Hiddema is gewoon nog FVD'er. Hij doet zelfs mee met de verkiezings karavaan.Ronaldus67 schreef: ↑14 mar 2021 20:28 Precies de reden waarom Theo Hiddema het bij hem voor gezien hield.
Beetje bij de tijd blijven hoor.
Moderator: Moderators
Hiddema is gewoon nog FVD'er. Hij doet zelfs mee met de verkiezings karavaan.Ronaldus67 schreef: ↑14 mar 2021 20:28 Precies de reden waarom Theo Hiddema het bij hem voor gezien hield.
De 'vrijheidskaravaan' bedoel je? Ik ben bij de tijd hoor. Gaat hij de Kamer ook weer in? Ik dacht het niet. Hij gaat "uit kwaadheid een keertje mee" zo zei hij zelf. Hij wordt nu eenmaal week als was, telkens wanneer hij Baudet weer ziet. En over corona wil hij het daar niet hebben, zei hij ook. Het complotdenken daaromtrent is hem allemaal teveel geworden.Labyrint schreef: ↑14 mar 2021 20:36Hiddema is gewoon nog FVD'er. Hij doet zelfs mee met de verkiezings karavaan.Ronaldus67 schreef: ↑14 mar 2021 20:28 Precies de reden waarom Theo Hiddema het bij hem voor gezien hield.
Beetje bij de tijd blijven hoor.
Dat snap ik. Erg zwaar om je daaraan te wagen.Ronaldus67 schreef: ↑14 mar 2021 20:55Het complotdenken daaromtrent is hem allemaal teveel geworden.
Ik had graag Hans Teeuwen en Kaag gezien.
Zou dit een optie geweest zijn voor Jinek en haar redactie? Hadden ze al een langere lijst klaarliggen van politici gekoppeld aan cabaretiers? Was dit de enige confrontatie tussen een politicus en een cabaretier die Jinek en haar redactie voor ogen stonden? Zijn er al meerdere ontmoetingen geweest van deze aard in haar programma? Zijn dit interessante vragen om over na te denken?
Na denken? Kom je dan niet direct al buiten de veilig voorgeschreven lijnen van het Staats-narratief? Conformisten weten wel beter. En ze hebben het er al niet eens over. Veel te gevaarlijk. Het is de bedoeling dat je neuronen in rotonde blijven draaien hoor.
Misschien moet je weer even stoom afblazen? Hoe furieus kun je zijn? Maar het brengt je alleen nergens! Al eerder geadviseerd door mij aan jou: begin een eigen politieke partij! Dat is de enige manier om dit soort negatieve dingen, speciaal voor jou, de wereld uit te helpen! Doe je best, misschien scoor je wel 20 zetels in 2025!dikkemick schreef: ↑14 mar 2021 08:31 Pfff, dacht dat ik helemaal alleen stond in mijn mening en dat heel Nederland zich nu achter Baudet schaart. Excuses van Jinek! Het moet niet gekker worden.
Want geloof me, meneer heeft zijn aandacht weer en dat lever hem goddomme nog zetels op ook! Die persoon die alles over iedereen mag zeggen en er steeds weer (verbaal) mee wegkomt. Die woordentovenaar die altijd een weerwoord weet te formuleren en als t hem te heet onder de voeten wordt wegloopt. Wat moet dit op lagere en middelbare school een onuitstaanbaar mannetje geweest zijn. Zo'n puber die juf en meester de les leest en het altijd beter weet.
En dan krijgt zo iemand een koekje van eigen deeg en weet het wederom in zijn voordeel om te buigen door weg te lopen en excuses als toegift te krijgen.
Misselijkmakend.
Ach een bezoek aan YouTube is niet meer zo gevaarlijk hoor. YouTube kent haar verantwoordelijkheid en verwijdert ongeschikt materiaal voor haar bezoekers.
Ja want ongeschikt materiaal kunnen we niet hebben he?Boerenverstand schreef: ↑14 mar 2021 22:27Ach een bezoek aan YouTube is niet meer zo gevaarlijk hoor. YouTube kent haar verantwoordelijkheid en verwijdert ongeschikt materiaal voor haar bezoekers.
Dus een discussie met neo-nazi's verlies je altijd?lost and not found yet! schreef: ↑14 mar 2021 22:02 En iemand die over Nazisme begint heeft bij voorbaat de discussie al verloren!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin
Daar gaat het niet over.Peter van Velzen schreef: ↑15 mar 2021 02:11
Dus een discussie met neo-nazi's verlies je altijd?
Gelukkig dan maar dat we die in Nederland niet hebben!
Voor sommige extreme linkse mensen gebruik ik. Stalin, Pol Pot, Mao, (de idolen van extreem links) en het rapalje en resumé van 'Anti'-fa en Neo-marxisme. Het nogal bedenkelijke verleden van Paul Rosemuller en de extreem linkse RaRa activist Ton Duyvendak. Een linkse hooligan, terrorist, inbreker, bommen legger, en net als Rosemuller in zijn jonge jaren een voorstander van gewapend verzet.