Utopie
Moderator: Moderators
Re: Utopie
Anekdote van mijn dochter:
Ze ging op een dag niet met haar vriend naar een feestje omdat ze haar zwangerschap nog een tijd je voor zich wilde houden.
Als je op zo'n feestje met een frisje zat was de geëigende uitroep namelijk: Ooohh je bent zwanger. :rgreen:
Ze ging op een dag niet met haar vriend naar een feestje omdat ze haar zwangerschap nog een tijd je voor zich wilde houden.
Als je op zo'n feestje met een frisje zat was de geëigende uitroep namelijk: Ooohh je bent zwanger. :rgreen:
Quote van eigen foto in vorige bericht verwijderd
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Re: Utopie
Tot aan de tijd van mijn vader was er gewoon geen geld om hogere opleiding te volgen. En binnen het arbeidersmilieu ook geen noodzaak. Heel lang is dus een groot aantal leerlingen buiten gesloten geweest van goede scholing. Dat verklaart gedeelteljk waarom de IQ scores steeds hoger worden. Een deel van de IQ scores is gebaseerd op parate kennis, welke de laatste jaren steeds makkelijker te verkrijgen is. Je hoeft niet meer naar de Bieb om iets te leren, je zoekt het gewoon op op Wikipedia. Het aantal leerlingen op bijv. de Gymnasia wordt steeds hoger, de school waar ik op zat is tweemaal groter dan 30 jaar geleden. Maar dit alles verklaart niets, het signaleert alleen maar.Nog iemand ideeën waarom IQ-scores blijven stijgen?
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.