Is Femke Halsema Media-Geil???

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Van vinden jullie trouwens van deze? :lol:

http://stemrou.nl/

Ook even de boxjes aan.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
sjun
Ervaren pen
Contacteer:

Bericht door sjun »

Kitty schreef:Van vinden jullie trouwens van deze? :lol:

http://stemrou.nl/

Ook even de boxjes aan.
Sneu in het kwadraat. :wink:
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Sjun, je noemt de christenunie een linkse partij? Ik zie deze meer als toch wel rechts. Hoezo links?
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
sjun
Ervaren pen
Contacteer:

Bericht door sjun »

Kitty schreef:Sjun, je noemt de christenunie een linkse partij? Ik zie deze meer als toch wel rechts. Hoezo links?
Kijk eens bij hun standpunten met betrekking tot:
Alkoholverslaving, AOW, Armoedebeleid, Defensie inzake vredesbeleid, gezondheidszorg, gemeentelijke herindeling en maatschappelijk draagvlak, kinderbijslag, Nederlandse taal en coherente samenleving, onderwijs, palliatieve zorg, persoonsgebonden budget, publieke omroep, politie i.v.m. wijkgericht werk, roken, sport, verslaving, vredesmissies, wonen, werkeloosheidswet, WAO en zorgstelsel.

Ook de Versterking van het fundament tegenbegroting 2007 valt behoorlijk links uit.
Fenomeen
Superposter

Re: ???

Bericht door Fenomeen »

Gerard schreef:Elke politicus is mediageil in verkiezingsstrijd. :wink:
Fantastisch dat circus.
Ik lees daarnet dit:

AMSTERDAM - Minister voor Vreemdelingenzaken Rita Verdonk (VVD) is donderdag in aanvaring gekomen met Tineke Huizinga-Heringa van de ChristenUnie. Het Kamerlid zou het beleid van Verdonk hebben vergeleken met praktijken uit de Tweede Wereldoorlog.

Het heeft wel niks meer met la Halsema te maken (In dat programma van Prem zag ze er trouwens weer enigszins acceptabel uit) maar Tineke Huizinga is toch dat CU-trutje?
Daar wilde ik geen nieuw topic voor aanmaken, dat is teveel eer.
sjun
Ervaren pen
Contacteer:

Bericht door sjun »

Ik vermoed een handig mediaopzetje om mevrouw Huizinga in een kwaad daglicht te stellen. Wellicht vernemen we nog wat ze gezegd heeft, hoe ze dat gezegd heeft en in welke context we dat kunnen verstaan. Sinds de rellen rondom de vakantie van Johan Remkes in Thailand heeft een deel van onze media zich wel heel erg laten kennen als bijzonder op de hand van de partij die hen over de bol aait en voedt via bijvoorbeeld het sprekerscirquit en carrièreperspectieven..
bad_religion

Bericht door bad_religion »

Weinig echt politieke inhoud gelezen tot nu toe, ik denk dat de posters ook media geil zijn!
sjun
Ervaren pen
Contacteer:

Bericht door sjun »

bad_religion schreef:Weinig echt politieke inhoud gelezen tot nu toe, ik denk dat de posters ook media geil zijn!
Ik vermoed dat zij zich minder snel zullen laten leiden tot een verkleuterend media-offensief.
bad_religion

Bericht door bad_religion »

Dat merk ik :wink:
sjun
Ervaren pen
Contacteer:

Bericht door sjun »

bad_religion schreef:Dat merk ik :wink:
Toet-toet ;)
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Ook maar eens een duit in het zakje doen. :D

Zelf bepaal ik liever mijn eigen richting dus zonder femfem

Afbeelding
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
sjun
Ervaren pen
Contacteer:

Bericht door sjun »

doctorwho schreef:Ook maar eens een duit in het zakje doen. :D

Zelf bepaal ik liever mijn eigen richting dus zonder femfem

Afbeelding
knip en plak de link maar in je browser voor een gulle lach :D
LudwigEduardBoltzmann
Forum fan

