Is Femke Halsema Media-Geil???

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

LindaK
Banned

Is Femke Halsema Media-Geil???

Bericht door LindaK »

Natuurlijk is zij dat. Als aanvoerdster van een zeer kleine partij is zij dagelijks op de TV, op de radio en op alle andere mogelijke media te zien en te horen. In de peilingen doet zij (Groen Links) het niet goed! GL gaat nu een lijstverbinding aan met SP. Femke begrijpt dat haar positie hiermee in gevaar komt. Marijnissen duldt geen mensen naast zich, en zeker geen vrouw (zie de positie van mw. A.Kant).
En wat doe je dan? Je gaat je boek promoten!!! In "De Wereld Draait Door" (veel zg. "Linkse Kijkers) gooi je hoge ogen met met zo'n item.
Aan al die "Linkse mensen" een goede raad: Koop haar boek, zodat ze veel geld verdient (daar is ook zij niet vies van), dan is ze snel van het politieke veld verdwenen. Dan kan er ook weer verstandig over politiek worden gesproken.

En dan is Nederland verlost van het eigenzinnige gezeur van mw. Halsema.
Alles van waarde is weerloos.
PdH
Forum fan

Bericht door PdH »

Is drie vraagtekens neerpennen daar waar er eentje volstaat media-geil? Wil je zo graag gehoord worden dat een enkel vraagteken niet volstaat?

Maar goed, je hebt even op de zeepkist gestaan. Kan er nu weer verstandig over politiek gesproken worden?
LindaK
Banned

???

Bericht door LindaK »

PdH schreef:Is drie vraagtekens neerpennen daar waar er eentje volstaat media-geil? Wil je zo graag gehoord worden dat een enkel vraagteken niet volstaat?

Maar goed, je hebt even op de zeepkist gestaan. Kan er nu weer verstandig over politiek gesproken worden?
Prachtig PdH, maar nu terzake: Is F.Halsema media-geil?????? JA OF NEE.

Heb jij een mening of zeur je alleen maar over ?????
:P :P :P :P :P
Alles van waarde is weerloos.
PdH
Forum fan

Bericht door PdH »

Alle politici zijn media-geil in verkiezingstijd. Waar zeur jij over?
Gerard
Bevlogen

Re: ???

Bericht door Gerard »

LindaK,

Elke politicus is mediageil in verkiezingsstrijd. :wink:
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
sjun
Ervaren pen
Contacteer:

Bericht door sjun »

Iemand die zich voor zo'n zielig karretje laat spannen moet wel mediageil zijn. Het valt vast vandaag de dag niet mee om je als linkse politicus te presenteren. Jarenlang kon je je behelpen met het bashen van mensen mèt bestuurlijke verantwoordelijkheid en plotseling moet je met een eigen aansprekend verhaal komen...

Klik voor de gein eens op de geluidsfragmenten op de pagina achter de link en plotsklaps openbaart zich de randdebilisering van de doelgroepen van Femke Halsema.
Baruch
Forum fan

Bericht door Baruch »

sjun schreef:...en plotsklaps openbaart zich de randdebilisering van de doelgroepen van Femke Halsema.
Ach, TomTom navigatie leent zich niet zo goed voor het voorlezen van een volledig partijprogramma. Een leuke, originele actie, dat wel.
"Deorum offensae diis curae" [een Romeins principe]
writser

Bericht door writser »

Ik heb mezelf wel eens de vraag gesteld: "Is Femke Halsema geil?". In elk geval niet zodra ze begint te praten. Dat accent .. :)
God schiep Rug de Leuning. En God zag dat het goed zat.
Marcus Scaurus
Forum fan

Bericht door Marcus Scaurus »

Geil wijf in je avator. Ben jij dat of is dat Femke?
All men by nature desire knowledge - Aristoteles
Gerard
Bevlogen

Bericht door Gerard »

sjun schreef:Iemand die zich voor zo'n zielig karretje
Inderdaad sjun, zielig.
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
Gerard
Bevlogen

Bericht door Gerard »

Sjun,

Een impressie van de partij die jij zo ambieert.
De moderne partij waar de moderne jeugd volop hun steun aan zal verlenen.
Een partij waaraan ze hun toekomst toevertrouwd en waarin we onze natie zich verder zal ontwikkelen tot een moderne natie.

http://www.youtube.com/watch?v=1IHnATG0FIc

Houten klaas for Min President
http://www.youtube.com/watch?v=qMAXiYKXp1w
Friedrich Nietzsche
sjun
Ervaren pen
Contacteer:

Bericht door sjun »

Gerard schreef:Sjun,

Een impressie van de partij die jij zo ambieert.
De moderne partij waar de moderne jeugd volop hun steun aan zal verlenen.
Een partij waaraan ze hun toekomst toevertrouwd en waarin we onze natie zich verder zal ontwikkelen tot een moderne natie.

http://www.youtube.com/watch?v=1IHnATG0FIc
wehehe de Balkie t-shirts, eens zien of ik er eentje te pakken kan krijgen om wat kraakpandgangers met Ché Guevara-parfernalia te verhelderen hoe sneu commerciële ikonisering op me over komt. Ik voorspel nog een run op die T-shirts van The Balk voor wat verstandelijk tegengeleuid tegen het ritueel van de Guevaraverering.
Houten klaas for Min President
http://www.youtube.com/watch?v=qMAXiYKXp1w
Ik haal er geen Houten Klaas uit hoor. Wel een man die niet te beroerd is om daadwerkelijk normen uit te gaan dragen door zich eveneens aanspreekbaar voor schoolkinderen op te stellen door een spreekbeurt bij hen te verzorgen.

