10^23 Anti-homeo overdosisactie

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Blues-Bob
Bevlogen

Re: 10^23 Anti-homeo overdosisactie

Bericht door Blues-Bob »

Cluny schreef:Zucht.
Natuurlijk werkt homeopathie
Elke

Natuurlijk werkt homeopathie ! Hoe is het mogelijk dat daar nog steeds aan getwijfeld wordt ! Ik gebruik al meer dan 22 jaar niets anders dan homeopathie maar mijn huisarts is dan ook een échte klassieke homeopaat ! Er is homeopathie en homeopathie. Het ene helpt misschien maar doet ook niks verkeerd, het andere is specifiek op jou afgestemd en kan bij verkeerd gebruik heel wat nare reacties geven dus daar mag je niet mee spelen !

Mijn kinderen van 13 en 16 hebben nooit iets anders gebruikt dan homeopathie en hebben nog nooit antibiotica genomen. Ze zijn duidelijk sterker dan de meeste andere kinderen. Ik ben blij dat het bestaat en zou het niet kunnen missen. Ik ben ervan overtuigd dat veel mensen met aanslepende klachten zouden kunnen geholpen worden met homeopathie. Homeopathie is een energie waardoor je lichaam zichzelf kan genezen en die lichaam en geest zoveel mogelijk opnieuw in balans brengt. Je staat versteld van het positieve dat de klassieke homeopathie met je kan doen !!
En voor dit soort mensen is er ook nog plaatmateriaal, speciaal op maat, voor de persoon gemaakt, zodat de plaat voor de kop nooit hinderlijk in de weg zal zitten!

http://www.heelmetaal.nl/bewerken/plaat ... metaal.php

Cluny zei het al...zucht...

Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
sarnian
Bevlogen

Bericht door sarnian »

De uitdrukking gaat eigenlijk over "een houten plaat of houten plank voor de kop hebben".
Een metalen plaat voor de kop verstoort het veld van die magneetjes die je ook nog overal op het lichaam kan plaatsen ter weet ik waar allemaal voor ...

:D
A man's ethical behavior should be based effectually on sympathy, education, and social ties; no religious basis is necessary. Man would indeed be in a poor way if he had to be restrained by hope of reward and fear of punishment after death. (Albert Einstein)
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

sarnian schreef:De uitdrukking gaat eigenlijk over "een houten plaat of houten plank voor de kop hebben".
Een metalen plaat voor de kop verstoort het veld van die magneetjes die je ook nog overal op het lichaam kan plaatsen ter weet ik waar allemaal voor ...

Neen toch? Hoe kon ik daar nu niet aan denken! Heb zelf net een nieuwe besteld en in gebruik, maar ik voelde mijn aura steeds meer groen en sepia worden, wat niet bij mijn karakter past.... Nouja, dan komende week maar extra yakult en dergelijke drinken... :)

Groet,

Bob
sarnian
Bevlogen

Bericht door sarnian »

Prima.
Helaas werkt mijn kastje ter bescherming tegen aardstralen niet meer zo goed.
Dus leg ik maar voor de zekerheid even de tarot kaarten, lees mijn horoscoop, en ga langs bij Jolanda.
Jammer dat Lou de Palingboer niet meer onder ons is. Nu moet ik het doen met de A. Vogel druppels ...

A man's ethical behavior should be based effectually on sympathy, education, and social ties; no religious basis is necessary. Man would indeed be in a poor way if he had to be restrained by hope of reward and fear of punishment after death. (Albert Einstein)
Jinny

Bericht door Jinny »

A Vogel JG druppels?
Vogel was een Jehova getuige.

