOII met de Jappen in de VS? Wat de Britten deden met de Boeren in ZuidAfrika.
Dat weten mensen die erop studeren juist heel goed. Het is bekend dat Hitler zijn ideeën van concentratiekampen juist kreeg van wat de amerikanen met de indianen deden en de britten met de boeren.
Uiteraard zijn deze zaken ook dingen waar onze cultuur zich voor moet schamen. Onlangs zag ik overigens ook een documentaire over 'wat de amerikanen deden met de jappen in de VS', en nog wel door de amerikanen zelf gemaakt. Deze zaak werd in alle puntjes uitgelegd, beschreven, laten zien aan de hand van filmbeelden, interviews van nabestaanden enz.
Deportatie naar concentratiekampen en fabrieken akkoord, maar zoals boven vermeld werden Jappen in nog slechtere condities gehuisvest tijdens WOII
Dat de kampen afschuwelijk waren staat niet ter discussie. Ze af te schilderen als slechter dan de duitse kampen is eenvoudig weer een propagandastunt. http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_A ... internment
Born OK the first time
Rereformed
Moderator
Contacteer:

zesmiljoen schreef:Het gaat er toch om dat het volgens jullie juist is dat de Duitsers en de Palestijnen moeten boeten omdat de Joden zgn een Holocaust hebben meegemaakt.
Wat een onzin. Het wordt steeds gekker. Zesmiljoen lijkt wel hysterisch.
Volgens ons hoeft er helemaal niemand te boeten. We zijn enkel op zoek naar historische feiten.
zesmiljoen schreef: En sowiezo zijn de ooggetuigenverslagen varierend van Zyklon B uit douchekoppen(te klein om Zyklon B erdoorheen te laten gekomen), de openklappende gaskamer, dus dat de bodem openging en de lijken eruitvielen(door zelfs diehard Holocaustpropagandisten als fabeltje betiteld)...
Je verzint je fabeltjes zelf, zesmiljoen. Er is nooit sprake geweest van ZyklonB uit douchknopjes, noch dat de lijken eruit vielen via openklappende bodem.

Shirer:
"Men and women were led into the 'bath houses', where they were told to undress preparatory to taking a shower. Sometimes they were even given towels. Once they were inside the 'shower room', -perhaps this was the first moment they may have suspected that something was amiss, for as many as 2000 of them were packed into the gaschamber like sardines, making it difficult to think of taking a shower- , the massive door was slid shut, locked and hermetically sealed. Up above where the well-groomed lawn and flower beds almost concealed the mushroom-shaped lids of vents that ran up from the hall of death, orderlies stood ready to drop into them the amethyst-blue crystals of hydrogen cyanide, or Zyklon B, which originally was a strong disinfectant and for which Rudolf Höss with so much pride had found a new use. Surviving prisoners watching from blocks nearby remember how for a time the signal for the orderlies to pour the crystals down the vents was given by a Sergeant Moll: "Na, gib ihnen schon zu fressen".
Through heavy-glass portholes the executioners could watch what happened. The naked prisoners below would be looking up at the showers from which no water spouted or perhaps looking at the floor wondering why there were no drains. It took some moments for the gas to have much effect. But soon the inmates became aware that it was issuing from the perforations in the vents. It was then that they usually panicked, crowding away from the vents and finally stampeding toward the huge metal door, where, as Reitlinger puts it 'they piled up in one blue clammy blood-spattered pyramid, clawing and mauling each other even in death'.
Twenty or thirty minutes later when the huge mass of naked flesh had ceased to writhe, pumps drew out the poinosous air, the large door was opened and the men of the Sonderkommando took over. These were Jewish male inmates who were promised their lives and adequate food in return for performing the most ghastly job of all. Protected with gas masks and rubber boots and wielding hoses they went to work."