Afbeelding

Dat is toch heel wat anders dan:
De banen komen van links, terwijl het altijd om door de gemeenschap bekostigde opstappertjes met veel door de gemeenschap bekostigde begeleiding gaat die per saldo meer kosten dan zij opleveren omdast er niet of nauwelijks iemand doorstroomt en de gemeenschapskosten van deze bedachte baantjes nimmer opwogen tegen de gemeenschapsbaten. Maar dat vertelt Femke niet. Femke vertelt tussen opeengeklemde kaken door iets heel anders aan haar volgelingen:
- Aan het einde van de weg, ga linksaf. Kom op Wouter, jij ook!
- Na 300 meter, probeer om te draaien. Dat had Balkenende jaren geleden moeten doen.
- Je bent op de plaats van bestemming gearriveerd. Zie je wel links kan best goed leiden.
- Na 800 meter, ga op de rotonde linksaf. Kijk! Jan Marijnissen. Toet-toet.
- Maak een scherpe bocht naar Rechts. ik heb er zin an.

Waar Balkenende kinderen tracht begrip bij te brengen van gebruik van het eigen geweten, tracht Femke Halema op de haar bekende kleuterjuffentoon TomTom-publiek (18+ i.v.m. rijbewijs) aan te spreken met te sneue strofen. Zelfs de dode Fortuyn krijgt nog een trap na door hem impliciet tot scherprechts te benoemen via de van hem geleende tekst "Ik heb er zin an". Uit plaatsvervangende schaamte en beleefdheid zullen partijgenoten uit dezelfde doelgroep deze genante vertoning nog wel eufemistisch tot 'een ludieke actie' willen benoemen al voelt iedereen natuurlijk wel op de klompen aan dat GroenLinks zich weeer eens onsterfelijk belachelijk maakte met deze 'promotie' van vrouwtje aardappelstem.

Afbeelding

En dan die andere kinderen voor kinderen voorstelling van de schooljuf. Een heel leuterverhaal over de thuissetting op een toon alsof ze de kinderklas toespreekt terwijl er even een boekje getiteld de Linkse Lente gepresenteerd moest worden. Aan het uitgebreide geroezemoes op de achtergrond is duidelijk te horen dat geen hond geïnteresseerd was in de uiteenzetting. Zo kondigt het linkse herfsttij zich alweer aan.
8)
sjun
Ervaren pen
Contacteer:

Bericht door sjun »

writser schreef:Ik heb mezelf wel eens de vraag gesteld: "Is Femke Halsema geil?". In elk geval niet zodra ze begint te praten. Dat accent .. :)
Misschien moet Femke zich maar weer een ander accent met behulp van kwalitatieve logopedie aanleren. Kan ze ook meteen wat doen aan die opeengeklemde kaken en de aardappel in haar keel die femke nu niet echt tot een vrouw van de wereld maken. Wat te denken van Twents...
:lol:
LudwigEduardBoltzmann
Forum fan

Bericht door LudwigEduardBoltzmann »

sjun schreef:Femke vertelt tussen opeengeklemde kaken door iets heel anders aan haar volgelingen:
- Aan het einde van de weg, ga linksaf. Kom op Wouter, jij ook!
- Na 300 meter, probeer om te draaien. Dat had Balkenende jaren geleden moeten doen.
- Je bent op de plaats van bestemming gearriveerd. Zie je wel links kan best goed leiden.
- Na 800 meter, ga op de rotonde linksaf. Kijk! Jan Marijnissen. Toet-toet.
- Maak een scherpe bocht naar Rechts. ik heb er zin an.
PFROEST :lol: :lol: is dat werkelijk wat ze zegt? :shock: Ik zit hier al jaren achter een PC zonder luidsprekers, maar die ga ik vanmiddag toch maar eens kopen dan. De diepgaande zielenroerselen van onze nationale peuterspeelzaaljuf kan ik natuurlijk niet ongehoord aan me voorbij laten gaan!

Overigens vind ik wel dat dit vermakelijke luisterspel uitstekend bij haar doelgroep past. Probeer je iets voor te stellen bij een levend wezen dat zowel TomTom regelmatig gebruikt als Groen Links stemt, en je begrijpt naar men hopen mag wel wat ik bedoel. Van die types die vanuit Haarlem via de Efteling regelrecht de Amsterdamse grachtengordel zijn binnengevallen. Een beetje net als Femke zelf dus.
"Brother, you can believe in stones, as long as you don't throw them at me." ― Wafa Sultan
sjun
Ervaren pen
Contacteer:

Bericht door sjun »

'Ja hoor eens', ze zijn natuurlijk niet allemaal via hun PvdA-netwerkje (denk even aan de Wiardi Beckmanstichting) aan huisvesting te Amsterdam geholpen ;)
Plaats reactie