Bericht door LudwigEduardBoltzmann »

Jammer hoor. :(

Heb ik eindelijk speakers gekocht voor bij de PC, hebben ze die FemFem-site neergehaald. Zal wel over z'n quotum heen zijn, denk ik dan. ;)
"Brother, you can believe in stones, as long as you don't throw them at me." ― Wafa Sultan
LindaK
Banned

Out off topic

Bericht door LindaK »

Beste mensen jullie zijn weer volledig van het onderwerp afgewdaald.
"Ons Femke" is elke dag in ten minste drie TV programma's te zien. Femke maakt zich zorgen over een moeder die in een huis zit waar ze niet uit mag. En dat is ten nadele van haar kind. Maar doet Femke eigelijk niet hetzelfde? zij is te zien in TV programma's, van 's-morgens vroeg tot 's-avonds laat. Daarnaast haar "Kamer-werk" en nu op verkiezingstoernee. Weten haar kinderen wel wie hun MOEDER is???

Terug tot de Topic: Is Femke Halsema media-geil??? (weer drie???).
Alles van waarde is weerloos.
Deadline
Forum fan

Re: Out off topic

Bericht door Deadline »

LindaK schreef:Beste mensen jullie zijn weer volledig van het onderwerp afgewdaald.
"Ons Femke" is elke dag in ten minste drie TV programma's te zien. Femke maakt zich zorgen over een moeder die in een huis zit waar ze niet uit mag. En dat is ten nadele van haar kind. Maar doet Femke eigelijk niet hetzelfde? zij is te zien in TV programma's, van 's-morgens vroeg tot 's-avonds laat. Daarnaast haar "Kamer-werk" en nu op verkiezingstoernee. Weten haar kinderen wel wie hun MOEDER is???

Terug tot de Topic: Is Femke Halsema media-geil??? (weer drie???).
Wouter Bos zie ik ook in elk programma verschijnen in deze tijd. Laatst zelfs nog in Jensen. Maakt dat hem niet minstens even Media geil? En wat te denken van JP die overal opduikt met beantwoordingen van vragen in de Metro, het schrijven van een boekje (waarschijnlijk niet eens door hemzelf gedaan :D typisch iets voor "ons" JPtje he?), ook Media Geil? Of Fraulein Rita die juist in deze tijd uitgebreid excuses verlangt voor ongepaste uitspraken over haar door een gristelijk CU meidke en door diezelfde bomenknuffelaar Femke. En wat dacht je van Jan Marijnissen die overal waar hij kan zijn simplitische boodschap van de daken schreeuwt: iedereen arm, iedereen blij. Of wat te denken van Geertje Wilders die de meeste Media aandacht wil door het doen van enorm beladen uitspraken (tsunami van de islam....) en van zijn partij die een paar keer het nieuws haalde om breed uitgemeten te verkondigen hoe de poster ophangers bedreigd en geslagen waren (wat trouwens wel erg is dat dat kan gebeuren in Nederland.... Maarja sinds 6 mei 2002 en 2 november 2004 verbaas ik me nergens meer over, hoewel ik het niet minder erg vind en ik juist duidelijker standpunten inneem dan daarvoor), is dat ook niet Media Geil?

Maar ik vind het niet meer dan logisch eigenlijk. Het is verkiezingstijd. Ze zijn allemaal een beetje Media Geil, zo ook Femke. En de ene wordt daar iets opgewondener van dan de ander, maar Femke heeft nog steeds hetzelfde doel als JP of Woutertje. Al komt ze misschien wat meer verhit over :wink:

Groet,
Deadline
groet, Deadline
Nature and nature's laws lay hid in night: evolution said, "Let Newton be!" and all was light.
We make our world significant by the courage of our questions and by the depth of our answers - Carl Sagan
Plaats reactie