Reitlinger:
"Their first task was to remove the blood and defacation before dragging the clawing dead apart with nooses and hooks, the prelude to a ghastly search for gold and the removal of teeth and hair which were regarded by the German as strategic meterials. Then the journey by lift or rail-wagon to the furnaces."
Born OK the first time
Rereformed
Moderator
Contacteer:

zesmiljoen schreef:
Devious schreef:
zesmiljoen schreef: Moet ik alles voor je doen, google het zelf zou ik zeggen, of laat iemand (niet ik, je mammie of pappie) het voor je doen
Neen! Als je over 'onderzoekers' en 'resultaten' spreekt, dan is het aan jou om daar duidelijkheid over te verschaffen. Om mensen die kritische vragen stellen meteen op zo'n toon aan te spreken, slaat nergens op. :!: Dus nogmaals: welke onderzoekers?
Je komt er hier niet zo gemakkelijk mee weg, en stemmingmakerij, afleidingsmanoeuvres, en drogredeneringen helpen jou geenszins.
voor de duizendste keer....Germar Rudolf bijvoorbeeld, maar ik heb meerdere namen gegeven, lees nog eens na, misschien zie je dan ook WAT ik geschreven heb
Gerhard Rudolf is uitvoerig weerlegd hier:
http://www.holocaust-history.org/auschw ... e-science/
Born OK the first time
Rereformed
Moderator
Contacteer:

zesmiljoen schreef:Fred Leuchter, gaskamer expert, werd tijdens het proces van Zundel in '88 gevraagd om de vermeende gaskamers in Auswitz te onderzoeken. Zijn conclusie was dat de ruimtes nooit voor vergassingen gebruikt hadden kunnen worden. En bovendien werden samples naar de lab gestuurd en daaruit bleek dat er in die samples geen Zyklon B residu te zitten.Overigens wel in de ontsmettingskamer(Zyklon B is een insekticide, insekten zijn namelijk dragers van ziektes)maar die waren ook binnen en buiten helemaal blauw(de kleur van arsenicum)
Dit laat Wikipedia weten over het onderzoek van Leuchter:
Wiki schreef:In 1988, Leuchter traveled to several sites of structures identified as gas chambers, where, although he did not have permission to do so, he collected samples from walls, ceilings and floors, using a chisel and hammer to chip and scrape off pieces of the masonry.He took copious notes about the floor plans and layout, and all of his actions were videotaped by a cameraman. (Leuchter, who had been married for about one month before the trip, told his wife that the trip to Auschwitz-Birkenau was their honeymoon.) Leuchter then brought the samples back to Boston, where he presented them to Alpha Analytical Laboratories, a chemical laboratory, for testing. Leuchter told Alpha only that the samples were to be used as evidence in a court case about an industrial accident. The lab tested them for exposure to cyanide and found trace amounts in the alleged crematoria, which Leuchter dismissed in his report:

"It is notable that almost all the samples were negative and that the few that were positive were very close to the detection level (1mg/kg); 6.7 mg/kg at Krema III; 7.9 mg/kg at Krema I. The absence of any consequential readings at any of the tested locations as compared to the control sample reading 1050 mg/kg supports the evidence that these facilities were not execution gas chambers. The small quantities detected would indicate that at some point these buildings were deloused with Zyklon B - as were all the buildings at all these facilities".
Leuchter compares the low amounts in the alleged Krema to the higher readings in his positive control sample.

Lab manager James Roth swore under oath to the results at the trial. It was only after he got off the stand that Roth learned what the trial was about. In an interview for Morris's film, Roth states that cyanide would have formed an extremely fine layer on the walls, to the depth of one-tenth of a human hair. Leuchter had taken samples of indeterminate thickness (he is seen in Morris's film hammering at the bricks with a rock hammer). Not informed of this, Roth had pulverized the entire samples, thus severely diluting the cyanide-containing layer of each sample with an indeterminate amount of brick, varying for each sample. Roth offers the analogy that the tests were like "analyzing paint on a wall by analyzing the timber that's behind it." (1)

Leuchter did not examine the walls of the gas chambers until fifty years after they had been used; his critics note that it would have been virtually impossible to discover any cyanide at all using his method. (2) In fact, tests conducted on ventilation grates immediately after the end of the war showed substantial amounts of cyanide (3). The chambers were demolished by the Nazis when they abandoned Auschwitz, and the facilities Leuchter examined were, in fact, partially reconstructed. Leuchter was unaware that part of the camp and chambers were reconstructed, so he had no way of knowing if the bricks he was scraping were actually part of the original gas chamber (4).
De bevindingen van Leuchter worden dus op vier manieren weerlegd, door mij genummerd tussen haakjes.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fred_A._Leuchter
Born OK the first time
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Eén uur archiefbeelden die de Amerikanen maakten in 1945 bij het bevrijden van diverse concentratiekampen:
http://www.archive.org/details/nazi_concentration_camps
Born OK the first time
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

draad even op slot
wordt gesplitst in actueel en holocaust

......

