http://stemrou.nl/
Ook even de boxjes aan.
Moderator: Moderators
Kijk eens bij hun standpunten met betrekking tot:Kitty schreef:Sjun, je noemt de christenunie een linkse partij? Ik zie deze meer als toch wel rechts. Hoezo links?
Fantastisch dat circus.Gerard schreef:Elke politicus is mediageil in verkiezingsstrijd.
Ik vermoed dat zij zich minder snel zullen laten leiden tot een verkleuterend media-offensief.bad_religion schreef:Weinig echt politieke inhoud gelezen tot nu toe, ik denk dat de posters ook media geil zijn!
knip en plak de link maar in je browser voor een gulle lachdoctorwho schreef:Ook maar eens een duit in het zakje doen.![]()
Zelf bepaal ik liever mijn eigen richting dus zonder femfem
Wouter Bos zie ik ook in elk programma verschijnen in deze tijd. Laatst zelfs nog in Jensen. Maakt dat hem niet minstens even Media geil? En wat te denken van JP die overal opduikt met beantwoordingen van vragen in de Metro, het schrijven van een boekje (waarschijnlijk niet eens door hemzelf gedaanLindaK schreef:Beste mensen jullie zijn weer volledig van het onderwerp afgewdaald.
"Ons Femke" is elke dag in ten minste drie TV programma's te zien. Femke maakt zich zorgen over een moeder die in een huis zit waar ze niet uit mag. En dat is ten nadele van haar kind. Maar doet Femke eigelijk niet hetzelfde? zij is te zien in TV programma's, van 's-morgens vroeg tot 's-avonds laat. Daarnaast haar "Kamer-werk" en nu op verkiezingstoernee. Weten haar kinderen wel wie hun MOEDER is???
Terug tot de Topic: Is Femke Halsema media-geil??? (weer drie???).