Ook al een reden om re niet aan te beginnen.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Wat een schoftentuig, die homeopatische kwakzalvers!
reactieronselarij van HCA(pdw)
Nu de ronselmails hier mij druppelgewijs worden toegestuurd door verontwaardigde mensen, blijkt dat vooral de drs Van Roey en Scheepers nogal druk in de weer zijn geweest met het mailen naar patiënten van het HCA, om dit forum te overspoelen en telkens met hoofding 'Reageer ten voordele van Homeopathy'

Sterker nog: sommigen krijgen mails van die heren terwijl ze nooit bij hen op consult zijn geweest. Hun info komt dus van àndere homeopaten. Waarmee ze de vertrouwelijke dokter-patiënt context schenden...

Niet alleen valsspelerij, flauw en getuigend van weinig vertrouwen in de eigen kwakzalverij, maar vooral: onethisch, heren. Mocht een reguliere arts dit doen, hij riskeert een schorsing.
Een tsunami van reclamepatiënten.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Dat was de laatste reactie naar aanleiding van die lawine van idiote reacties van de door 2 homeopathiekwakzalvers opgehitste reclamepatiënten.
Rare toestanden zou ik concluderen als je het mij zou vragen.
Ik heb dat zelf nog nooit zo erg meegemaakt.
De forumbeheerders hebben gelijk dat ze de boel op slot hebben gedaan.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Bloeddruk ok? ;)
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

sarnian schreef:Prima.
Helaas werkt mijn kastje ter bescherming tegen aardstralen niet meer zo goed.
Dus leg ik maar voor de zekerheid even de tarot kaarten, lees mijn horoscoop, en ga langs bij Jolanda.
Jammer dat Lou de Palingboer niet meer onder ons is. Nu moet ik het doen met de A. Vogel druppels ...

Ik heb contact met Lou de Palingboer gehad via een medium van astrotv. Hij zij mij dat de weg naar geluk versperd wordt met de demonen van de techniek. Ik wilde mijn telefoon snel weg doen, maar dat vond het medium van astrotv een verkeerde uitleg. Ze verzekerde mij dat als ik haar collega belde om tarrotkaarten te laten leggen, ik meer wijsheid mee zou krijgen. Daarom heb ik dat maar gedaan, en het blijkt dat ik appelbloesemthee met kruidnagel moet drinken om mijn levensenergie te herstellen. Mijn aura zal weer meer blauw paars vertegenwoordiging krijgen en dan kunnen de boze aardstralen mij niet weer deren. Wel moet ik tzt even bellen voor een controle. Dat is wel fijn, dat ze ook nazorg bieden.

Groet,

Bob
Yours
Ervaren pen

Bericht door Yours »

In financieel opzicht is de actie van morgen vooralsnog wel een opsteker voor de producenten van homeopathische middelen.
🕉️ Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens ☯️
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

Yours schreef:In financieel opzicht is de actie van morgen vooralsnog wel een opsteker voor de producenten van homeopathische middelen.
Zijn er nog beursgenoteerde homeopathie bedrijven? Dan kunnen we nog snel aandelen kopen voor een paar daagjes!

Groet,

Bob
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Minstens de Britse homeo heeft zich laten adviseren over het pareren van de ontmaskering.
Quackometer
Newly published guidelines for homeopaths appearing in the media instruct them to be deliberately misleading.
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
DeeDee

Bericht door DeeDee »

sarnian schreef:
Jasper schreef:Leuk, ik zou best mee willen doen.
Dan doe je dat toch? Heb je een ochtend tijd op Zaterdag 5 Februari?
Als ik in de buurt van Amsterdam woonde en verder niets te doen had dan ging ik zeker even kijken!

:)
Er is voor gekozen niet bekend te maken waar het is, maar wellicht is het vanaf deze link een beetje te volgen. 8*)

http://www.kloptdatwel.nl/2011/02/05/de ... e-grappen/
Yours
Ervaren pen

Bericht door Yours »

Ik vraag me af waarom ze niet bekend hebben willen maken waar het in Amsterdam gehouden wordt.
🕉️ Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens ☯️
sarnian
Bevlogen

Bericht door sarnian »

Hebben ze wel gedaan : op de Dam in Amsterdam !

:)
Plaats reactie