is gebeurd. over williamson actualiteiten svp hier posten:
http://www.freethinker.nl/forum/viewtopic.php?t=6119

draad is weer open
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
zesmiljoen
Geregelde verschijning

Bericht door zesmiljoen »

Ik juich dit initiatief toe. Ik ben blij dat vrijheid van meningsuiting hier word gehonoreerd in de traditie van Popper, door dialoog dichterbij de waarheid te komen.

“A democracy requires free citizens who are willing to say publicly
unpopular things to provoke critical debate.”
Robert Reich

Nolte,: and in accordance with the UN Human Rights Convention, science and research
must be permitted to question everything without exception.32 Anyone wishing to criminalize such doubts, formulated as theses and evidence and published in an objective manner, violates the principle of academic freedom in a way which must be sharply rebuffed.

Ik zal mijn antwoorden beter voorbereiden en 'concise' antwoorden om onnauwkeurigheden en afdwalingen en misvattingen van de belangrijkste punten zoveel mogelijk te voorkomen.

Ik kan helaas niet op alles antwoorden, maar ik zal de komende dagen/weken met de onderzoeken komen die o.a. de (bevolkings)statistieken van Benz onderuithalen, waarom het onzinnig is om te beweren dat Zyklon B voor iets anders werd gebruikt dan voor ontsmetting, idem de claims van dieselwagens die mensen vergasten(of zoals Eichmann die er nog een schepje bovenop legde, een motor van een russische onderzeeer:)

Waar ik (bij sommigen)wel echt van walg is 1. dat ze revisionisme gelijk stellen aan anti-semitisme (wat idd verwerpelijk is), maar die 2. tegelijkertijd islam of moslims demoniseren, hypocrieter kan bijna niet. Wat mij betreft zijn alle monotheismen een pot nat, wat je van islam zegt kan je idem zeggen voor judaisme en christendom. Om te zeggen dat het anti-semitisch zijn inherent is aan moslim zijn geeft m.i. enkelt je onwetendheid aan....een bewijs te meer dat ik helaas met veel mensen te maken heb die enkelt wat roepen en even bevooroordeeld zijn als de nazi's die ze zgn afkeuren.

Anyways, wat mij betreft sluiten we deze topic en beginnen we met een schone lei bijv: Holocaust 2.
Misschien zou het zelfs handig zijn om per deelgebied een aparte topic te maken.
(a)6 miljoen Joden dood ? (aangaande bevolkingsstatistieken)
(b)De manier waarop Zyklon B/dieselvergassingen vs. honger/ziekte
(c)De belangrijkste ooggetuigen, kampbewakers, 'holocaust'overlevers e.d. en kritiek daaarop
etc...Beetje moe zal hier nog wat over nadenken. Maar ik zal beginnen met de 6 miljoen.

Want een onwetende lezer kan weleens door de bomen het bos niet meer zien en dan zien ze alleen maar het alles overstemmende geschreeuw:"Vuile anti-semiet, moslim, katholiek"(geen van allen overigens, helaas....)

Niet dat het de feiten zou veranderen maar voor de goede orde, ik ben geinteresseerd in geschiedenis, als jullie binnenkort de dingen die ik aanhaal overtuigend onderuit halen zal ik dat alleen maar toejuichen, maar ik hoop dat jullie hetzelfde zullen doen mocht ik het tegendeel bewijzen en niet dogmatisch aan je geloof blijven vasthouden of door gebrek aan argumenten mij voor alles en nog wat uitmaken.

ok?

GAME ON!!!!
De Grote Leugen (Big Lie) is een propagandatechniek. Adolf Hitler noemde het in zijn autobiografie Mein Kampf "een zo kolossale leugen dat niemand zou kunnen geloven dat iemand de waarheid zo'n grof geweld aan zou doen".6 miljoen vergassingen?
Plaats reactie