Even voor de duidelijkheid: in Nederland is het dus wel een beschermde titel en kan niet zomaar iedereen zich Dr. noemen.Atheist_1984 schreef:Dr is een niet beschermde titel..... Iedereen kan zichzelf dr noemen.
Groetjes,
Baruch
Moderator: Moderators
Even voor de duidelijkheid: in Nederland is het dus wel een beschermde titel en kan niet zomaar iedereen zich Dr. noemen.Atheist_1984 schreef:Dr is een niet beschermde titel..... Iedereen kan zichzelf dr noemen.
Hovind is geen nederlander.......... Hij heeft alleen maar christian education gedaan... Dus hij lult over onderwerpen waarvan hij geen verstand van heeft. Wat een sukkel zeg.Baruch schreef:Even voor de duidelijkheid: in Nederland is het dus wel een beschermde titel en kan niet zomaar iedereen zich Dr. noemen.Atheist_1984 schreef:Dr is een niet beschermde titel..... Iedereen kan zichzelf dr noemen.
Groetjes,
Baruch
Gelukkig doen atheïsten dit nooit, want die hebben overal verstand van.Hovind is geen nederlander.......... Hij heeft alleen maar christian education gedaan... Dus hij lult over onderwerpen waarvan hij geen verstand van heeft. Wat een sukkel zeg.
Atheisten denken wel beter na. Omdat ze niet van die verhaaltje van 4400 jaar oud geloven.Christiaan schreef:Gelukkig doen atheïsten dit nooit, want die hebben overal verstand van.
Bekijk hier de leugens van kent hovindWat Hovind betreft. De Heer heeft vreemde kostgangers. Het niet betalen van belastingen vind ik niet heel bijbels.
De Heer heeft inderdaad vreemde kostgangers!Christiaan schreef:Gelukkig doen atheïsten dit nooit, want die hebben overal verstand van.Hovind is geen nederlander.......... Hij heeft alleen maar christian education gedaan... Dus hij lult over onderwerpen waarvan hij geen verstand van heeft. Wat een sukkel zeg.
Wat Hovind betreft. De Heer heeft vreemde kostgangers. Het niet betalen van belastingen vind ik niet heel bijbels.
Atheist_1984 schreef:Atheisten denken wel beter na. Omdat ze niet van die verhaaltje van 4400 jaar oud geloven.Christiaan schreef:Gelukkig doen atheïsten dit nooit, want die hebben overal verstand van.
Atheisten denken wel beter na. Omdat ze niet van die verhaaltje van 4400 jaar oud geloven.[/quote]Rebekka schreef:Gelukkig doen atheïsten dit nooit, want die hebben overal verstand van.
Er is een verschil tussen het aannemen van wetenschap en religie. Religie is gebaseerd op oeroude verhaaltjes en niet op het peer review systeem. Testen, observatie, daar gaat het om bij de wetenschap. Bij religie neemt ment het klakkeloos aan, zonder 1 gram bewijs.Werkelijk? Dus je wou zeggen dat je dingen niet klakkeloos aanneemt? Geloof ik niks van.
Wat een belachelijk argument. Je kan gerust nagaan dat "dr." Hovind tot zijn nek in de leugens drijft. Het enige dat je moet doen is een goed wetenschappelijk boek openslaan (nee, niet de Bijbel!) en LEZEN.Christiaan schreef: Gelukkig doen atheïsten dit nooit, want die hebben overal verstand van.
Wat Hovind betreft. De Heer heeft vreemde kostgangers.
Dus jij wou zeggen dat je wel dingen klakkeloos aanneemt? Mja... kan wel eens kloppen.Rebekka schreef: Werkelijk? Dus je wou zeggen dat je dingen niet klakkeloos aanneemt? Geloof ik niks van.
Alleen fanatieke religieuzen scheren atheïsten over één kam.Bovendien kan je niet alle atheïsten over dezelfde kam scheren. "Atheïst" is overigens een label dat me tegen wil en dank opgedrongen wordt. Het liefst word ik helemaal niet vergeleken met religieuzen.
Volgens mij is doctor in de VS ook een beschermde titel, maar hij heeft zijn titel van een ongeaccrediteerde* school die bekend staat als een ‘diplomamolen’. Zijn proefschrift, dat normaal een zeer deugdelijk wetenschappelijk onderzoek behoort te beschrijven, schijnt van een zodanig laag niveau te zijn dat de gemiddelde brugklasser het nog beter kan. Zijn 'proefschrift' is ook niet openbaar toegankelijk, zoals dat normaliter wel het geval is. Helaas kunnen we het daarom ook niet ‘bewonderen’. Kortom: zijn doctorstitel is niets waard, hetgeen hij elke presentatie weer laat zien.Baruch schreef:Even voor de duidelijkheid: in Nederland is het dus wel een beschermde titel en kan niet zomaar iedereen zich Dr. noemen.Atheist_1984 schreef:Dr is een niet beschermde titel..... Iedereen kan zichzelf dr noemen.
Groetjes,
Baruch
Twee opmerkingen:Don Diego schreef:Ja leuk verzonnen dat de dinosaurussen dus na de zondvloed zijn uitgestorven en die moet dan dus 20 miljoen jaar geleden hebben plaats gevonden en dat strookt weer niet met hun gedachte dat de weredl pas 6000 jaar oud is.
Vreemde wezens dat soort christenen.
Ik heb zijn 'proefschrift' wel gezien in een discussie met ben-vergeten-wie.Bart Klink schreef:Volgens mij is doctor in de VS ook een beschermde titel, maar hij heeft zijn titel van een ongeaccrediteerde* school die bekend staat als een ‘diplomamolen’. Zijn proefschrift, dat normaal een zeer deugdelijk wetenschappelijk onderzoek behoort te beschrijven, schijnt van een zodanig laag niveau te zijn dat de gemiddelde brugklasser het nog beter kan. Zijn 'proefschrift' is ook niet openbaar toegankelijk, zoals dat normaliter wel het geval is. Helaas kunnen we het daarom ook niet ‘bewonderen’. Kortom: zijn doctorstitel is niets waard, hetgeen hij elke presentatie weer laat zien.Baruch schreef:Even voor de duidelijkheid: in Nederland is het dus wel een beschermde titel en kan niet zomaar iedereen zich Dr. noemen.Atheist_1984 schreef:Dr is een niet beschermde titel..... Iedereen kan zichzelf dr noemen.
Groetjes,
Baruch
*Accreditatie is een kwaliteitscontrole van het onderwijs
Bron: http://home.austarnet.com.au/stear/bart ... thesis.htmTwo discrepancies were obvious upon inspection.
(1) The dissertation is NOT 250 pages in length. Patriot University sent Mr. Evans a dissertation that is 101 pages in length, including the dedication. The pages of Hovind's thesis are NOT numbered, so my references to page numbers start with the "Dedication" page being number one. There is no table of contents, but on pages five and six Hovind describes a thesis that has 16 chapters. The thesis that Mr. Evans received from Patriot University was a four-chapter thesis.
Recently, Hovind attempted to explain the discrepancy in an email exchange with Evans:
My dissertation was originally about 100 pages. I continued adding material and it grew to 250 pages. Over the last 10 years I have constantly been adding material. It is now many hundreds of pages and will be put into book form as time permits. (1-16-00, Skip Evans email)
This is a ridiculous statement. A dissertation does not continue to grow and (gasp) evolve beyond the completion of the degree. The thesis topic may be pursued, but the additional material is not added to the bound, completed, microfilmed, archived thesis!